
Türkiye Gsm Operatörleri
Bildiğiniz gibi 2006 yılından bu yana operatörler (özellikle avea) numara taşınabilirliğini sağlamak için büyük bir finansman harcamışlardı.Özellikle Avea dedim çünkü numara taşınabilirliğinin sistem maliyetinin %50'sini Avea Karşılamıştır. Numara Taşınabilirliği sayesinde 05..... nolu cep numaramızın operatörünün değişmesine rağmen numaramız aynen kalacak, arayanlar ise numaranın başka bir operatöre geçtiğini çalan dıt sesinden ayırt edebilecekler. Çözüm yolu gerçekten güzel. Bunun dışında Sistemin Türkiye'ye gelmesini Avea ve Vodafone isterken Vodafone Türkiye CEO’su Attila Vitai'a göre şuradaki haberde de anlatıldığı üzere Turkcell istememekte ve ayak diretmektedir. Hatta Avea Numara taşınabilirliği ile ilgili karikatürleri gazetelerde yayınlamaya başladı ve resmi web sayfasına şuradaki linki vererek destek verdiğini belirtmiş. Vodafone ise Resmi Web Sayfasında Şuradaki Linki vererek Numara Taşınabilirliğine Destek verdiğini göstermiş. Lakin Turkcell'in resmi web safyasında hala bir bilgi göremedim. Son olarak 9 Kasım 2008 tarihinde sistem Türkiye'de kullanılabilecek, umarım sorunlar yaşanmaz ve Kazanan biz yani müşteriler oluruz.
« önceki yazı Bir Logo Tasarımcısından Beklemeniz Gereken Şeyler |
sonraki yazı » tasarımlar için ücretsiz dokular |
Yorumlar
Turkcell'de artık destekliyor. Hem TV reklamları hem de internet sitesinde ayrıntılı açıklamalar var.
| gorkemtezcanli | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 00:02 |
Yapılan araştırmalar lider operatörün ortalama %10 pazar kaybına uğradığını gösteriyor ama tabii bu veri avrupa ortalaması, uzak doğuda mesela hongkong'da NT (numara taşınabilirliği) %100 ü geçmiş! Dolayısı ile Turkcell'in karşı çıkmasından, pazarın en yenisi Avea'nın da bu kadar heyecanlı olmasından daha doğal birşey beklenemez.
Tabii bizim ülkemizin yeniliklere biraz kapalı gelenekçi bir yapısı olduğunu da dikkate alırsak heralde yine en iyi ihtimalle numara taşınabilirliği oranı %10'u geçmez.
%10 az değil tabii Avea'da Vodafone'da ihya olur bu rakamla :)
| technoise | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 00:07 |
Tukcell'i hiç sevmesem de ve turkcell bu olaya karşı olsa da ilk tv reklamını yine turkcell yaptı yani sıkı oynuyorlar.
| adeep | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 00:53 |
Turkcellin sürekli daha pahalı olduğunundan şikayet eden çok abone gördüm, fakat numara taşınabilirliğine çeyrek kala "alamadığım hizmet ucuz olsa ne yazar" diye düşünüp, ilk operatörünü numarası nedeni ile değiştiremeyen 3 arkadaşım diğer operatörlerden Turkcell'e geçmeye hazırlanıyor.Bence sanıldığının aksine Turkcell bu olaydan karlı bile çıkabilir.Turkcellde zaten bunun üstüne basarak reklam yapıyor. En zayıf yerlerinden vuruyorlar diğer operatörleri...3G ile zaten kalitenin ne kadar önemli olduğu daha açık bir şekilde anlaşılacak.Mobile number portability rekabet açısından daha serbest bir ortam yaratacak,bu da biz abonelere yaracak.
| xseroot | |
|
|
(3 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 00:54 |
Zamanında 3 hattı birden kullanmış bir aboneyim. Açıkcası kalite açısından en iyi olanı Turkcell, bu su götürmez bir gerçek. Şu anda Turkcell faturalı hat kullanıcısıyım, şu anda kontörlüler bayram yaparken faturalılara soygun yapıyorlar o ayrı konu.
Sonuç olarak hep şunu savunmuşumdur, kaliteli hizmet isterim, parası neyse veririm. Acil durumda birini aradığımda, şebeke meşgul tarzı hatalar veren, attığım mesajları ertesi gün alıcıya ileten operatörleri ben napayım? Klasik öğrenci mantalitesine uymuyorum sanırım her ne kadar öğrenci de olsam. Ucuz olsun nası olursa olsun demek yerine kaliteyi savunurum her zaman. Numara taşınabilirliği konusunda avea başı çekiyor, zira aveanın kafasındaki düşünce şu, bir sürü turkcell müşterisi var ve bunlar numara değiştirmek istemiyor fakat benim bedavalarımı görünce ağzının suyu akıyor numara taşınabilirliği olduğunda bütün turkcell ve vodafone müşterileri bana geçecek tarzı bir mantık güdüyor avea. Doğruluğu tartışılır, ama avea gibi kalitesiz, herşeyi bedava yada çok ucuza sunup insanları, özellikle öğrencilerin gözünü boyayarak pazar payını büyüten bir operatöre geçmeyi düşünmüyorum.
Ben hep şunu savunmuşumdur, hala da savunmaya devam ederim, diğer ülkelerde operatör ayrımı yokken, a operatöründen a yı aramak ile b yi aramak aynı fiyat tarzı süper bir uygulama yapılıp, türkiyede inatla onu ararsan 1 kuruş şunu ararsan 5 kuruş tarzı saçma sapan bir politika izlenmesi insanları enayi yerine koymaktır bence.
| bonjurkes | |
|
|
(3 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 01:05 |
turkcell'e numaram değişmesin diye geçemiyordum. ( avealıyım ve gerçekten de artık çekmeme sorunlarından, yarıda kesilen telefon görüşmelerinden gına geldi )
sanırım artık bir fırsat oluştu.
ben de turkcellin çok etkileneceğini düşünmüyorum.
| aslanbash2 | |
|
|
(2 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 02:02 |
bu gene onların iişine yarayacak en azından numaradan biliyorduk operatörü şimdi karambole aramalar başlayacak
| iSuat | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 02:50 |
telefonumu aldığım ilk yıl olan 1999 yılından itibaren turkcell kullanıyorum; biraz daha pahalı olsa da (hizmet kalitesine göreli olarak değişebilir bu mantalite) , şimdiye kadar yani 9 senedir, tek bir kez bile kapsama alanı dışındasınız mesajı almadım, smslerim hep attığım an gitti (deprem gibi olağanüstü durumlar hariç), e ben neyliyeyim numara taşınırlığını... numara taşıma servisleri hizmete girdikten sonra ben en azından çevremdekileri türkcelli yapmanın yolunu ararım...
| Gwain | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 02:51 |
iste bu olmasi gereken her yerde her tarafta rekabet var mi daha guzel daha faydali birsey .!
| JardeLGs | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 03:01 |
google' in bu konu ile ilgili bir patent basvurusu oldu amerikan patent enstitusune.
yazdim bu konuyu ama renklendiremedigim, linklendiremedigim icin gunluge gitti.
| enemy | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 03:40 |
turkcell kullanıcısı olsamda vodefone hattımda var bunun dışında zaman zaman yanıma aldığım avea bir telefon. avea konusunda sorun yaşadım hemen çözüldü, turkcell de süründüm.
kaliteli hizmet anlayışının ne olduğunu turkcell de hiç görmedim. vericileri güçlü o ayrı. avea hakkında bir sorununuz olduğunda hemen ilgileniliyor fakat turkcellde öyle bir atraksiyon olmadı. daha çok memura benziyorlar.
bilemiyorum ... belkide turkcell hakkında yaşadığığım sorunlarda hep sert bir müşteri temsilcisine avea da ise tatlısına rastladım.
şu değiştirme işi başlasın direkt avea ya geçeceğim.
| cxc | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 05:30 |
Ben de şu anda avea kullanıp Turkcell'e geçmeyi düşünenlerdenim. Yeter artık, bıktım her bayramda, her kandilde (hatta üniversitenin bahar şenliklerinde bile) mesaj atmaya çalışıp gönderilemedi uyarısı almaktan veya aramaya çalışıp bağlanamamaktan. Pahalı diyenler var ama alamadığım hizmete para ödemektense hizmet karşılığı biraz fazla öderim...
| supersermet | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 08:37 |
başlar başlamaz ilk gün 9yıldır mecburi abonesi olduğum turkcellden diğer herhangi bir operatöre geçmeyi planlıyorum. dağda veya istanbulda:) yaşamıyorum, bayramda seyranda depremde onda bunda şunda avea/vodafon kesikse turkcellde zaten kesik/aksak.
eşşşşşşek yüküyle para veriyorum konuştuğumda ayda taş çatlasa 2 saat ödediğim para ortalama 250 YTL olurmu yahu böyle birşey. tavuk ne yumurtlarsa yumurtlasın dakikası 2 YTL den konuşuyorum. resmen sahtekarlık kokuyor.
hatta öyleki arayıp şu tarifeye geçerseniz tahminen faturanız yarıya düşer diyorlar sonraki ay faturaya bir bakıyorsun iki katına çıkmış! arıyorsun biz sadece tavsiye ettik diyorlar tamamen terbiyesizlik.
aman aman turkcelle geçipte soyulmayın, varsın arada bir çekmesin.
| mow | |
|
|
(4 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 08:44 |
Türkiye'de operatörlerin farkları var mı?
tabii burada üzerinde durmamız gereken konu Türkiye'de rekabetçi ortamın biz müşterilere getirisi olup olmadığı. genelde cevabımız hayır...!..
ben bu olaya 3G vb. yenilikçi hizmetler açısından bakmıyorum. telefon kullanıcılarının operatörden beklentisi nedir? belli bir hizmeti (konuşma ve sms hizmetini) mantıklı ve düzenli, belli bir fiyat politikası çerçevesinde almak.
ancak Türkiye'de operatörlerin hepsi aynı; fiyat politikası açısından. Ben tel kullanıcısı olarak dün 25 kuruşu konuştuysam bugün ve yarın da bu fiyata konuşmak istiyorum. ekstra indirimler, kampanyalar vs ile gözümüzü boyayıp bize ucuz konuşuyoruz numarası yapan operatörlerden şikayetçiyim.
turkcell dakikası 8 YKr'a konuşturduğu reklamını yapıyor ama sadece turkcell ve sabit hatlarla. iyi de benim bir sürü de avea ve vodafone'lu arkadaşım var. olmaz onlarla dakikası 60 YKr'a konuşabilirsin diyor. Nerede kaldı ucuz tarife.???
sonuç olarak, numara taşıma hizmeti belki bu benzer fiyatlandırm anlayışını kırar ve bazı operatörler gerçekten uygun tarifelerle karşımıza çıkar bu rekabetçi ortamda...
| turkuas | |
|
|
(4 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 09:30 |
bu en başta biz müşterilerin işine yarayacak. rekabet artacak.
| Yavzas | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 09:33 |
Bence Kasım 28'den sonrası konuşmaktan çenemiz yorulacak :))
| Ddelikan | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 10:00 |
Yorumların hepsini okudum da ilk yaptığım yorumda ne kadar haklı olduğum ortaya çıktı. Ne demiştim, "...bizim ülkemizin yeniliklere biraz kapalı gelenekçi bir yapısı olduğunu da dikkate alırsak ..." evet gelenekçiyiz baksanıza pahalı olsun kaliteli olsun diyen birçok kişi var ama aslında teknik olarak 3 operatörün birbirine en yakın olduğu dönemdeyiz, hatta teknik altyapı 1. öncelkten çıktı, 2. önceliğe bile geçti desem yeridir. Ayrıca gsm 1800 bandında hizmet verdiği için Avea 3G'de diğerlerinden bir adım önde olacak, Vodafone tecrübesiyle belki bu açığı farklı şekilde tolare edecek, ama ya Turkcell ? Onlarda gsm 900 atyapılarını mecbur güncelleyecekler. Yıllardır lider operatör olduğu için hizmetleri hep ondan, "tavuk"tan öğrendik, mms, gprs vs. geç getirdiler, pahalı sattılar, hatta hala diğer yönleri 60 Ykr'ye konusturabiliyorlar, pess..! Ben aveada 30 YTL'ye 300 dk heryöne konusurken, Vodafone'da heryönü 1 kontöre arıyorken hemde..
Şimdi eminim Tavuk'da fiyatları aşağı çekecek, ama "no değişikliği" gelmeden çekmedi, sebep, çünkü sömürgen, ne kadar sömürsem kardır, benim eski, sadık, yıllardırdır bana para kazandıran saf, temiz kalpli, bana güvenen (bunlar en hafif tabiri gerisini anlayın) gariban müşterilerim varken niye fiyat indireyim demiştir tabii. Şimdi aynı müşteriler "kaliteli olsun pahalı olsun" diyor, ehehe.. Allah yardımcınız olsun diyorum sadece :)
Saygılarımla,
| technoise | |
|
|
(3 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 10:35 |
60 dk ev iş telefonu cep ara , turkcell ara. 100 mb gprs internet . 50 mesaj turkcell içi. 35 ytl aylık fatura misal kısa bir örnek verdim .
444 lü numaraları başına 216-212 koyarak arayın turkcell'den ; direk o 60 dk dan kullanırsınız . ev telefonunuzun masrafı azalır . turk telekom adam kazıklıyor . durduk yerde 50-60 ytl fatura gönderiyor .
| promoder | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 10:40 |
turkcell bu sefer, gerçekten işine yarayabilecek bir atılım yapmış gibi görünüyor. ne kadar turkcell kullanan biri olsam da, bu 5 sene içinde vodefone bütün bunlara rağmen daha karlı çıkıcak gibi.
| 2nd emily[pilli_silinen_hesap] | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 11:11 |
Bence Turkcell en az %20sini kaybeder kullanıcılarının, Çünkü Çoğu tanıdığım 32li hat kullanıcıları avantajından değil, mecburiyetten kullanmakta :) Görelim Bakalım, Vodafon mu yaman Avea'mı Yoksa Turkcell Mi? :)
| Ddelikan | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 11:19 |
baz istasyonu olarak en gelismis operatorun turkcell olmasindan dolayi fiyat digerlerine gore biraz tuzlu olsa da tercih sebebimdir. Vodafone tas atmayi birakip, baz istasyon sayisini arttirmaya baslasin. Hersey reklamla, konusmayla bitmiyor. Hizmet bu isin en onemli noktasidir.
| ryan | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 11:42 |
Sayın Ryan ; Haklısınız fakat, Biz Türk Halkı olarak Kaliteli Hizmeti Uygun fiyata almak isteyenlerden değilmiyiz? :) O yüzden size hak vermeme rağmen, Turkcell fiyatlarını biraz daha uygun hale getirse herhalde kimse numarasını taşımak istemeyecektir diyorum. Saygılarımla...
| Ddelikan | |
|
|
(3 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 12:32 |
bu işler karikatür yayınlatmakla olmuyor. Ya da bilboardlarda "en çok konuşturan" ya da "Türkiyenin %90 bilmem kaçını konuştuyoruz" yalan yanlış yazmakla da olmuyor.
Avea kontür gönderme servisi, kontür yükleme servisi doğru dürüst çalışmıyor.
Daha Nişantaşının göbeğinde vali konağı caddesinde çekmiyor avea.
Bu arada numara taşınabilirliği ile ilgili ilk kampanyayı yine turkcell yaptı. şu an başvuranlara ilk 6 ay turkcellilerle görüşemeye bedava 30 dakika veriyormuş.
ahanda burda yazmışlar:
http://www.renklidergi.com/teknoloji/diger/Cebite-Gittim-Cebiti-Gordum-Gezdim-ve-Sizlerle-Paylasiyorum
Burda da numara taşınmanın detayları yazılmış:
http://www.renklidergi.com/memleket/gundem/Numara-Tasinabilirligi-Numara-Degistirmeden-Turkcell-Vodafone-Avea-Arasinda-Gecis-Yapabilmek
| toprakbuken | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 13:19 |
bildiğiniz gibi 2006 yılından bu yana operatörler (özellikle avea) numara taşınabilirliğini sağlamak için büyük bir finansman harcamışlardı.özellikle avea dedim çünkü numara taşınabilirliğinin sistem maliyetinin %50'sini avea karşılamıştır.Sistemin geri kalan maliyetini de Vodafone üstlenmiştir. Yani burada avea için özellikle demenin geçerliliği yok bence. Neyse konuya dönecek olursak,
Numara taşınabilirliğinde esas rekabet bireysel kullanıcılardan ziyade kurumsal müşteri alanında olacaktır. Bireysel pazarda üç aşağı beş yukarı gidenler gelenler olacaktır ancak kurumsal şirketler operatör değiştirmemektedir. Bu alanda aslan payı Turkcell in elindedier. Turkcell aslında bu pazarını kaybetmemek isteyecektir. Esas rekabet katma değerli hizmetlerle, kurumsal pazarda yaşanacaktır bence.
Hizmet kalitesi hakkında yazılanlara kesinlikle katılıyorum. Turkcell dışında maalesef diğer operatörlerde çekme sorunları olabiliyor. Bunun sonucunda Turkcell den fiyat için giden bireysel müşteriler bir zaman sonra tekrar Turkcell e dönme ihtimali çok yüksektir.
| mostyy | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 13:19 |
Habere göre avea ve vodafone daha istekli bu konuda ama en çok yarayı avea alacaktır. Bir avea kullanıcısı olarak 30 kontör karşılığı her yöne 500sms olayı da olmasa avea ne için kullanılır bana söyler misiniz ? Abonesi olduğum günden beri aldğım her güne lanet ettim. Kasım ayı gelse de Turkcell'e geçsek. Türkiye'de teknolojiyi ucuza pazarlamak demek kandırılmak demektir.
| Emre KIYAK | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 14:15 |
öyle bişi olursa ilk yapacağımı söylüyim
532 li bir hat alırım direk avea kontürlüye geçerim olay budur :D
| pyromus | |
|
|
(2 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 14:26 |
| darkhorn | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 14:32 |
mostyy, şimdi başvur kardeş, 6 aylık 30 Dk bizden kampanyası var turkcell'in. Ben başvurdum.
pyromus, 532'li hat almak diye bir şey yok. kullandığın numaran ile istediğin operatöre geçebileceksin.
evet, turkcell pahalı vs ama gerçekler de ortada.
| toprakbuken | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 14:47 |
hattim 532 ve yillardir kullaniyorum. numara tasinmasi aktif hale gelince dakka durmuycam vodafone a gecicem. turkcell kadar müsterisini somuren bir baska marka varmidir diye dusunuyorum ve hemen aklima turk telekom geliyor. bu ikisi ümüğüzü sömürdü. turkcell li olmamin tek nedeni hattim yoksa markaya firmaya zerre bagliligim yok. yillardir müsterisi oldugum firmaya sempatim sifir. bence memnun olmayan herkes operatorunu degistirmeli. boylece bunlarda sapkalarini onlerine koyup dusunsunleri, biz nerde yanlis yaptik diye. cepte asil rekabet simdi baslayacak...
| Impetus | |
|
|
(5 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 15:21 |
Gwain in yorumunda turkcell de sms lerim attigim an gitti diyince aklima geldi. son 3-4 aydir turkcell hattimda sms attigimda mesaj alicaya ulasmiyor. bu mesajdan sonra mesela "hadi turkcell!" diye ikinci bir mesaj attigimda, ikisini birden ulastiriliyor. yani ikinci bir mesaj atmadan ilk mesaj yerine ulasmiyor. boyle olunca sanki turkcell iki mesaj atayim diye beni durtukluyor gibi hissediyorum. bir satış teknigi midir yoksa teknik bir sorun mudur emin olamiyorum ama ben bunu son zamanlarda hep yasiyorum.
| Impetus | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 15:31 |
Bnde Trkcell, Vadafne, Avea bu 3 hat var en iyi hangisi hizmet yönünden diye sorsalar Avea derim. Gerçekten tarifleri olsun, hizmetleri olsun harika.
| AykutAkcin | |
|
|
(2 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 15:32 |
mow kardeşim senin canını çok yakmış turkcell ve dier bildirgeç müdavimlerininde canını çok yakmış olcakki yorumun puana doymuyor :)
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 16:56 |
Abi numarayı taşıyınca bütün faturalar çorba olacak, ne yani şimdi hem yeni operatör hem de eski opertör mü fatura kesecek, kim uğraşır bunla yaaa..zaten tek faturayı bile otomatik ödemeyle hallediyorum, bi de onu iptal etmem lazımmış, işim olmaz.
| hudsonhawk | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 17:15 |
Ortamda uyanık çakma Turkcell’liler çıkacak, hem 532 kullanayım havam olsun diyecek hem de dandik operatör kullanıyor olacak, ama insanlar çakacak haberi yok…Her arandığında deşifre olacak :))
| merterden | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 18:49 |
hudsonhawk ; Eski operatörle ilişiğin kesilecek örneğin Turkcell'lisin Avea'ya geçtin. Gidip Avea'ya başvuracaksın onlar senin adına herşeyi halledecekler, Eski operatörün elveda faturası kesecek kullandığın kadar sonra Yeni Operatör senin muhatabın olacak... Saygılarımla.
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 22:48 |
555li numaramı tam olarak hesap edemesemde hemen hemen 7 sene önce almıştım, aria idi avea oldu çok az yerde çekiyordu, daha çok yerde çekmeye başladı ama hiçbir zaman turkcell kadar iyi olamadı. Numaram özel bir numara olduğu için ne satmaya nede iptal ettirme girişiminde bulunabildim. Şimdi ise numara değişiminin gelmesi ile numaramı Turkcell'e taşıycam.
| sahip34 | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 23:11 |
buradaki yorumlardan bile ortaya çıkıyorki pazar en fazla %5-10 arası yerinden oynayacak , ama MNPnin overallda operatörlerin abone sayısını %5 den fazla oynatamayacağını düşünüyorum.
Ama tarifler ucuzlayacak,tüm operatörlerde hatta turkcell de buna dahil olacak...bu asıl pazarı hareketlendirecek.
| xseroot | |
|
|
(1 puan) |
|
| 10 Ekim 2008 23:59 |
Cebit Bilişim'de Avea Yetkilileri ile yaptığım görüşme sonucunda yeni bilgiler not aldım arkadaşlar. İnşallah yeni yazımda da aktaracağım gerçi ama en ilginci şu; Örneğin Operatöründen ayrılmak isteyen bir kullanıcıya operatörü, kalması için ücretsiz dakika, fatura indirimi vs. vs. teklif etmeye kalkarsa senelik kazancının %5'ini ceza olarak ödemekle cezalandırılıcakmış.Bu şu demek, değmeyin müşterilerin (yani bizim) keyfimize çünkü artık kampanyayla müşteri kapmak zorunda tüm operatörler...
| Ddelikan | |
|
|
(1 puan) |
|
| 11 Ekim 2008 02:46 |
turkcell'in reklamına dikkat eden oldu mu? Selocanlar numara taşıma egzersizlerini sadece 4 ve 5 rakamlarını kaldırıp indirerek, ince bir gönderme sadece vodafone ve avealı numaralar taşınacak hesaaabı:)
| ordoabchao | |
|
|
(2 puan) |
|
| 11 Ekim 2008 03:26 |
yahu zaten kaçan hesap yapmadan kaçar ise oradada oyarlar gene geri gelir . hesaplı kaçan bir daha geri dönmez . hiç kaçan olmaz ise bu sefer turkcell harbi oyar . messenger'a bile ayrı para alan bir zihniyet .
| promoder | |
|
|
(0 puan) |
|
| 11 Ekim 2008 12:49 |
ahanda buraya yazıyorum, 1-2 seneye kalmaz şu 3g, 4g olayları da gelsin bedavaya konuşacağız, sadece internete ücret alınacak, o da ucuk olamayacak hatta telefonlar artık gsm'i değil efem 3g, olsun 4g olsun internet üzerinden haberleşecek, herşey mis gibi olacak lay lay lay.. :)
| technoise | |
|
|
(1 puan) |
|
| 11 Ekim 2008 13:33 |
Türkiyede şu anki Vergiler varken bedavaya konuşturmazlar, hiç zannetmiyorum Kdv'siydi Ötv'siydi yine alırlar alacaklarını :)
| Ddelikan | |
|
|
(1 puan) |
|
| 12 Ekim 2008 13:04 |
Bence numaramız aynı kalsın kalitesi turkcell olsun sloganı şöyle daha manidar olmaz mı; Bencede numaranız aynı kalsın ama fiyatı uygun bi turkcell olacaksa kalsın :):) Turkcell sömürmese kimde değişmezki
| Ddelikan | |
|
|
(2 puan) |
|
| 12 Ekim 2008 20:24 |
Vodafone 'numara taşındı' uyarı tonunu şimdiden web sitesinde yayımlamaya başladı.
| ergin53 | |
|
|
(0 puan) |
|
| 13 Ekim 2008 00:18 |
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 13 Ekim 2008 14:28 |
haydaa!
Danıştay 13. Dairesi, 1 Şubat 2007’de Resmi Gazete’de yayımlanarak yürürlüğe giren Numara Taşınabilirliği Yönetmeliği’nin iptali için Turkcell’in açtığı davada, Vodafone ve Avea’nın Telekomünikasyon Kurumu yanında müdahil olma taleplerini kabul etti.#
| gaykedi | |
|
|
(0 puan) |
|
| 13 Ekim 2008 19:04 |
Turkcell'in teknik olanakları tabii ki üstün. Ama bunu kullanarak kullanıcıyı her fırsatta kazıklamaktan kaçınmıyolar. Kontörlü hattan GPRS kullanma cehaletini gösteren herkes gavurcell tarifesiyle kazıklanmaya devam ediyor. rakamlar 50- 60 konröe etrafında dönüyor. Bir de eskiden GPRS ayarlarını yapmak için iflahımız kesilirdi. Şimdi, daha 2 yaşına girmemiş olan yeğenim cep telefonuyla oynarken birkaç parça indirmiş. Fatura ellerinizden öper.
gavurcell de cüzdanımızdan öper.
| hayalci [pilli_silinen_hesap] | |
|
|
(0 puan) |
|
| 13 Ekim 2008 22:28 |
numara taşınması tüm operatörlerin işine yarayacak, maalesef kulanıcıyı biraz mağdur edecek. yanlışlıkla yapılan çapraz aramalardan operatörler bayağı nemalanacak. 0532 avea...
| hayalci [pilli_silinen_hesap] | |
|
|
(0 puan) |
|
| 13 Ekim 2008 22:30 |
Yanlışlıkla Çapraz arama olmayacak ki :) Çalarken her operatör farklı bir ton ile çalacak ve durumu çakacağız :):)
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 14 Ekim 2008 00:12 |
ben onu bunu bilmem bizim türk halkının çoğu ilk olarak cebinden çıkacak paraya bakar çünkü o para o cebe binbir zorlukla girdiğinden çıkarkende cebine uygunu seçecek.bu durumda ekonomik yönden iyi olan yarışa bir adım önden başlar.
| muratcevikgs | |
|
|
(1 puan) |
|
| 14 Ekim 2008 00:33 |
ben onu bunu bilmem bizim türk halkının çoğu ilk olarak cebinden çıkacak paraya bakar çünkü o para o cebe binbir zorlukla girdiğinden çıkarkende cebine uygunu seçecek.bu durumda ekonomik yönden iyi olan yarışa bir adım önden başlar.
Aynen Öyle kardeşim, Turkcell bir dünya reklam yayınlıyor ama Masal olacak görünüyor... :)
| Ddelikan | |
|
|
(1 puan) |
|
| 14 Ekim 2008 08:23 |
Numara Taşınabilirliği Hakkındaki Son Havadisler Şuradaki Yazıda Anlatılmış :)
| Ddelikan | |
|
|
(-1 puan) |
|
| 15 Ekim 2008 17:18 |
sanırım en sonunda voipwise a geçip her tarafta laptopla gezmeye başlayacağım. tabi bir de mikrofonlu kulaklık lazım.
| aslanbash2 | |
|
|
(0 puan) |
|
| 16 Ekim 2008 13:52 |
sanırım en sonunda voipwise a geçip her tarafta laptopla gezmeye başlayacağım. tabi bir de mikrofonlu kulaklık lazım.
cep telefonlarında konuşma bedavaya yakın olcak kardeşim hiç gerek yok böyle şeylere...
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 00:01 |
Hatta Müjde Numara Taşıma Ücretsiz olacakmış. Şurada etraflıca bahsedilmiş....
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 19 Ekim 2008 11:03 |
Hiç merak etmeyin arkadaşlar Turkcell bu olaydan gayet karlı çıkacaktır :)
| Gazing | |
|
|
(-1 puan) |
|
| 19 Ekim 2008 12:05 |
Hiç merak etmeyin arkadaşlar Turkcell bu olaydan gayet karlı çıkacaktır :)
Karlı Mı? İflasın eşiğine gelmezse iyidir...
| Ddelikan | |
|
|
(-2 puan) |
|
| 19 Ekim 2008 22:37 |
Numara Taşıma Konusunda yorumlar hayli uzamış. Aslında uzatacak pek bişey yok. Bu zamana Kadar Operatörlerin Çektirdiğini Biz operatörlere çektireceğiz artık
| tuncelik81 | |
|
|
(0 puan) |
|
| 02 Kasım 2008 23:47 |
Ve Bugün Numara Taşıma Artık Türkiyede...
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 09 Kasım 2008 20:28 |
millet geçmeye başlasın siz o zaman görün , ama millet de durmamalı yani oyuna gelmemeli bir hareket yapmalı mutlaka yoksa oyun bozulmaz . düşündüğün yere geçeceksin arkadaşım .
| promoder | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Kasım 2008 10:22 |
Haklısın Promoder, Durmak haram 9 Kasımdan sonra bize.. :)
| Ddelikan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 11 Kasım 2008 09:38 |
pillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.
İlgili Yazılar
- Numara Taşıma Bedava Olacak (19)
- Vodafone Cep Öğreci Tarifesini Herkese Açtı (4)
- Ben Nereye Numaram Oraya (6)
- Hazır Kart'lılara Gece Konuşmak Bedava! (0)
- Numarasını Turkcell'e taşıyana her ay 30dk Bedava! (0)
- İlk 2 Günde 37.000 Kişi Numarasını Taşıdı (0)
- Numara Taşımada Son Havadisler (2)
- Numara Taşınabilirliği Uyarı Tonu (3)
- Kayıt dışı cep telefonu problemine yeni bir çöz... (0)
- Cepte numara taşıma 2007 başında (14)
Bu Yazıyı Tutanlar
Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.


