
sega ve Sports Interactiv yeni menejerlik oyunları football manager 2009 live'ın tanıtımını yaptılar.
football manager live 2009, birçok yeni oyun gibi online olarak oynanacak, şuan oyunla ilgili üstteki afişten ve 3 eylülde yapılacağı söylenen açıklamadan başka bir bilgi yok.
kaynak: cmerev.com ve sports interactive news
« önceki yazı Basit içerik yönetim sistemi "zimplit" |
sonraki yazı » Salla iPhone'u Gönder Kartvizitini |
Yorumlar
Doğruysa iğrenç bir afiş, ernesto böyle bir işte kullanılacak kadar basit olmamalı... kapitalizm, saygısızlığın diğer adı...
| whipper | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 18:01 |
başlık yanlış açılmış. menejer değil! menajer olacak.
konuya gelince;
rezillik başka birşey değil. önce t-shirtler de bardaklarda şimdi de oyunlarda. dünyanın en büyük devrimcilerinden birinin düşürüldüğü şu hale bak. yazık ya, ülkesi hiç umursamıyor mu acaba.
| scraby | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 18:42 |
içini boşaltmak bir saldırı yöntemidir. ama bunun artık suyu çıktı. boşa kürek sallıyorlar.
| realidad | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 18:50 |
rezillik yerine bir de su acidan bakilsa, guzel espirili dille menajerlik oyununda bir devrim yapildigini che gibi büyük bir devrimci ile vurgulamak istemisler. sega mmorpg'u menajirlik gibi bir oyuna super uyarlamis durumda. bence "cuk" oturmus. ben cok begendim.
| ryan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 19:41 |
@ryan arkadaşım onlar boş va zayi açılar ve kim ne derse desin bir takım şeylerin içini boşaltmak amacı güdüyorlar. baksanıza rock bir isyandı, onu bile metalaştırmaya çalışıyorlar türlü taktiklerle, keza aynı şey hip-hop, rap için de geçerli değil mi? ama yine de ne yaptılarsa getto'ları durduramıyorlar.
sözün özü, @realidad'a katılıyorum,
- fazla mı ortodoks'um ne :) -
| biSGen | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 20:35 |
@ryan, keşke herkes senin gibi olaylara objektif yaklaşabilse :) hiçbir sorunumuz kalmayacak. İnsanlar artık tartışma yaratmak için öküz altında buzağı arıyorlar.
| Nodtveidt | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 21:06 |
Bu afişte hiç celallenecek bişey yok. Hatta Che Guevera'ya resmen saygı duruşu olmuş. Menajerlik oyunlarında bir devrim yapacaklarını bundan daha güzel belirtemezlerdi bana kalırsa. Bu metalaştırmak, köreltmek değil, yüceltmektir.
| kefallo | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 21:23 |
fm 2008 için che'nin anısına yapılmış bir skin de mevcuttur. ama resmi değildi o. öte yandan sega'nın "boş" işlerle uğraşacağını sanmıyorum, yani ryan'a katılıyorum. illa işe olumsuz yönlerinden bakmamak lazım. diğer yandan ölmüş adamın eline top verip takım elbise giydirmek pek olmamış gibi. sıkıyosa ağızda puro, elde top, kamuflajdan bozma şort giydir bak o zaman olur. rambo'nun düğünlerde şarkı söylemesi kadar komik bence.
| kizil tilki | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 21:26 |
paşa gönlünüz bilir arkadaşlar -ben paşa :)-
-----------
Burjuvazinin Che hokkabazlığı
Tarihte hemen tüm devrimcilerin başına gelen bir durum vardır ki, bu durum yığınlara mal olmuş devrimci önderleri “ehil” hale getirme, antika bir eşya misali düzen içinde bir yere oturtma çabasıdır. Sistem bunu günümüzde en yoğun biçimde Che Guevara için yapmaya çalışmıştır ve yapmaya da devam etmektedir. Che Guevara’nın devrimci görüşleri ve mücadelesi, hemen her gün kitlelerden gizlenmeye çalışılmaktadır. Bunun içindir ki Latin-Amerika’daki devrimci mücadeleler içindeki faaliyetleri yerine, ‘motosiklet gezileri’ anlatılıyor.
Medyada Che’nin ‘imajını’ bozmak ve değiştirmek için, “motosikletli bir maceracı” gibi gösterilmesi ve dahası isminin bir bira markası haline getirilmesi yeni neslin onun fikirlerine ve mücadelesine değil, “çılgınlık”larına hayran olmasını sağlamak içindir. “Tişört-küpe-poster-anahtarlık-eşantiyon devrimciliği” yaratmaktır sistemin amacı.
Ancak yine de, burjuvazinin tüm çabaları boşunadır. Che’yi bir maceracı gibi, bir “poster yıldızı” gibi sunma çabaları, onun dünya devrimci mücadeleleri üzerindeki etkisini ortadan kaldıramamıştır. Che, devrimci eylemin hep ana figürü olmuştur. Bugün tüm dünyada bir kasırga gibi esen antikapitalist eylemlerin commandate’si olmaya devam etmektedir Ernesto Che Guavera.
kaynak
| biSGen | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Ağustos 2008 21:32 |
Doğruysa iğrenç bir afiş, ernesto böyle bir işte kullanılacak kadar basit olmamalı... kapitalizm, saygısızlığın diğer adı...
@whipper, sana son derece katılıyorum. önce bardaklarda, t-shirtlerde daha sonra mayolarda gördük... resmen ayağa düştü che fotoğrafları. saygısızlık, karalama çalışmaları.. şiddetle kınıyorum..
| hotwolt | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 00:38 |
mide bulandırıcı bir afiş...
kapitalizm uğrunda o kadar savaşmış bir insanın kapitalizmin oyuncağı olması çok iğrenç.
bu arada bunu bir oyunun devrimi ile bağdaştırmaya çalışan ve bunu normal gören arkadaşlara kesinlikle katılmıyorum.
bağımsızlık adına kanların döküldüğü bir dönemde amerika tarafından öldürülmüş birisinin uyduruk bir oyunun devrimi adına bi afişe koyulması son derece iğrenç.
--------------
öte yandan bakarsak Atatürk te dünyada çok tanınan bir lider ve bir devrimci. bir gün che ye amerika tarafından yapılan uyduruk şeyleri onun üzerindede görürsek hiç şaşırmam.
o zamanda kabul edilebilir görülürmü acaba?
| cxc | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 00:38 |
yani atatürk olsa orda ne derdik bilmiyom . elinde topla felan olmamış !!
| fouite | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 01:14 |
Yeterince içi boş olan bir şeyin böyle kullanılması bence hiç de sorun yaratmaz. Efendinin birisi de Atatürk ile kıyaslamış. Ya hu Atatürk ile Che yan yana bile gelemez. Nasıl bir ilgi alakadır anlamıyorum.
| LeGaL | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 05:05 |
güzel insanlar küba'da, bolivya'da dökülen kanlardan sizene ? kendi vatanınınzda dökülen kanları umursayın yeter. bildirinin altında oyunla ilgili bi tane yorum yok. Yazık......
| Nodtveidt | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 06:30 |
küba'da, bolivya'da kanları dökenler şimdi ırak'ta, filistin'de kan döküyor da ondan @nodtveidt.... vatan artık bütün dünyadır, türk'ü, ırak'lısı, iran'lısı mı var? karşımızdaki şey'i tarif ediyorum/z sadece...
ve ayrıca yorumum che üzerinden oyunun kendisinedir. herşey birbiriyle ilişkilidir çünkü... tıpkı futbol gibi...
rambo sadece bir macera filmidir değil mi!!!!
| biSGen | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 07:02 |
Herşey bir yana, bu montaj çok boktan olmuş afedersiniz. O kafa ne lan öyle? Boyun o kadar kısa mı olur?
| Nihilist karinca | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 09:23 |
Türkiyede Nazım Hikmet'i dünyada Che'yi romantik, yakışıklı, iyi niyetli ama saf bir insanmış gibi gösterme çabası son sürat devam ediyor.
Che elinde kalaşnikofu ile Batista rejiminin sayısız kuklasını öldürmüş bir devrimcidir. Sadece toplantılarda konuşan fotoğraf çektiren saf bir çocuk değildir. Salonlarda yada tişörtlerin üstünde sürmemiştir yaşamı.
Nazım Hikmet ömrünün yarısını cezaevinde geçirmiş ama düşüncelerinden geri bir adım atmamış bir komünisttir.
Ne kadar uğraşırlarsa uğraşsınlar ehlileştiremeyecekler.
| cylon | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Ağustos 2008 22:30 |
cylon, devrim yapmayı kolaymı sandın, şimdi sana sorsak Atatürk kimseyi öldürmedi dersin. Bu afiş hiçbi devrimciye yakışmaz, ne Atatürk'e ne Che'ye nede Lenin'e. Çünkü futbol kapitalizmdir ve ancak bir futbol şovenisti sevebilir bu afişi.
| bluish | |
|
|
(0 puan) |
|
| 01 Eylül 2008 00:15 |
"Sempatizanlık" ile "Fanatiklik" arasınaki farkı iyi bilmek gerek. Ayrıca Atatürk'ün bu konu ile ilgiisi yok, örnek amaçlı bile karıştırılması son derece yanlış.
| Sypro | |
|
|
(0 puan) |
|
| 01 Eylül 2008 00:27 |
@LeGaL
efendi? benmi oluyorum :) rumuzumu yazsaydın bari ... adım önder bu arada tanışalım.
atatürk'le kıyasımı yadırgamışsın...
che kim?; bir devrimci. amerika gibi kocaman gözüken bir ülkenin karşısında savaşan birisiydi ... ne yapılıyor? alaya alınıyor. çünkü bu reklam afişinin koyulduğu yer özgürlükler ülkesi. onu öldürende aynı ülke. bir çok kişi bu site ve afiş hakkında kaldırılması için eleştiride bulunmuştur ... kaldırılmışmı? hayır. çünkü yasal bir yükümlülük arz etmez bu durum. küba ve che sempatizanları için durum böyle.
atatürk'te bir devrimciydi. bir çok devlete karşı (italya, fransa, ingiltere ve sömürgeleri, v.s.) devlete karşı savaştı. kazandı ve şimdi biz iyi bi haldeyiz.
-------------------
ikisinin ortak noktası isimleri çok fazla sıfat taşıyor (liderlik, özgürlük, boyun eğmemek, istediğini alana kadar çabalamak v.s.)
amerika che yi uyduruk şeyler için kullanabiliyorsa atatürk adını bir gün yapacağımız gibi tüm dünyada özgürlüğün karşılığı haline getirebilirsek o zaman o atatürk ün resmini uyduruk yerlerde görmeye başlarız.
che sempatizanları birşey yapamıyorsa bunu normal gören, olabilir diyen kişiler ne yapacak o zaman çok merak ederim.
kim ne derse desin che saygı duyulması gereken bir insandı ve saygı duyulması gereken bir insana bu yapılmamalıydı.
| cxc | |
|
|
(0 puan) |
|
| 01 Eylül 2008 01:13 |
akpitalizme bu kadar sert tepki gösterenler, o kadar iyi savunuyorsunuzki kendinzi, işin asıl amacını unutmuşsunuz. ne interneti ne televizyonu nede başka yayın organını, kıyafetleri, oyunları işletim sistemlerini, bilgisayarları kullanmayın o kadar komunistseniz. Adamlar oyunun afişine ilgi çekmek istemişler yeterli ilgiyi şu ufacık başlık altında bile görüyolar. Buraya yorum yazanlardan hangi birisi unutur bu oyunu artık. Reklamın iyisi kötüsü olmuyor.
| Nodtveidt | |
|
|
(0 puan) |
|
| 01 Eylül 2008 06:45 |
@nodtveidt
başkalarını bağlamaması için sorularının kendi üzerime düşen bölümünü cevaplayacağım iznin(iz)le.
1- kömünist olmak ucube birşey değil ama ben komünist değil anti-emperyalist'im
2- "ne interneti ne televizyonu ne de başka yayın organını, kıyafetleri, oyunları işletim sistemlerini, bilgisayarları kullanmayın o kadar komunistseniz." yorumunu çocukça bulduğum için ve ben çocuk olmadığım için cevaplamama hakkımı kullanmak istiyorum.
3- "Reklamın iyisi kötüsü olmuyor." yanılmıyorsam hülya avşar da kullanmıştı bu yorumu. 2. maddedeki durum burada da geçerli.
4- eminim sen de en az benim kadar seviyorsundur vatanını ( vatan sevmek kimsenin tekelinde değil, o bahsi kapatalım hatta) ... ama belki vurgularımız başka yönlere ve yine eminim ki oturup karşılıklı konuşma şansımız olsa ortak yanımız çok çıkacaktır. bölmek/parçalamak emperyalizmin eski oyunlarıdır ve ikimiz de bu oyuna "Pışık" deyip geçelim derim. meselemiz kişisel değil, olamaz da.. değil mi?
aynı değiliz ama ayrı/yız ve her ayrı/lık kötü değildir, sadece pencerelerimiz başka yönlere bakıyor. bu da normâl değil mi? çok şükür koyun değiliz ve kendimize ait düşüncelerimiz var dillendirdiğimiz ve farklıyız ki farklı düşünüyoruz. bu da normâl.
şahsen senin ( ve hatta "@ryan" arkadaşın da ) karşında olmayı istemem. iki satır yazıyla kim olduğumuzu tanımlayamayız. tanımlamayalım ama birbirimizi tamamlayalım isterim.
saygı ve sevgilerimle...
| biSGen | |
|
|
(0 puan) |
|
| 01 Eylül 2008 16:36 |
@nodtveidt
kominizmin anlamı;
aaaaa! burada kominizmin mantığını sevenlerin bilgisayar, tv, oto, v.s. kullanamıycakları yazmıyormuş ...
kominizmin var olmıyacağını artık bilsemde mantığını hala severim. kimse kimseden üstün olmasın. che de bunu yapmaya çalışıyordu.
yani senin burada bir kavram karmaşan var. kominizm karl max v.s. işin içine girinince dinsizlik olarak görüldü. çünkü onlar metaryalistti. dini kabul etmiyorlardı. ben işin bu yönünü sevmiyorum. sevdiğim mantık ilk yazdığım paragrafta. olay bu.
bir oyundaki devrimi binlerce farklı yollada dile getirebilirsin. neden birilerinin saygı duyduğu birini kullanıyorsunki... bu iğrenç değilmi?
| cxc | |
|
|
(0 puan) |
|
| 01 Eylül 2008 18:25 |
isteyen istedigi gibi dusunebilir. ama sansasyon yaratmak reklam icin en onemli seylerden birisidir. illa laf sokucam diyenler icin berbat, igrenc bir afisin onde gideni. birincisi pozun orginali hoze morinyoya ait ve kafa da che. ikisi de gayet onemli insanlar. morinyo kendi isinde bir devrimci, che de yuz yilin devrimcisi. bu calismaya kotu diyenler lutfen daha iyisini yapsinlar ve onu ornek gosterelim. ama yapamiyorlarsa da kalem alip parmaklarina goz burun cizip kendi aralarinda oynasinlar lutfen. bos karalamalar gormek artik cok sikici olmaya basladi bildirgec uzerinde.
| ryan | |
|
|
(0 puan) |
|
| 02 Eylül 2008 23:44 |
Haber yanlış. Böyle bir oyun filan çıkmadı. Sadece dün FM 2009 tanıtıldı...
| alorak | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2008 18:54 |
sakın bunu tayyibe göstermeyin, ciddiye falan alır, aman mazallah onun bir de devrimciliğini çekmeyelim ...
| Gwain | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2008 00:50 |
iyi olmuş :) güzel fikir.
| mnc | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2008 08:57 |
bildirgeç, penguen gibi olmasın? olmamış erdoğan amcamın resmi :)
| cxc | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2008 10:54 |
pillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.
İlgili Yazılar
Bu Yazıyı Tutanlar
Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

