Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan 3ayak.org'da: "chainfire dslr controller"

\

bu yazıda yükleyiciler tarafından çok sevilen ama kullanıcılar tarafından pek sempatik görünmeyen oyun ve filmlerin nasıl parçalara ayrıldığını göstereceğim.
1)İlk olarak elimizde "winrar" isimli programın bulunması gerekir.
Programın son ve türkçe sürümünü buradan indirebilirsiniz.
2)Programı indirdik ve kurduk. Şimdi parçalara böleceğimiz dosyayı seçiyoruz ve farenin "sağ" tuşuna basarak "Arşive Ekle"'ye basıyoruz.(bkz=Resim 1)
resim 1
resim 1

3)Butona bastıktan sonra bir pencere açılacaktır. O pencerede;
a)Buraya parçaların ismini ne olacağını yazacaksınız.
b)İşte burası asıl yer. Burada her parçanın kaç mb olacağını ayarlayacaksınız. Ve sonuna "m" harfini koyacaksınız.(Örnek=100m)
c)Eğer istersek parçalarımıza şifrede koyabiliriz. Koymak istersek "gelişmiş" sekmesine gidiyoruz.(bkz=Resim 2)

resim 2
resim 2

4)Ben yoluma şifre koyacakmışız gibi ilerliyorum. Eğer siz koymayacaksanız.5 ve 6 numaralı anlatımlara bakmayınız.
5)Şifre koymak için "Resim 2"'de de belirttiğim gibi "Gelişmiş" sekmesine gidiyoruz.Ve ordan "Parola Ayarla" butonuna basıyoruz.(bkz=Resim 3)

resim 3
resim 3

6)Butona bastıktan sonra karşımıza gelen kutucuğa şifremizi ve altına onaylamak için gene şifremizi yazıp "tamam"a basıyoruz. Ve en son olarak ana menüden onay olarak tamam'a basarak partlara bölme ve şifre gömme işlemine başlıyoruz.(bkz=Resim 4)
resim 4
resim 4

7)Tamam butonuna bastıktan sonra küçük bir pencerede ilerleme çizgisiyle işlem yürütülecektir. Bu işlemin süresi dosyamızın boyutuyla doğru orantılıdır.(bkz=Resim 5)
resim 5
resim 5

8)İşlemimiz bitti işlem sonucunda her biri 100mb'lık olan 5 tane rar şifresi www.bildirgec.org :) olan dosya elde ettik.(bkz=Resim 6)
resim 6
resim 6

Spacer
Spacer
 | 37 yorum var 
 | 15 Aralık 2008 20:49 

Yorumlar

Madem konu Winrar programından açıldı, Rapidshare'e dosya yükleyen Premium hesap sahiplerine benden bir ipucu: Buradan RapidUploader programını indiriyoruz. Programı açtıktan sonra, Settings tabını seçiyoruz. Burada General tabına geçip altta "Auto-Archive bigger files" seçeneğini işaretliyoruz. (Dileyenler dosya boyutu olarak 100 yazılı kutucuğa 200MB'a kadar bir değer girebilirler) Bu seçeneğin hemen altındaki kutunun yanındaki Browse butonuna basarak Winrar.exe dosyasını buluyoruz. (Genelde C:\Program Files\Winrar\Winrar.exe) Sonrasında Login tabına geri dönerek kullanıcı adımız ve şifremizi giriyoruz. Bundan sonra, büyük boyutlu dosyaları seçmemiz hiç problem olmuyor. RapidUploader, 100 MB üzeri dosyaları Winrar ile otomatik olarak sıkıştırıp parçalara bölerek yükleme yapıyor..

aynshtein  |  (4 puan) 15 Aralık 2008 21:02

böylesine bilgilendirici bir yazı için teşekkür ederim; fakat "part" yerine "parça" kelimesini kullansak daha iyi olurdu kanaatindeyim.

isasari  |  (3 puan) 15 Aralık 2008 21:39

Part ne yahu, parçalara ne oldu? Yoksa Türkçe'nizi evdemi unuttunuz?

sleytr  |  (1 puan) 15 Aralık 2008 21:41

Split(!) ediyoruz yani öyle mi ?

http://turgutkarahan.com/
arkadin  |  (4 puan) 15 Aralık 2008 21:45

çok teşekkürler

Aydchery  |  (2 puan) 15 Aralık 2008 22:05

rar dosya biçimini açmak için ücretsiz ve de crack gerektirmeyen, ayrıca kendi biçimi olan 7z olarak da sıkıştırma-açma yapabilen 7zip programını öneririm.

yazıda açıklamalar, anlatım verilen emek gayet güzel, sezar'ın hakkı sezar'a çok teşekkürler ama aynı işi yapan ücretsiz yazılımlar varken (gerçi kullanmıyorum ama muhakkak vardır) böyle ücretli (en son kullandığımda öyleydi) bir yazılımın tarifinin verilmesi ya ücretli yazılıma verecek paramız var sandığınızdan ya da ücretli programları kırmak (crack) gibi bir alışkanlığımız olduğunu düşündüğünüzden olsa gerek.

balcis2  |  (2 puan) 15 Aralık 2008 22:27

türkçe kelime kullanımına bu kadar takılmak anlamsız. konu bu derece önemliyse temizliğe kendi nickimizden başlamak lazım. part - parça ya takılıp türkçe olmayan nick kullanmak gerçekten garip. (Nick dedim tüh!!! nick değil takma isim diye düzeltecek birileri var mı?) bence düzeltecek bir şey var ise ulu orta mesaj (mesajın türkçesi neydi yahu???) atacağımıza özel mesaj göndersek daha hoş olur.

ChaOs rUleZ!!!
ordoabchao  |  (1 puan) 15 Aralık 2008 22:33

teşekkürler

sagdiclar  |  (-2 puan) 15 Aralık 2008 22:40

abi bu ne ya böyle bi konu için bildiri mi açılır çocuk biliyo. winrar da yıllardır kullanılan program. çok gereksiz olmuş.

vectro  |  (2 puan) 15 Aralık 2008 22:42

@ordoabchao : Kendinizce ironi yapmaya çabalamışsınız ama bırakın bu geyikleri diyorum. Türkçe hassasiyeti önemlidir ve ilkokul mantığıyla
yaklaÅŸmamak gerekir.
@vectro : haklısınız.

GunsRoses  |  (2 puan) 15 Aralık 2008 22:51

bilmem biliyormusun ama internet aleminin %90'ı bu parçalarla geçiyor.insanlar bu kadar gereksiz bir şeyi uğraşmıyorlardır sanırım değil mi ibrahiw kardeşim:)

Ya Çaresizsiniz Ya Da Çare Sizsiniz
ilgazaskin  |  (0 puan) 15 Aralık 2008 22:53

@gunsnroses çabalamadım, yaptım,
gerçi siz benden daha ustasınız bu konuda gunsnroses nickini kullanıp türkçe hassasiyetinden bahsetmek...şaka gibi...
tek söylemek istediğim bırakın isteyen istediği gibi yazsın

yazdığınız "bırakın bu geyikleri" uyarı cümlesi çok mu güzel türkçe? türkçe ile yazılmış hangi edebi eserde böyle bir cümle var? divan-ı lügati't türk te mi? dede korkut ta mı? rahmet yolları kestide mi?

"bırakın bu geyikleri" diyerek mi türkçe'ye önem veriyorsunuz? 20 yıl önce birine böyle söyleseniz sizi hayvanat bahçesindeki geyiklerin özgürlüğü için eylem yapan biri sanırlardı. Türkçe'nin korunmasına baya faydanız oluyor

hem birbirimize "bırakın bu geyikleri" deyip tv-manken türkçesi ile cevap vereceksek ben de aynı seviyeye inip güzel tepecik türkçesi ile cevap vereyim o zaman

ChaOs rUleZ!!!
ordoabchao  |  (-2 puan) 15 Aralık 2008 23:25

önüne gecilemez bir vaka

kumlukoz  |  (-1 puan) 16 Aralık 2008 00:27

vectro +1

noches noches
szoszy  |  (-4 puan) 16 Aralık 2008 01:33

Bilmeyen o kadar çok adam tanıyorum ki... Eline sağlık arkadaşım.

LeGaL  |  (2 puan) 16 Aralık 2008 02:03

gerçi 3-b'de dikkat çekilmiş ancak tekrarlamakta yarar görüyorum, parçalara ayırma işleminde, parça büyüklüklerini gireceğiniz kısım Kb olarak tanımlanmıştır. Eğer m olarak ekleme yapmazsanız, örneğin 10 Mb olan bir dosyayı, 1 Mb'lık 10 dosya yerine, 1 Kb (yaklaşık) 10.000 küsür dosya haline getirirsiniz. dikkatli olmakta yarar var.

http://mrblackman.com http://mrblackman.blogcu.com http://swatchsaat.blogcu.com
mrblackman  |  (1 puan) 16 Aralık 2008 03:52

@ordoabchao

birebir türkçe karşılığı anlaşılmayan ya da birkaç kelimelik bir tümce kullanmayı gerektiren terimler için yabancı kelime kullanımı belki kabul edilebilir ancak bu kadar gündelik kelimelerin bile türkçe'sini kullanmamak her mecrada en yüksek sesle eleştirilmeyi hak edecek bir hata, duyarsızlık ya da cehalet örneğidir.

"bırakın bu geyikleri" tümcesinde türkçe olmayan bir kelime yok. geyik kelimesinin burada kullanılan anlamı için buradan buyrun...

kişilerin kullandıkları takma isimlerin (rumuz??) hangi dilde olduğu, anadillerinin doğru kullanımına karşı duyarlı olma haklarını ellerinden alamaz.

sleytr  |  (2 puan) 16 Aralık 2008 04:38

birileri kalkıp ingilizce kelimeleri çok doğal türkçe kelimelermiş gibi kullanıyor, ondan sonra eleştirildiği zaman birden türkçe hassasiyeti kalkıyor ve bu sefer o, kendisini eleştiren-ler-e "bak geyik dedin, mecaz kullandın, argo jargonu kullandın, sen de türkçe'yi doğru kullanmıyorsun" diyor.

ÅŸaka gibi yemin ediyorum..

balcis2  |  (2 puan) 16 Aralık 2008 09:30

@vectro bildiri gereksiz falan değil açıkçası. kademe kademe anlatmış, bu aralar tam da böyle bir şey için google'da arama yapmak zorunda kalacaktım (çünkü açıkçası hep birleştirmiş olmama karşın hiç bölmeyi denememiştim ki winrar programını da edineli 2-3 gün oluyor, eskiden 7zip kullanıyordum). bildiride adım adım ve görsel destekli olarak anlattığı için bildiri sahibine teşekkür ediyorum. eğer çok biliyorsanız okumayın, yorum yazmayın, başka bildirilere bakın. sizi zorla tutan yok.

@türkçe sevdalarına; ben de türkçe'nin doğru kullanılmasından yanayım. elbette türkçe kullanımında hata yapanlar uyarılmalı ancak bu şekilde değil. türkçe yerine ingilizce kelime kullandı diye cehaletle suçlamak bir nevi insani türkçe kafiri ilan etmek gibi.

bu tür tepkiler insana dili sevdirmiyor, aksine ondan soğutuyor. bu mantıktaki kişiler, din kitaplarına "yapmıyorsa dövün" ibaresini yerleştirmeyi uygun gören kişilerle aynı düşünce yapısına sahiptirler.

ayrıca vur deyince öldürmek deyiminin de hakkını verir oldunuz artık. ortada bir konu var. belki bazılarınıza göre gereksiz ama bir şeylerden bahsediliyor. ama türkçe uyarılarını araya sokarak hem konuyu dağıtıyor hem de ortamı geriyorsunuz. uygun bir dille özel ileti üzerinden düşüncelerinizi arkadaşla paylaşsanız çok daha başarılı olacağınızdan hiç kuşkum yok.

(not: kullanıcı ismime laf atacaklara karşı, 3 ismimin baş harfi ve soyadımdan oluşmaktadır. internet dünyasında türkçe karakterler kullanılamadığı için ç ve ı harfleri yerini c ve i'ye bırakmıştır.)

okckilinc  |  (-1 puan) 16 Aralık 2008 09:57

ya böyle bildirimi olur... gayet sıradan bir mevzu ve herkesçe biliniyor ??

Sonların Sonundayım
dezayk  |  (2 puan) 16 Aralık 2008 12:17

beyler bu işlemleri bende ezbere biliyorum ama bence gereksiz değil.. bilen bakmaz, bilmeyen öğrenmiş olur..

pisho  |  (2 puan) 16 Aralık 2008 13:26

cok basit ama önemli bir bilgiyi bizlerle paylaştığın için teşekkur ederim.

yunus Emrecan  |  (0 puan) 16 Aralık 2008 13:41

anasayfaya çıkacak kadar güzel olmasada yine idare eder sağol ılgaz

bysehzade  |  (3 puan) 16 Aralık 2008 17:21

- hocam arkadaşımın bir yanlışını daha buldum.
- ne buldun evladım? söyle bakayım.
- "bırakın bu geyikleri" yazmış. hem ismi de bir garip bunun guns.... ne o oyle...
- aferin oğlum ama insanlarin ismiyle dalga geçmemelisin anladın mı?
- tamam ogretmenim bi daha yapmam.
- bi daha deÄŸil oÄŸlum bir daha olacak.
- tamam öğretmenim.
- bir sonraki konumuz: dilde Argo kullanımı.
- hocam hocam...
- ne var oğlum? ama bak hep sen konuşuyorsun... arkadaşların da var.
- hocam argo dilimizi bozmuyor mu? hani yirmi yıl önce...
- sus evladım otur yerine...

ilkokul mantığı derken bundan bahsediyordum.

GunsRoses  |  (2 puan) 16 Aralık 2008 17:24

o kadar çok yazı yazıyoz ana sayfaya çıkmıyor.böyle yazılar çıkıyor!!! yinede eline sağlık bilmeyenler öğrenir.

dahicocuk  |  (2 puan) 16 Aralık 2008 18:37

yazı gerekli veya değil onu tartışmıycam ama giderek kalitesizleştiğimiz ortada. böyle bir yazının ana sayfa çıkması artık kimse yazı göndermiyo mu diye düşündürüyo beni. umarım öyle değildir. ayrıca "winrarı bilmeyenler vardır güzel bir yazı" şeklinde yorumlar yapılmış evet vardır. video formatı dönüştürmeyi bilmeyen kullanıcılar, torrentden dosya indirmesini bilmeyenler,resim boyuntlarını küçültmeyi bilmeyenler gibi çok basit şeyleri bilmeyen kullanıcılar da vardır. Hatta komşumuz üniversite öğr. olmasına rağmen firefox un bile ne demek olduğunu bilmiyo. ama bütün bu nedenler bu yazının ana sayfada gösterilmesini desteklemez.böyle yazılar ana sayfada gösterilirse bildirgec sıradanlaşır, kalitesizleşir.

http://www.gokhanyucel.net
gokhanbaba  |  (3 puan) 16 Aralık 2008 20:08

@gunsroses insanlar niklerini kendilerini en iyi şekilde anlattığını düşündüğü, kendileri için anlam ifade eden kelimelerden seçerler. Hayatta olan 20.000 civarı türkçe kelimeden uygun olanı bulamadığın için mi yabancı bir kelime seçtin?

bir kişi çıkıp kendince anlamlı olduğunu ve çevresindekilere faydası olabileceğini düşündüğü bir yazı yazıyor, daha sonra bir kaç kişi daha çıkıp yazı ile ilgilenmeyip adamın tüm şevkini kırarcasına partdı, splitdi diyor. üzüm yemenin değil bağcı dövmenin peşindeyiz. ülkede insanlar çocuklarını yabancı dilde eğitim veren özel okula göndermek için kıçlarını yırtıyorlar, tvler yabancı isimli cadıların, büyücülerin oynadığı dizilerden geçilmiyor, biz burada kazık kadar olmuş adama "part deme türkçe yozlaşıyor" diyoruz. Koca şehir yanarken adama gidip evindeki şömineyi söndür demek gibi bir şey bu. buna wishfull thinking mi deniyordu??? yoksa masturbasyon mu?

@sleytr ben o kelimeler türkçe değil demedim ki, güzel türkçe kullanımına örnek değil demek istemiştim. bir kelimenin tdk da geçmesi o kelimenin güzel türkçe kullanımına örnek olduğu manasına gelmez. insanları ulu orta ingilizce kelime kullanıyorsun diye eleştirme cesaretini kendinde bulanları, türkçe' yi güzel kullanmıyorsun diye eleştirebilirim sanırım ben yabancı kelimeden oluşan nik kullanırken iyi sen part derken tu kaka

@balcis2 eminim hannibal lecter'ın kalkıp da ben vejeteryanım demesi sana garip gelmezdi

ChaOs rUleZ!!!
ordoabchao  |  (-2 puan) 16 Aralık 2008 22:28

arkadaşlar, bu işlem için winrar'a ihtiyacınız yok!
cuteftp kullanarak bunu yapabilirsiniz. ;)

maviada33  |  (0 puan) 16 Aralık 2008 22:48

@ordoabchao

Bu ülkede, bazı okullarımızda tüm derslerin İngilizce okutulmasının ne kadar yanlış olduğununu anlatmak için kıçını yırtan insanlarda var. Kaldı ki, aileler çocuklarını anadillerini unutsunlar diye değil, yabancı bir dili iyi seviyede bilsinler diye o okullara gönderiyorlar!

Fikirlerimde sabit olmakla beraber, bu yorum kutusunun altındaki uyarıları daha önce fark edip, sizi özel mesajla uyarmadığım için özür dilerim.

sleytr  |  (-1 puan) 17 Aralık 2008 04:22

@ordoabchao

neden bahsediyorsun? türkçe'deki kelime sayısıyla birisinin kendi nick'ini (bak nik dedim ben de bilmiyorum türkçe) sevdiği bir müzik grubunun ismi olarak seçmesi arasında nasıl bağlantı kurduysan bu konuda da öyle kurdun herhalde; zira ben dediğimle alakasını anlamadım.

balcis2  |  (-1 puan) 17 Aralık 2008 09:30

yazının kalitesi sanırım herkesin beklentileriyle orantılı olarak farklıdır. ISO'ya gore kalite, bir ürün ya da hizmetin belirlenen veya olabilecek ihtiyaçları karşılama kabiliyetine dayanan özelliklerin toplamıdır . yani benim icin cok kaliteli olan, sizin icin kalitesiz olabilir. aynı şekilde sizin icin cok kaliteli olan bir urun, benim icin hic bir anlam ifade etmeyebilir. bildirinin icerigi guzel. fakat bildirgec'in amacına uygunluğu tartışılabilir. cogumuzun bildigi, yıllardır kullandıgı bir yontem. boyle bir bildirinin "bildirgec"in anasayfasında degil de daha basit icerikli bir paylasım sitesinde olması gerektigi fikrini taşıyorum. yoneticilerin bir cok diger bildiriyi eleyip de anasayfada bunu yayınlamaları sitenin biraz daha basitleştirilmek istendigi izlenimini uyandırıyor bende.

yazıda kullanılan dile gelince;

böylesine bilgilendiri bir yazı için teşekkür ederim; fakat "part" yerine "parça" kelimesini kullansak daha iyi olurdu kanaatindeyim.

Part ne yahu, parçalara ne oldu? Yoksa Türkçe'nizi evdemi unuttunuz?

Split(!) ediyoruz yani öyle mi ?

elestirilerinin yazının icerigine degil, yazıda kullanılan dile yonelik elestiriler oldugunda sanırım hepimiz hemfikiriz. ordoabchao'nun bu konuda elestiri yazanlara çıkışmak icin diger kullanıcıların nicklerini eleştirmesi biraz belden aşağı vurmak gibi geliyor bana. hele boyle bir bildiri yazan bir üyenin yabancı kelime kullanımını gayet seviyeli bicimde elestirenlere siddetle karsı cıkması cok ilginc.

marvo ging  |  (0 puan) 17 Aralık 2008 13:08

@marvo ging hatırlatman için teşekkür ederim Özkök günde yüzbinler satan bir gazetede yazı yazdığı için eleştirdim, çünkü böyle insanlar mevkileri gereği yazdıklarında sorumluluk sahibi olmalı. her şeyden önce adamın işi "yazar" lık. ama bildirgec.org'da yazan birini şevkini kırarcasına ulu orta eleştirmek hiç yakışık almadı. Yazının ana fikri ile iligili bir eleştiri değilse bence özelden mesaj göndermek daha şık olurdu. seviyeli dediğiniz eleştiriyi bir kez daha okumanızı tavsiye ederim "Part ne yahu, parçalara ne oldu? Yoksa Türkçe'nizi evdemi unuttunuz?" ben bir seviye göremiyorum burada. ben eleştirilerimi illaki hata bulmak gerekirse bulunur onu bulmaktan kolay ne var demek için yaptım, burdaki herkes zorlasa bildirgecte çıkan her yazının altına ana fikir ile ilgisi olmayan bir sürü hata bulup yazabilir. her yazıda onlarca yanlış türkçe kullanımı, onlarca imla hatası var, hedefe atılmayan kursun sadece gürültü çıkarır. yoksa eleştiriye karşı olacak kadar ilkel değilim ama yerinde ve amaca yönelik olmalı bence

@sleytr insanların çocuklarını yabancı dili iyi öğrensin diye o okula göndermesi malesef sonucu değiştirmiyor, amaç iyi olabilir ama sonuçta yabancı dilde düşünen bireyler çıkıyor ortaya. bu ülkede yabancı dil bilemeyen adam doktora tezi verip doktor olamıyor bütün bunlar dururken bildirgec'te amacı belirsizce eleştiri yapıyorsunuz, yorumu yazan kişi bir dahaki bildirisinde part yerine parça mail yerine mesaj dese ne değişecek?

@balcis2 aynen öyle bağlantı kurdum, ben nike müzik grubu olarak değil, "silahlar ve güller" olarak baktım, ingilizceyi önce türkçeye çevirip öyle yorum yaptım.

ChaOs rUleZ!!!
ordoabchao  |  (1 puan) 17 Aralık 2008 20:07

@ordoabchao

Sizin yaptığınız imla hatası ya da sıradan bir bozuk türkçe kullanımı değildi. Ne kadar arasamda "partlara bölmek" gibi bir kullanımın benzerine -neyseki- hergün rastlayamam. Bu yüzden türkçe'ye gösterdiğiniz özenle doğru orantılı bir alaycılıkla eleştirmiştim sizi.

Sonuç olarak yaptığınız şey her ne ise (hata, duyarsızlık ya da bilgisizlik) bunu normalleştirmeye çabalamanız boşuna. Özrü kabahtinden büyük diye bir söz vardır ya, sizin savunmanız da kabahatinizden beter!

sleytr  |  (-1 puan) 18 Aralık 2008 06:05

@ordoabchao
tarzınızı sayın melih gokcek'e cok benzetiyorum

marvo ging  |  (-1 puan) 18 Aralık 2008 16:07

@marvo ging bir anda sizi emin çölaşan'a benzetesim geldi ama o kadar büyük bir hakareti size yapamam fakat madem güncel kişiliklerden hareket ediyoruz bozulmazsanız siz de sayın kılıçdaroğlu olun.

@sleytr bildirinin sahibi ben değilim ilgazaskin nickli arkadaş, "partlara bölme" tabirini ben kullanmadım, öfkelendiğinizde etrafa köpük saçmaya başlamadan önce 10 a kadar sayamnızı salık veririm, duyarsız, bilgisiz gibi hoş olmayan seviyesiz yakıştırmalarınızı size iade ediyorum, nasıl olsa bu öfke ile bunları yakıştıracak başkasını kısa sürede bulursunuz, ayrıca bildiriyi yazan arkadaş 6 yerde "parça" 1 yerde "part" kelimesini kullanımış (bildirinin ilk halini hatırlamıyorum eğer sonradan partları silip parça yazdı ise şimdiden özür dilerim), belli ki bu part kelimesini yanlışlıkla farkında olmadan yazmış, bilinçli yapmış olsa veya sizin dediğiniz gibi bilgisiz/duyarsız olsa hiç "parça" kelimesini kullanmazdı siz bunu "Yoksa Türkçe'nizi evdemi unuttunuz?" diye alaycı bir şekilde eleştirmişsiniz, siz "evdemi" kelimesinde soru eki olan "mi" nin ayrı yazılacağını bilmiyor musunuz? duyarsız mısınız? bilgisiz misiniz? öfkelenince hata yapmak gibi bir huyunuz mu var yoksa? (ayrıca cevabınızdaki "neyseki" nin -ki si ayrı yazılmalıydı) (Allah'ım çok mutluyum anadilime gerektiği değeri veriyorum, bildirgecte yazı yazan çocukların böyle bir kaç hatasını daha eleştirdim mi hem kendimi tatmin ederim hem de türkçe'nin geleceğini kurtarırım, öte tarafta varsın olsun ilkokul 4.sınıflara yabancı dil zorunlu ders olsun, ben görevimi yapıyorum içim rahat benden sonrası tufan...)

ChaOs rUleZ!!!
ordoabchao  |  (1 puan) 18 Aralık 2008 22:07

@ordoabchao

Pardon! Yazıyı savunmadaki ateşliliğiniz beni yanılttı*. Köpükler içinde ayrıca özür dilerim. Yazının ilk halini bende pek hatırlamıyorum çünkü yazının başlığında partlara bölmek lafını okuyunca gülmüş ve "yuh! türkçe ancak bu kadar parçalanabilir" demiştim.
Yazım hatası yapmakla bu tip bir hatayı kıyaslamak hiç anlamlı değil. Başlıkta bile part deniyorsa bunda bir yanlışlık görülmüyor demektir...

* Baştan beri, birazda son zamanlarda günde 19 saat çalışmamın verdiği sersemlik ve sizin de uyarmamanız sayesinde sanki siz yazmışsınız gibi yazıyordum. Bunun için de özür dilerim. Farketseydim lafı uzatmazdım.

sleytr  |  (-1 puan) 19 Aralık 2008 07:10

@sleytr 19 saat mi? üstüne üstlük bildirgeçten de yorum takip etmek gerçekten zor olmalı ne diyeyim allah kolaylık versin. rica ederim özürlük bir şey yok ortam biraz gerildi o kadar:) ben de o hiddetle bilmeden kırıcı olduysam özür dillerim...

ChaOs rUleZ!!!
ordoabchao  |  (1 puan) 19 Aralık 2008 19:02

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu Yazıyı Tutanlar

Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu