
Yeni çalışma bulgularına göre; çay ve kahve tüketimi sigara içen erkeklerde tıkanmayla meydana gelen inme, felç riskini düşürüyor.
devamını oku »

devamını oku »
Etiket: enfarktüs
enfarktüs hakkındaki yazılar:
Yeni çalışma bulgularına göre; çay ve kahve tüketimi sigara içen erkeklerde tıkanmayla meydana gelen inme, felç riskini düşürüyor.
Karolinska Enstitüsü’nden Dr. Susanna C. Larsson’un Stroke Dergisi’nin Haziran 2008 sayısındaki açıklaması şöyle:
“Çay ve kahve tüketimi inme riskini düşürmede potansiyel bir yere sahip. Çünkü bu içeceklerin antioksidan özellikleri mevcut.”
- chattagush
- 9 yorum var
- 28 Haziran 2008 15:13

Sadece birkaç damla tükürük ve yeni nano-biyo-çip kullanılarak kalp krizinde erken teşhis artık mümkün olabilecek. Teksas Üniversitesi'nin liderliğinde oluşmuş ve pek çok kuruluştan bilim insanlarının yer aldığı araştırma ekibi, Diş araştırmaları Birliği’nin son toplantısında işte bu gelişmeyi bildirdi.
- chattagush
- 4 yorum var
- 18 Nisan 2008 16:02

