Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan sinepil.org'da: "Michael Haneke"

Evet başlığı okuyunca muhtemelen çok şaşırdınız, onların davası olan Karabağ meselesinde destek çıktığımız dostumuz dediğimiz Azerbaycan pkk'yı terör örgütü olarak görmüyor! Yıllardır Türkiye’de kadın, çocuk, yaşlı ayrımı yapmaksızın suçsuz ve savunmasız yüzlerce insanı öldüren PKK terör örgütünün nasıl bir organizasyon olduğunu herhalde uzun uzadıya açıklamak, anlatmak gereksizdir. Zira PKK örgütü, kanlı eylemleri ile bölgede yarattığı huzursuzluk nedeniyle birçok ülke tarafından terörist örgüt olarak kabul edilmiştir. Devlet başkanı tarafından “Biz tek millet, iki devletiz” tespiti yapılan bir ülkenin böylesine çelişkili tutumunu nasıl yorumlarsınız? Azerbaycan’da gerçek anlamda aydın ve hem ülkesini hem ülkemizi seven insanların bulunduğunu biliyoruz ama Azerbaycan yönetiminin PKK’nın bir terör örgütü olarak tanınması konusunda neden direniyor? Yetmiyor gibi Bakü’de Diplomat Gazetesi sahibi Tahir SÜLEYMANOV PKK nın propagandasını yapmakta. Beni çok üzen ve hani hep söylene bi söz var ya "Dünyada Türke Türk'den başka dost yok" hemde Azeriden bile!

kaynak

Spacer
Spacer
 | 18 yorum var 
 | 31 Mart 2008 08:43 

Yorumlar

azeriler türkiyenin en az 50-60 yıl gerisinden geliyor. çok cahiller.

Do you know the relation between your two eyes? They blink together, they move together, they cry together, They see things together and they sleep together. Even though they never see each other.... Friendship should be just like that!
ufopilotu  |  (0 puan) 31 Mart 2008 10:37

Böyle bir haberin buraya getirilmesi hoş kaçmamış. Başkalarının BOP'una yağ sürmekten başka bi işe yaramaz. Zaten bizi bizlerden soğutmak için onlarca çeşit dalavere ve maşalarıyla dolu ortalık. Uyanık olalım...

sevildi  |  (0 puan) 31 Mart 2008 13:04
poshet303  |  (0 puan) 31 Mart 2008 16:33

kaynak yok, bir şey yok, nasıl inanalım bu habere?

Kommix  |  (0 puan) 31 Mart 2008 17:45

Beni biraz da olsun araştırmaya itecek linkler olsaydı keşke ?

beder  |  (0 puan) 31 Mart 2008 20:32

@poshet303

sana şimdi faşist derler hazırlıklı ol

tarihini,geçmişini reddedip onlara küfür eden alay eden gerici yobaz diyen suratları kıçıma benzeyen dangalakların yüzüne tükürmeyi çok gören adam
hikmeturka  |  (0 puan) 31 Mart 2008 22:47

bu yazıyı yazan prokatif adam akp'ye açılan davayla klasik bir yobazlıkla borsa'nın çalkanlanmasını ve başsavcının birilerini uyararak parayı götürmesinde baş rol oynadığını iddia edecek kadar aymaz ve zavallı biri.

bide bu zat kendine fikir adamıyım der dolaşır etrafta.

azerbaycan pkk'yı terör örgütü olarak görmüyor demek çok büyük bir yalandır. bu kadar düşmeyin arkadaşlar. birşeylerin propagandasını daha üsturuplu ve daha düzeyli yapabilirsiniz en azından ben buna inanmak istiyorum!

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (1 puan) 01 Nisan 2008 00:39
zerbaycan pkk'yı terör örgütü olarak görmüyor demek çok büyük bir yalandır.

Malesef yanılıyorsunuz. Azerbeycan pkk yanlısı bir ülke değil. Almanya, Fransa gibi pkk ya finansman, istihbarat, eğitim gibi destekler veriyor, yada pkk yı barındırıyor değil. Fakat pkk yı terör örgütü olarak tanımlamış da değil. Bu konuda belli bir tutumu yok gibi. Cumhurbaşkanın son Azerbeycan ziyaretinde bu konu da gündeme gelmiş.

tahir süleymenov azerbeycan vatandaşı kürt asıllı bir adam. kendisi kürt faşistidir. Sadece pkk değil Irak 'ın kuzeyindeki kürt faaliyetlerini de yakından izler ve destekler.

Bazı arkadaşlar kaynak link istemiş. google da aratma zahmetine girerseniz pek çok bilgi var. Örneğin hakimiyetimilliye de ve bazı pkk yayın organlarında kapsamlı yazı ve haberler mevcut. Özellikle pkk yayın organları Cumhurbaşkanın son Azerbeycan ziyaretinden çok rahatsız olmuşlar. Azerbeycan'da da kürtlere karşı ( onlar öyle demiş ama asıl pkk ya karşı bir tutumdan bahsedilebilir ) bir cephe oluşturulması söz konusuymuş.

Son olarak pkk nın bayrağında uzun süre orak çekiç figürleri bulunduğunu, Şam dan kaçan öcalan ın ilk Rusya ya kaçtığını hatırlatmak isterim. Gerçi bu gün pkk amerikan silahları kullanıyor ama Rusya hala pkk ya yakın duruyor. Azerbeycan gibi ülkelerin Rusya ya rağmen politika üretmesi mümkün değil. Bu bir gerçek.

poshet303  |  (1 puan) 01 Nisan 2008 08:30
tarihini,geçmişini reddedip onlara küfür eden alay eden gerici yobaz diyen suratları kıçıma benzeyen dangalakların yüzüne tükürmeyi çok gören adam
hikmeturka  |  (0 puan) 01 Nisan 2008 11:04

true seni hakaret etmemen konusunda bir kez daha uyarıyorum.
link isteyip beni yalancılıkla suçlamışsın al sana sip sivri bi link !

Sevgi neredeyse, Tanrı oradadır..
ustaninduasi  |  (0 puan) 01 Nisan 2008 18:05

@poshet303 google da arayacak olsam verseydi ya google arama linkini... Biz kaynak nedir onu araştırıyoruz... nereye dayanılarak yazılmış ? içeriği google da araştırın deyip yazmasaydı bari... başlık bize yeterdi...

beder  |  (0 puan) 01 Nisan 2008 18:52

@ustaninduasi

Kaynak verir misin?

Not : Verdiğin linkdeki yorum - haber niteliğine sahip bir yazı ve o da hiç bir sağlam haber kaynağına sahip değil.

frenky  |  (0 puan) 01 Nisan 2008 19:50

Kürt asıllı Azeri bir vatandaşın fikirlerini, Azarbeycan Devletine ulamanız enteresan(!) Bu pencereden Türkiye'ye bakan biri de neler söyleyebilir neler...

sevildi  |  (0 puan) 01 Nisan 2008 21:40

Kardeşim inanmıyorsanız araştırın, araştırma zahmetinde bulunmuyorsunuz hemen yalancılıkla itaf ediyorsunuz, verdiğim linki de beğenmiyor sunuz. gündemi takip etseniz o yazının niçin yazıldığınıda oradaki tarihden bilirdiniz. Cumhurbaşkanı Abdullah gül azerbaycana gitmişti, orada azeri yetkililerle yaptığı görüşmelerde bu konuyuda ele almış hatta basın toplaytısında sitem de etmişti. yazımın kaynağı işte orada. beğenmemeyeni alıpda aliyevle yüzleştirecek halimde yok heralde. karşınıza bir Öküz koyupda onun öküz olduğu anlatmak için size dna testi, bilir kişi raporu yada bi veterinerden öküz olmak için yeterlilik belgesi mi getirmek lazım. işte karşınızda öküz kadar bir ayıp Azeriler uluslar arası arenada daha çok işlerine geldiği için pkk yı terör örgütü olarak tanımıyor. kürt asıllı bi azerinin fikirlerini devlete uladığımızda yok. zaten ben filanca kişi pkk yı terör örgütü olrak görmüyor demedim, ben azerbaycan meclisini söyledim. düpe düz devletin yaptığı bir iş bu. eşek kadar meclis ve kabul etmiyor işte. umarım bu hatalarından tez dönerler.

Sevgi neredeyse, Tanrı oradadır..
ustaninduasi  |  (-1 puan) 02 Nisan 2008 01:01

" turkun turkten başka dostu yoktur" lafıyla sonuca bağlanan her yazı gereksiz gibi geliyor nedense.

takalar...
ocun  |  (0 puan) 02 Nisan 2008 02:21

Bizim toplumsal histerya damarımız kalkmış... Hayır, yazıyı yazan bilgisinin meşruiyeti ayrı bir sorun, cevap yazıp "aydınlatma" yapanlar ayrı bir sorun. Bu kadder de saftirik olunmaz ki canım..

Kadim ufopilotu:

" Çok Cahiller" demiş. Nerede karar verdiyse artık herhalde tümevarım son nokta...!!!

poshet303:

""Türkün Türkten Başka Dostu Yoktur." demiş, bir de üstüne bu da kesmez de dahası var -demiş-

true :
Yazıdan çok yazan ile uğraşmış, bizim herşeyi kendimizle alakalı duruma getirmemizi örneklendirmiş. Yani, çatır çatır safsata yapmış, bildiğimiz "argumentum ad hominem"......

poshet303:

Hayır bu arkaşımızda tutmuş, "biz onlardan değiliz bir emperyalistlerden değiliz, biz dostuz" şeklinde zuzaylı retorikleri ile gayri ciddi bir duruma ciddiyet kazanmıştır.

Bir defa tutup bu konuma yorum yapmamız serbesttir. Faket tutupta akıl vermek ya da tesbit yapmak için iyi bir eğitim ve muhakeme gerektirir. Bir defa ulusararası ilişki bilmek lazım. Olay spesifiktir, türkiye devletinin kabiliyetsizliğinden! ve vukufsuzluğundan cözülememektedir. hiçbir devlet bugünkü dünya koşullarında sabık bir dost edinemez. Olaylar konjektüreldir ve ona göre değişir. Körfez savaşından önce iran besleyip yarattığı ve pkk'ya bağladığı pejak'ı şu aralar akşamdan-sabaha bombalamaktadır. Çünkü bir amerikan müdahalesi başlaması arifesinde Türkiye'nin canını sıkmak istememektedir. Etlisine-sütlüsüne karışmayan irak, şu aralar pkk'ya yetiştiren ırak kürtleri pkk'dan pek bir rahatsızdır. Babası mahmud esad apo'yu özel olarak besleyip saklarken, oğlu beşir esad bütün pkk'lıları tasfiye etmiştir. Bölge sıkıştığı sır değildir. İran güdümünden uzaklaşmak için yırtınan Azerbaycan ister istemez Rusya'ya yakınlaşmaktadır. Zaten silahların doldurulduğu şu günlerde patroitlerle tanışmak istememekte Bakü yönetimi... Pkk'nın ciddi bir silah alış-verişi olduğu rusya "bu işlerde" azerbaycanı üs olarak kullanabilir. Zaten dünya değişmektedir. Azerbaycan rusya'nın güdümüne girmiş, türklerin isterik çığlıklarına kulak asmamaktadır (zaten bizimkiler siyaset üretmekten çok duygu sömürüsü yapıyor). Karabağ olayına gelince, türkiye'yi yanında tutmak istiyor ama borçluda kalmak istemiyor. Zaten 2-3 senedir gürcistan üzerinden çok ciddi tarım ürünleri satmaktadır, ermenistan'a. Siyaseten tasfiye edilmelerini istemeleri sadece bir retoriktir, safdil olmaya gerek yok. Eğer şartlar oluşsa dahil pkk'yı barındıran ülkenin türkiye'nin üzerinde ciddi bir yaptırım gücü olduğu biliyorlar. Türkiye bu sorunu "tek" başına çözmemeli, işine bakmalıdır.

"homer simpson" gibi

"What am i gonna do ?"

dememize gerek yoktur. Bu siyasettir, 15 dakika bile bütün koşullar tersine dönebilir.............

Ampouble  |  (0 puan) 02 Nisan 2008 05:12
poshet303:

Hayır bu arkaşımızda tutmuş, "biz onlardan değiliz bir emperyalistlerden değiliz, biz dostuz" şeklinde zuzaylı retorikleri ile gayri ciddi bir duruma ciddiyet kazanmıştır.

Yazımın neresinde böyle bir şey yazıyor? Emperyalizmden kim bahsetmiş? Bir yorum bu kadar çarpıtılır.

poshet303  |  (0 puan) 02 Nisan 2008 09:13

Ilk once herkese Merhaba

Bir Azerbaycan Turku olarak yorum yapmadan gecemiycem....Ama ilk bastan Turkcem o kadar da iyi deyil bunun icin yanlis cumleler kurarsam kusuruma bakmazsiniz umarim

Malasef Turkiye mediya ve gazeteleri aynen internet ortaminda yayimlanan haber portallari bu konuyu cok abartiyor hic bir arasdirma yapmadan,konunun izine dusmeden kokunu aramadan agizdan-agiza duyulan yarim-yarimcik haberlerle gundem yaratmaya calisiyordur..Resmi bir kaynak yok ortada...Boyle haberleri yazmak icin bole hemen suclamaya baslamadan once Lutfen iyice bir arasdirin Azerbaycanin iç-dış politikasin-siyasetini, Azerbaycanin Genc Bagimsiz Devlet olarak Anayasasini, Normativ Hukuki Aktarini arasdirip bilmenzi lazim ki sonra Azerbaycan devletini ve ya "Azerileri" suclaya bilesiniz , önyargili davarana bilesiniz...Evet dogru Azerbaycan yasayan milli azliklarin 5% kurdlerden olusuyor ve tabii ki Azerbaycan iktidarinda kurd asilli PKK yanillari vardir. Nasil ki Turkiyede de ermeni yehudi ve kurd asilli "turklerin" oldugu gibi...Simdi Gelelim AzerBaycanin neden 3 yil önece resmen PKK yi terror orgutu gibi taniya bilmemesine (ki artik taniyordur) cunki Azerbaycan Anayasaninda bir orgtu resmen tanimak icin normativ hukuki akt yokdur, bu yuzden Anayasamizin 95-ci maddesinin 3-cu bendine istinaden Anayasimzda deyisiklik olmaliydi.Bu yuzden Azerbaycan Milli Meclisinde Milet Vekillerinden olusan KOMİSSİYA yaratildi, Anayamizda deyisiklik yapildi ve artik PKK resmen terror örgutu gibi taniniyordur...Her kese Saygilar

Efruz  |  (1 puan) 17 Mayıs 2009 18:12

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu