Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan hafif.org'da: "YAŞAYAN CANLI EVRENİN TERMODİNAMİĞİ - 1"

Evet daha önce Bildirgeç yeni sürümde hangi yeniliklerin olmasını isterdiniz? (soru) adlı soru konusunda epey de bir katılımla, bildirgeçte olmasını dilediğimiz özellikleri sıralamıştık. Şimdi ise bunların bir kısmının uygulandığını görmek gerçekten çok hoşuma gitti. Şimdilik gözüme çarpan 2 yeni özelliği sizlerle paylaşayım dedim..

  • Bunların ilki yapılan yorumları oylamak.
\
  • ikincisi de bildirgeç hesabımızdaki yollamış olduÄŸumuz bildirilerin yayım durumu hakkında bilginin yer alması. Şöyleki; eÄŸer bildiri kuyruktaysa bu size gösteriliyor, eÄŸer o an yazmakta olduÄŸunuz bir bildiri varsa ve ani elektrik kesintisine karşı içinizde bir korku varsa buna da önlem olarak taslak halini koruma altına almışlar, ta ki siz son halini verip bildiri yollayana kadar.
\

benim görebildiğim iki özellik şimdilik bunlar.. sizlerde gördüklerinizi yorumlarınızla paylaşabilir ve bu yeni özellikler hakkında fikirlerinizi belirtebilirsiniz.

Spacer
Spacer
 | 33 yorum var 
 | 12 Eylül 2008 08:06 

Yorumlar

son günlerde bildirgeç'teki yazıları okumayı ihmal etmiyorum. ama benim gözüme çarpmamıştı. sanırım çok yeni bu iyileştirmeler.
 
pilli ekibine (emeği geçenlere) ve yazı için pisho'ya teşekkürler.

turkuas  |  (11 puan) 12 Eylül 2008 09:42

Dün hiç girememiştim siteye. Ne zaman hayata geçti bu yeni uygulamalar bilmiyorum ancak şimdi görünce sevindim açıkçası. Taleplerimizi önemseyip hayata geçirdikleri için yetkililere teşekkür ediyorum..

positive  |  (5 puan) 12 Eylül 2008 10:21

kuyruğa girmiş bildirileride aratıp sonra bildiri yazma olanağı olmadığı sürece , çok problemli , günlük bir konuda bildiri yazmaktan insanlar tırsarlar :)

promoder  |  (0 puan) 12 Eylül 2008 10:47

Peki yorumlar aldıkları puanlara göre sıralanıyor mu? digg misali!
ve eğer sıralanıyorsa kullanışlı olması için sosyomat benzeri direk yorumlara cevap özelliği eklenmeli.

ncdlek  |  (5 puan) 12 Eylül 2008 10:59

kendi yazdığımız yorumlara puan verebiliyoruz. bu iyi olmamış bence.

eburhan  |  (20 puan) 12 Eylül 2008 12:33

en büyük eksikliğini hissettiğim şey yorum yazdığım sayfaları takip etme özelliği. bu hala yok sanırım, ya da en başından beri var da ben mi bilmiyorum?

anaskab mıdzay netsret
sinanm  |  (5 puan) 12 Eylül 2008 13:39

bende yazılara puan vemek isterim. böylece ayın ve haftanın en yüksek puanllılaını görürüz.

cehennem | cehennem
disconnect  |  (4 puan) 12 Eylül 2008 14:16

bildirgec'i acımasızca elestiricem.

bildirgec sadece kanka siteleri hakkında bir yazı yayınlandığında bildirilerde yayınlıyor, yoksa günlüğe atıyor.

yalansa yalan desin bi tek allahın kulu.

notmot.com : okunduktan sonra kendini imha eden notlar
Eggdrop  |  (-16 puan) 12 Eylül 2008 14:18

eggdrop, maalesef buna yalan demek zorundayım.. eğer bildirgeçin yayın konseptini tutturursanız yazılarınızın yayımlanmaması için hiçbir sebep yok.

ayrıca pilli yönetimi konuyla ilgili "taslaklar, onaydaki yazılar ve yorum puanlama" adlı bir duyuru girmişler.

pisho  |  (9 puan) 12 Eylül 2008 15:05

öyle birşey yok. bildirgeçin tanıdık eş dost kıyağı geçmeden yayınladığı tek bir site tanıtımı yazısı yok. illa ahbap olucak yada "başarı potansiyeli bulunan türk girişimi" olmayacak.

notmot.com : okunduktan sonra kendini imha eden notlar
Eggdrop  |  (-11 puan) 12 Eylül 2008 15:44

eggdrop biraz sert konuşmuş ancak benzer düşünceler benim de kafamı kurcalamıyor değil.
yabancı sitelerden en amaçsız olanları bile bildiri olarak yayımlanabilirken dikkate değer denebilecek yerli girişimler direkt günlük kısmına atılıyor. Bunu ben bizzat yaşadım ve üzüldüm. Ben neden girişimimi diğerleriyle eşit bir şekilde tanıtamıyorum? "Kendi siteni tanıtmak yassah" diye kestirip atmak doğru mudur?
Bazı etkili grupların sadece kendi çevrelerine çalıştıkları son zamanlarda çok konuşulan bir şey. Ben pilli ailesinin ve Hasan Yalçınkaya'nın böyle insanlar olduğunu düşünmüyorum. Yazarın kendisine ait olsun olmasın yerli girişimlerin tanıtımında daha önyargısız değerlendirmeler yapılmasını isterdim.

bmert  |  (2 puan) 12 Eylül 2008 16:13

eggdrop, sizin tanıtmaya çalıştığınız site nasıl yayımlanabilirki?

Sizin sitenizin yayımlanmamasındaki sebepler;
1. Özgün bir çalışma değil.
2. Bildirgeçte aynı tarzda bir bildiri girilmiş.

Bu sistemin orjinal hali :https://privnote.com/
Bildirgeçte daha önce yayımlanan bildiri :http://www.bildirgec.org/yazi/bu-not-okunduktan-sonra-kendini

sizin sitenizi sizden izinsiz yazmak istemedim ama durum bu ÅŸekilde.

pisho  |  (13 puan) 12 Eylül 2008 16:21
"kendi siteni tanıtmak yassah" diye kestirip atmak doğru mudur?

doğrudur kardeşim.iyi herkes gelsin kendi sitesini tanıtsın benim sitem öyle benim sitem böyle diye. ayrıca yerli girişimlerin yayınlanmamasındaki en büyük etken bu bildirilerin çoğunun bilgilerndirme amaçlı değil reklam amaçlı kullanılması.Ha yerli girişimleri tanıtacaksanda adam gibi tanıtacaksın tek bir sitenin üzerinde durmıycaksın. aynı işi yapan siteleri bulucaksın onlarında resmini koyup onlarada link vericeksin. böyle yazıların yayınlanmamasının bir nedeni yok.
http://www.gokhanyucel.net
gokhanbaba  |  (3 puan) 12 Eylül 2008 16:22

gokhan, benim anlatmak istediğimde buydu.. Bildirgeçin bir zümreyi kayırdığı felan yok. Sadece bildirinizi güzelce hazırlayın, size rakip olanları da ekleyin ve bildirinin subjektif olmasını sağlayınki yayınlansın. Bu arada tanıtılacak çalışma özgün ve daha önce işlenmemiş olmalıdır. Bunlar bildirgeç yasaları ve bunları uyguladığınız müddetçe yazılarınız yayımlanır.

pisho  |  (0 puan) 12 Eylül 2008 16:29

@pisho

bildirgec'e sitemle ilgili yazıyı göndermeden önce bir mail attim, şöyle:

Merhaba,

Daha önce privnote.com sitesi ile ilgili bir yazı yayımlanmıştı.

Ben privnote.com'a haber vererek bu web tool'un bir türkçe uyarlamasını yaptım.

Bildirgeç'de privnote ile ilgili bir yazı mevcut, yorumlara türkçe uyarlamasını eklemiştim.

Fakat eğer izin verirseniz. NotMot.com ile ilgili bir yazı yayımlamak istiyorum.

Bu konuda sizden haber bekliyorum.

Teşekkürler ...

bildirgecten gelen maili aynen kopi-peyst ediyorum;

Daha önce bildirgec'de NotMot işlenmediği için yazabilirsiniz pek tabii. hatta privnote'den de bahsedecekseniz daha önce yazılmış olan yazıya link verebilirsiniz. Yorumlarda zaten sadece link vermişsiniz daha geniş kapsamlı bir yazı hazırlayarak onaya gönderebilirsiniz.

selamlar..

Baska birsey eklememe gerek var mı?

notmot.com : okunduktan sonra kendini imha eden notlar
Eggdrop  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:33

@sinanm

en büyük eksikliğini hissettiğim şey yorum yazdığım sayfaları takip etme özelliği. bu hala yok sanırım, ya da en başından beri var da ben mi bilmiyorum?

en başından beri var.pilli yorum avcısını burdan etkinleştirebilirsin.

hhkknn27  |  (4 puan) 12 Eylül 2008 16:37

pisho ve gokhanbaba, herkes gelsin sitesini tanıtsın dediğimi sanmıyorum. onun için farklı platformlar var. fakat burası bir web sitesi tanıtım sitesi olmasa da bazı sitelerin burada tanıtıldığı da yanlış değil. olmalı zaten.
ben bilmeden atıp tutmak istemem. yazıp gönderdiğim bildiri şu. Dikkate değer bir proje değil diyorsanız başka yorum yapmama gerek yok sanırım.

bmert  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:39
daha önce bildirgec'de notmot işlenmediği için yazabilirsiniz pek tabii. hatta privnote'den de bahsedecekseniz daha önce yazılmış olan yazıya link verebilirsiniz. yorumlarda zaten sadece link vermişsiniz daha geniş kapsamlı bir yazı hazırlayarak onaya gönderebilirsiniz.
baska birsey eklememe gerek var mı?

başka bişi eklemene gerek yok. Adam yazabilirsin demiş ama sadece kendi sitenden bahsetme reklam gibi görünmesin demiş daha ne desin?yok canm senin siteni şöye turkcell reklamı gibi tam boy flash hazırlayalım felan mı desin ?:) bi de yorumu değiştirince en alta indirmiyomu bu yorumu onu sinir oluyorum :)

http://www.gokhanyucel.net
gokhanbaba  |  (2 puan) 12 Eylül 2008 16:42
kendi sitenden bahsetme reklam gibi görünmesin demiş

nerede?

notmot.com : okunduktan sonra kendini imha eden notlar
Eggdrop  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:44

YOrumlarda oylama simgeleri (ellerin) üzerine gelince açıklama çıkması(title) lazım. hekes tam olarak anlamayabilir.

Mathsman  |  (3 puan) 12 Eylül 2008 16:46
kendi sitenden bahsetme reklam gibi görünmesin demiş

nerede?

hatta privnote'den de bahsedecekseniz daha önce yazılmış olan yazıya link verebilirsiniz. = sadece kendi sitenden bahsetme reklam gibi görünmesin

http://www.gokhanyucel.net
gokhanbaba  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:48

@gokhanbabaz, e bende öyle yaptım zaten?

notmot.com : okunduktan sonra kendini imha eden notlar
Eggdrop  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:51

bu arada merak ettim notmot bildirisinin taslağı felan var mı sizde bi gönderseniz

http://www.gokhanyucel.net
gokhanbaba  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:51

Eggdrop @

bak ne güzel, ilgili siteden izin almış ve bildirgeç yetkililerinide bu konuda bilgilendirmişsin.. Sana kalan sadece sistemi güzelce tanıtıp , orjinal sistemede göndermede bulunmandır. Ayrıca bunları elinden geldiğince subjektif yap. Kişi kendi sitesinin tanıtımını da pekâla yapabilir burada, ancak dikkat etmesi gereken reklam çalışması gibi değil de tanıtım odaklı olmasına özen göstermelidir.

pisho  |  (2 puan) 12 Eylül 2008 16:54

bmert @

yazınıza baktım, birkaç eksiklik var.. Örneğin eklediğiniz url ye tıklanılacak şekilde link eklememişsiniz. Yazılar arasında boşluk yok, tanıtıcı bir resim girilmemiş vs. bunla olmuş olsaydı inanıyorumki yayımlanabilirdi.

pisho  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:57

@gokhanbaba, özel msj ile gönderdim sana nasıl bi yazı gönderdiğimi.

@pisho, ben bu maillerin ardından bildiriyi gönderdim bildirgec'e ve 1 hafta boyunca onay kuyruğunda denilen bildirim günlükte yayınlandı. ben şimdi günlüğe bir bildiri yazsam zaten en çok 1-2 saatte yayınlanır. madem günlükte yayınlayacaklardı neden 1 hafta boyunca beklettiler ki?

notmot.com : okunduktan sonra kendini imha eden notlar
Eggdrop  |  (1 puan) 12 Eylül 2008 16:59

bildiriye puan veremedikten sonra yoruma puan versek ne olur ki:P

Kendin kadar yalnızsın ve kendin kadar kalabalık ! www.deneyimkupu.com
istanbulum2006  |  (7 puan) 12 Eylül 2008 23:31

ek olarak şu yazdığımız bildiriler kaç kere okunuyor bunu da bilsem -kendi adıma konuşuyorum- güzel olur bence.

wanadooo  |  (8 puan) 12 Eylül 2008 23:56

wanadooo katılıyorum. hatta puan da veriyorum.

bakiyyebemolu  |  (2 puan) 13 Eylül 2008 00:05

imaj arşivi konusunda bir eleştiri getirmiştim, dikkate alınıp düzeltilmiş. tüm imaj arşivi çarşaf gibi çıkmayacak artık karşımıza. sayfalandırma yapmışlar. iyi olmuş.

takip  |  (3 puan) 13 Eylül 2008 02:38

keşke artı ve eksi puanlar ayrı ayrı gözükseydi.. bir kişinin yorumuna 5 kişi artı, 5 kişide eksi puan verince ne oluyor :) ..

oceangray  |  (6 puan) 13 Eylül 2008 03:18

ben de baska keskeler siralamak isterim...

arama seceklerinde sadece tuttuklarimda ara diye bir sey olsaydi keske...

arama sonuclari basliga gore tarihe gore tutulma sayisina gore siralanabilseydi keske...

sonuncusu da SinanM'nin keskesi

en büyük eksikliğini hissettiğim şey yorum yazdığım sayfaları takip etme özelliği. bu hala yok sanırım, ya da en başından beri var da ben mi bilmiyorum?

ama ben mail olarak degil bildirgec icinden en son yorum yazdigim yaziliri gormek isterim.

bunlari sikayet/elestiri olarak algilamayin lutfen. sadece bildirgec daha "user-friendly bir tool" olur kanaatindeyim bunlar olursa...

::kuzeyX
kuzeyx  |  (0 puan) 25 Ekim 2008 11:21

bildiriler kaç kere okunuyor ? en büyük yara bu ?

promoder  |  (0 puan) 26 Ekim 2008 23:18

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu Yazıyı Tutanlar

Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu