Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan 22dakika.org'da: "''OZ'' KARAKTERLERİ - 2 (Hapishane Görevlileri)"

Jeremy Kipnis adında birinin sahip olduğu Dünyanın en büyük ve mükemmel ev sinema sistemini görmek istermsiniz? Fiyatı 6 milyon $.Satışa sunulmuştur.Teknik detaylar ve detaylı resimler için şu linkte.

Milyon Dolarlık Ev Sinema Sistemi
Milyon Dolarlık Ev Sinema Sistemi
Milyon Dolarlık Ev Sinema Sistemi
Milyon Dolarlık Ev Sinema Sistemi

 | 27 yorum var 
 | 09 Şubat 2008 12:02 

Yorumlar

ev sinema sistemi falan değil bu. direk sinema :)

para var huzur var

yusucuk  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 12:35

hi-fi manyaklarının işi bu, türkiyede de var bunlardan, adamlar bir müzik seti topluyorlar lüks bir araba fiyatına!

gaykedi  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 12:36

bu kadar kasmaya gerek yok.

webdedektifi  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 12:47

yanında ev de lazım. benim evim ufacanık bu kapıdan geçmez zaten. :)

Türkçe internetin büyümesi için sevdiğiniz sitelerde reklamları gözden geçirip ilginizi çekenlere mutlaka tıklayın. Çok şey farkedecek !
zee  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 12:54

alırdımda ev müsait değil .

mufit kiper  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 13:05

bende vardı böyle bişey de bi gün kuşun kafesini açtıydım az uçsun diye pisleyince üstüne garibanın birine verdim

rsolid  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 14:09

teknik açıdan saçmalamış !
birincisi görüntü ve perde sistemi okadar tutmaz
dahazı ses olayınagirince sen sesi mükkemelleştirmek için 15 tane ampullü anfi filitresinden geçtirdiğin anda orjinallik denilen
şey yok olur gider. ( millet boşuna taş pilak aramıyor yani , o cızırtısı için :)

son eleştiri dünyada bir çok insan açlıkta ölürken ;
enerji tüketimi yüzünden küresel ısınma baş gösterirken kendi şahsi egosu için 10 evin tüketeceği enerjiyi :; bizim ülkenin parası kıymetli anlayışı ile 2. ve 3. dünya ülkelerini özelleştirmelerle yasal olarak kapital sömürge imanparatorluğuna çevirmeleri. sayedinde bunlar
böyle aşırı lüks olmanın ötesinde tek kelimeyle ısraf ve günah ! :(

131[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 14:31

:)

ismailaltuntas  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 14:43

off beah ne porno seyredilir bunda ! :p

totallyalien  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 15:27

@totallyalien
ohh yeahhh adamımsın :)

Türkçe internetin büyümesi için sevdiğiniz sitelerde reklamları gözden geçirip ilginizi çekenlere mutlaka tıklayın. Çok şey farkedecek !
zee  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 15:38

@totallyalien porno dedinde aklıma geldi

bir amerikan filminde büyük ekran TV sana bir satıcısı erkek müşterisine yaklaşarak laf aramızda gibisinden şunları söyler.

" - beyendin dimi !
eski bir deyim vardır bilirsin ., Co :)

{ ,,,bir erkek, bir günde, 10 tane kadınla
yatamaz, ama seyredebilir! }

ama istesen sana 12 taksit yaparız.
nedersin buna .,co !? :) "

müşteri
"- benim adım co değil ama fiyat teklifinizi beyendim ! :)

dedi ve TV yi satın alır ! :)

işte bu iyi bir pazarlama stratejisi deniyor olsa gerek :)

131[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 16:05

Çokkk şekilii çoookk!!!

BilgiAyar | LastFM | i love you rapid
CmlTRN  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 17:07

aferimm de bunun yekpare olanı yokmiki acep:*

yahutweyahut  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 17:40

Eee bir sinema alsaydı daha ucuza gelirdi :)

selcukhoca  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 18:00

@131
yazdıklarına katılıyorum ama tüplü anfiler sesi dijitallere göre daha iyi yükseltir. bir müşterimde 8000 avro değerinde bi müzik sistemi var oda tüplü mükemmel bir ses çıkıyor.
------------
sistem 7.200.000 ytl yapıyor ama o kadar parayı nereye verdiklerini çözemedim. sanırım evde dahil... arazi bide arazinin üzerindeki lojmanlar ... sanırım arabalarda. birde bu sistemin 1 günde yakacağı elektrik benim evin aylık harcamama eşittir. bu kadar saçma şey bi arada ... bunun yanında zenginin müzik sistemi züğürdün beynini yoruyor ...

cxc  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 20:49

ampüllü anfiler sesi analog olarak büyütürler
transistörlü veya entegreliler mecburen sayısallaştırdıkları için teoride bozulur ama
burada sesin tam anlamıyla analog veri olarak yani
bu dediğim şeyin türkçesi şudurki
eğer sen bunu elektro gitara bağlar isen
gerçek anlamda analog yani gerçek ses alırsın
ama DVD - HD-DVD veya Bulurey işin içine girerse
ampüllü anfinin hiç bir artısı yok çünkü ses artık
dijitalden analoga büyütme yapılırki !
transistörlü veya entegreli bir anfi sisteminden hiç bir farkı olmaz dahası ! benim anlamadığım şuki

adamın odasın 15 tane ampülü anfi var !?

5+1 standartları harici 14+1 falanmı çıktıda bizim haberimiz yok !?

yani arkadaşlar aranızda bu işten gerçekten anlayan biri olsa tek kelimeyle bu eleman
parasıyla teknik olarak saçmalamış diyecektir ! :)

akıl var mantık bar bu arada galiba bu kadar parayı orjinal filmlere harcamış sanırım
kimse film rafına bakmıyor elemanın :)

131[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 09 Şubat 2008 22:01

vayyyyyy bu şu plazmaya nede güzel giderdi demi :D (DÜnyanın en zengini yaptırıyormuş milyar dolara -o ne demekse :s biz milyonunu gördükte :p )
ben önce plazmayı kasayımda sonra seti alırım yaz kenara jeremy ekle benide :p

@131 baktım bakmazmıyım halen acaba arşivinde patch adamsda varmıdır şu varmıdır bu varmıdır neler vardır diye yorum yazarken dahi düşünüyorum..

hakikaten süper olay şaka maka :)

Herkez hala Artist,ben hala Yönetmenim! =) ---- "Haritayı saklayabileceğin en güvenilir yerin yüreğindir." H.CİBRAN
Rumi  |  (0 puan) 10 Şubat 2008 03:56

Ohhannes diyorum. Başkada bişiy demiyorum..

venue  |  (0 puan) 10 Şubat 2008 04:15

@131
1 şey haricinde katılamıyorum ... biçok dvd filmde djitalle çevrilmemiş ve o şekilde sıkıştırılmış yada yüksek bit değerinde sıkıştırılmış sesler kullanılır. yada ben bunu sadece çizerek anlatabilirim sanırım.

paintte çizilmiş sinyaller
paintte çizilmiş sinyaller

analog bir anfiye gireceğin ses karesel bir frekansta ise bile onu çıkışta osiloskopla baktığında hemen hemen böyle bir görüntü alırsın. çünkü transistörlü sistemlere göre farklı olarak tüplü anfiler sinyali karesel olarak çıkışa veremezler. bu durumda zaten analoğa yakın bir ses alırsın. bu tür güçlü bir müzik sisteminde tüplü anfiler dijitallere göre çok farklı ses verirler.
sesi atlamazlar, sinüse yakın ses verirler.

bunun yanında ev sinema sistemlerinde yaygın kullanılan ses çıkışı 7+1 dir. ana kanallara (7) 2 anfi kullanırsan bass çıkışınıda 1 anfi olarak kullanırsan 15 anfiyi kullanmış olursun.
----------

herşeye rağmen yapılan bu sistem salakçamı? EVET!
bu kadar anfi ile bu sistemin ancak %10unu kullanabilirsiniz. bu durumda sesleri normal duyabilirsiniz. tabi komşulara hava atmak gibi bi gayeniz yoksa.

tüplü anfiler çok kolay bozulurlar ve o anfilerin bi tanesi 3000w, projektör en az 4000w akım çeker
15*3000 + 4000 = 49000 w enerjinin kw si 30 ykr dersen sonuç 14.7 ytl yapar!
bir film 2 saatse 30 ytl, 2 saatlik elektrik sarfiyatı.

para var görgüsüzlük var :)

cxc  |  (0 puan) 10 Şubat 2008 14:22

Vatandaş sadece ses sistemine bu kadar parayı vermiş. Siz tükettiği elektriğin hesabındasınız. Züğürt olup çenemi yorduğumdan değil de komik geldi bana bu hesap çabaları ondan yorum ekliyorum...

positive  |  (0 puan) 10 Şubat 2008 14:40

sayın @cxc kardeş ampüllü anfiler
( herkezin anlayacağı şekilde anlatmak gerekirse)
düşük kaliteli bir resimi büyütürseniz pinkseller çıkar bu pinkselleri gizlemek için grafik editöründe
blur işlemi yapılır. teknik olarak resim bir noktadan sonra resimdeğilde imge imajına döner. belki bu şekilde insan beyni gözün odaklayamadığı nesnesizliz gibi alıgılar ve yorumlar kısaca bu kafayı yormaz ama direk düşük pinkselli bir resmi bastır
bir sanat galerisine koy , sanat severler her pinksele bakıp bakıp bir anlam vermek için saatlerce bakarlar. ve son olarak

arkada arkaya 10 ampüllü anfi koyarsak ne olur
çıkış gücü anlamında en son anfinin güçü ne se o olur ve ayrıca öyle bir akustik macun gibi bir ses çıkarki ses resmen doğrusal eğri gibi bir vektörel açı alma eylimli olur yani hiç bir ses anlamlı gelmez :) tabi 10 ampüllü anfiyi yan yana koyduğun zaman

DVD deki seslerden kasıt şu şu an ultra HD audio falan filan olsada artık gerçek hi-fi cilermi desem yoksa end-fi cilermi desem işte onlar bile
artık ingilterede özel olarka basılan taş plaklar kullanıyor dahası pilağın iğnesi sesi bozmasın diye lazer okuyucu ile bu işi yapıyorlar :)

işte gerçeğe en yakın ses bu olasa gerek :)

131[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 11 Şubat 2008 06:16

bu arada tamam şunu kabul etmek gerekli yani
ampüllü anfiler dijital sesi insanın alalog kulağına daha rahat algılaması için analoğa çeviriyor ok

ama benim anlamadığım şuki

15 tane ampüllü anfi ne demek !?
hi-fi sistemleri için üretilenler zaten steryo yani 2 kanallı !? buda = 15x2 30 kanallı anfi !

yaw konserlerde bile
100 girişli mixerler olduğu halde anfi anlamında
bu kadar çok kanallı çıkış olmaz !

el-insaf yani ( harbi işim b.kunu çıkarmış ! :(

son olarak 5+1 için yapılmış tek parça ampüllü anfi varmı diyerekten konuyu kapatıyorum :)

131[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 11 Şubat 2008 08:23

sisteme o kadar para verebilen adam bikaç bin doları da bi tasarımcıya verip hem daha verimli bi akustik düzenleme ve daha estetik bi kurulum yapabilirdi. bilumum farklı frekanstaki sesi tek bi odakta topladığında -en azından fotoğraflardan göründüğü kadarıyla- sonuç pek de hoş olmaz.

animae  |  (0 puan) 11 Şubat 2008 11:05

snell'in şu seti bile yaklaşık 9000$, oradaki büyük kule hoparlörlerin fiyatını tahmin bile edemiyorum.

Ege  |  (0 puan) 11 Şubat 2008 11:39

@positive
hiç teknikle alakan yoksa tabiki bu tazılar sana saçma gelir fakat ben bu sistemin (buna göre çok minimal olsada) benzerlerini müşteriler için dizayn ediyorum zaten.

saçma olan senin saçma görmen :)
-----------------------
@131
seninle tamamen benzer şeyleri düşündüğümüze eminim ama biyerlerde düşünceler ayrılıyor.
söylediklerinin hepsinde haklısın. birisi bana bu sistemi kur dese mosfet anfiler tercih eder bu kadarda cılkını çıkarmazdım bu işin. tamamen usa modeli abartı.

15 anfinin nasıl bağlandığını marak ediyosan;

her anfinin çift kanal olduğu için 2 girişi var. bu girişleri birleştirirsen elinde mono 15 anfi olur. 7 ana kanalın her birini mono yaptığın her bir girişe verirsin tek kalan center veya bass çıkışınıda 1 anfiye verirsen 15 anfiyi salakça ve abartı ile kullanmış olur ama bunların toplam çıkışlarından en fazla %10 unu kullanabilirsin. böylelikle elinde gereksiz büyüklükte bir ev sinema sistemi olur.
------------------
@animae
hakkaten ya bu odada akustiğe hiç önem verilmemişki :)

tümden salakça bu sistem.

cxc  |  (0 puan) 11 Şubat 2008 12:50

6 milyon $ ım olsun film mi izlerim ben ya :D

Aydchery  |  (0 puan) 11 Şubat 2008 15:42
6 milyon $ ım olsun film mi izlerim ben ya :D

=) bakış açısını sevdim

Ege  |  (0 puan) 11 Şubat 2008 19:44

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu Yazıyı Tutanlar

Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

pilli ilan

son yorumlar

pilli ilan

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

RSS Dosyası
pillikutu