Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan zamazing.org'da: "Mobil Mutfak"

Etiket:

kalp krizi hakkındaki yazılar:

tüm yazılar gösteriliyor, sadece bildirileri görmek için tıklayın
\
ülkemizde yemeklerden sonra genelde bir çay içme kültürü var. çinliler ve japonlar da yemeklerden sonra sıcak içecekler içerlermiş. şimdi bunun faydalarını veya zararlarını anlatmayacağım ama yemeklerden sonra veya yemek esnasında soğuk içecekler içmenin nasıl bir hastalık riski oluşturacağını bildireceğim.

soğuk içecekler midemizdeki yağlı maddeleri katılaştırıp çamur benzeri asitli bir akışkan haline dönüştürür. sindirimin yavaşladığı midede bağırsaklara yönelen karışımdan suyun katılaştırdığı asitli kısım daha önce emiliyor, bir kısmı da bağırsaklara yapışıyor. bu yapışan maddeler ileride yağlara dönüşerek, kansere yol açıyor ve kalp krizlerini tetikliyormuş. kaynak

Spacer
Spacer
 | 0 yorum var 
 | 08 Temmuz 2008 09:43 

\

Trans yağalar New York’ta tamamen yasaklandı.Trans yağların yani hidrojenize yağların kalp krizi riskini arttırdığı biliniyor.Kötü kollestrolü yükseltip iyi kollestrolü yükselten nebati yağlar özellikle kızartılmış ve fast food yiyeceklerde bulunuyor.Sağlığımız için en iyisi bence pahalı olsa da yemeklerde bile zeytin yağı kullanmak.Umarım bu tarans yağlar bizim ülkemizde de yasaklanır yada son derece bilinçli tüketiciler ve bireyler olmalıyız.Detaylı bilgiye buradan ve buradan ulaşabilirsiniz.
\
Spacer
Spacer
 | 0 yorum var 
 | 02 Temmuz 2008 02:14 

kalbimiz
kalbimiz

Çok sayıda kan hücresi damarlarda bir araya geldiğinde, kalp krizine sebep olan tehlikeli pıhtılar oluştururlar. Eğer pıhtı geri dağılmaz veya hızlıca kaldırılmaz ise ciddi zararlara ve hatta ölüme sebep olabilir. Fakat Rockfeller üniversitesi bilim adamları, kan hücrelerinin çeperindeki alıcılarına yönelik, yüksek risk taşıyan hastaların ilk göğüs ağrısında alabilecekleri, pıhtı bozucu bir hap yapmanın mümkün olduğunu araştırmaları sonucunda söylediler.

Spacer
Spacer
 | 10 yorum var 
 | 07 Mayıs 2008 13:02 

\

Newcastle üniversitesi bilim adamları üç ebevenynli bir embriyo yaratmayı başardılar. Bu metodun birgün Mitokondriye bağlı hastalıkların tedavisine yardım edeceğini umut ediyorlar.
Ekip bu tekniğin, bazı epilepsi türleri dahil, ırsi hastalıkların ortadan kaldırılmasında büyük rol oynacağı inancında.
\

Embriyo laboratuar testlerinde bir erkek ve iki kadının DNA’ları kullanılarak yaratıldı.
Genetik hastalıkları olan kadından çocuklarına geçmemesini sağlıyor.
Mitokondriye bağlı DNA hataları bazıları ölüme kadar gidebilen bilinen 50 kadar hastalığa sebep oluyor.
Her 6500 insandan biri; diyabet, sağırlık, körlük, ölümcül akciğer rahatsızlığı, kalp krizi vb. rahatsızlığından etkileniyor.
Şu anda Mitokondriye bağlı rahatsızlıklar için herhangi bir tedavi yok.
Kaynak
Spacer
Spacer
 | 5 yorum var 
 | 10 Şubat 2008 12:50 

Michigan eyalet üniversitesinde yapılan bir araştırmaya göre Apple Ipod, kalpte ritim bozukluğu olan ve bunun için kalbin atış hızını ayarlayan bir cihaz(pacemaker) kullanan hastalara zarar veriyormuş. Göğüse iki inç uzaklıkta tutulduğu zaman pacemaker cihazının çalışma ritmine zarar vererek, dolayısıyla hastanın kalp atış ritmine de zarar veriyormuş. Araştırma, ortalama yaşı 77 olan 100 hasta üzerinde yapılmış.

Spacer
Spacer
 | 2 yorum var 
 | 15 Mayıs 2007 16:58 

Kalp krizi riskini ortadan kadıracak tavsiyeler.

Spacer
Spacer
 | 0 yorum var 
 | 06 Mart 2007 11:58 

bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

etiket menüsü

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu