Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan torpilli.com'da: "Hafif'te Tutulmanın 10 Kuralı (Hafiften tüyolar-1)"

\
Mahkeme kararıyla kapatılan ve uzunca bir süredir kapalı hâlde duran Youtube'un ardından bu kez de bir diğer video paylaşım sitesi olan Dailymotion kapatıldı.
\

Kapatılma gerekçesi henüz bilinmeyen siteye girildiğinde, görmeye sıkça alıştığımız kırmızı ve büyük puntolarla yazılmış bir uyarı yazısı ekrana çıkıyor: "Bu siteye erişim mahkeme kararıyla engellenmiştir"

Sitelere erişimi engellemek çözüm getirir mi bilinmez; ama görünen o ki bu gidişle daha pek çok site "nedensiz" yere kapanacak.

\

Belirtmekte fayda var; vtunnel ya da ktunnel gibi siteler aracılığıyla kapalı sitelere erişilebiliyor. Ayrıca, Alexa Türkiye sıralamalarına baktığımızda, ilk 100 site arasında ktunnel ya da vtunnel gibi siteleri görmek oldukça üzücü bir durum.
 | 47 yorum var 
 | 01 Ağustos 2008 09:02 

Yorumlar

özellikle hafif'te toplanmış orduya, laikliğe ve atatürk'e sataşmaktan zevk alan dinciler youtube kapalı haydi Dailymotion'a diyorlardı. orayı da birileri bokladı sanırım. olan masum kullanıcıya oluyor, devletimiz dinci ve pkk'lı bu pisliklerle yasaklayarak baş edemez, dünyada yüzlerce video sitesi var. işte Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım'ın son youtube açıklaması.

gaykedi  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 09:13

yani küfür etmemek, kızmamak elde değil. böylesine basitlik ve ilkellik olabilir mi? resmen başımızdakiler (allah bin türlü dert versin başlarına) ne isterse biz onu görücez, ne isterse biz onu izleyeceğiz oldu. yeter artık. yok mudur bir isyan yeri, bir isyan adresi bunun için.

altantois  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 09:49
ceyhunaksan.com Anadolu Üniversitesi
ceyhun aksan  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 10:00

bu ankaradaki kırmızı koltuklarda oturan ampüllere oy verenlerin allah bin türlü dert versin başlarına!!!!!!!!

erbu  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 10:25

@insigna:

kelimeleri doğru kullanalım lütfen.

bence kelimeleri doğru kullanan gaykedi burada, Dinci/dindar.

Ben PKK ile DİNCİ kavramını çok rahat aynı yerde kullanırım.

boldon  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 11:01

@insigna

çoğumuz dinciyiz elhamdülillah, dinsizlikten iyi olsa gerek

Hangisinin iyi olduğunu nereden biliyorsun? Sana göre iyi başkasına göre kötü demek ki.

Nihilist karinca  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 11:05

Geçmişten beri bu ülkeye Küçük Amerika denir ya bundan sonra Küçük Çin denilecek galiba... Çok yazık!

SonJapon  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 11:14

bu başımızdaki dinciler yakında şeriatıda getiricek terörüde herşeyide bizi koyun zannediyorlar sanırım gerçi ewet %47 lik bi bölüm koyun gibi bi poşet kömüre ülkelerini bu yobazlara şeriatçılara dinci pisliklere sattılar!!!

erbu  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 11:40

ne kasıyorsunuz ki http://youtube.com ile sayfaya erişim sağlanıyor.

zifir 8 mg kinotik 0,7 mg karbon monoksit 9 mg
Purasango  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 11:46

@purasango
yoo sağlanmıyor.

Nihilist karinca  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 11:50

Kubuntu yüklü makinama birde bind kurdum ve ip bazlı yasaklama gelmezse etkilenmiyorum. youtube için çok sağlam bir çözüm var. İşletim sisteminiz (linux yada windows) farketmez hosts dosyasının içerisine (linux da /etc altında)

208.117.236.70 youtube.com www.youtube.com

yazın ve engellemeden nasibinizi almayın.

akocer  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 12:08

@nihilist karınca
dns ayarlarını 4.2.2.4 yaparsan "primary girmen yeterli" solediğim gibi giriş yapabilirsin. Çünkü bu DNS üzerinden sadece www yönlendirmelerine gittiğin ip lere filtreleme var. Belki akıllanıp onuda filtrelemişlerdir onu bilemicem =)

zifir 8 mg kinotik 0,7 mg karbon monoksit 9 mg
Purasango  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 12:13

@purasango
öncelikle nihilist değil, nihilist doğrusu. dediğini de denedim olmuyor, ama zaten girebiliyorum öyle bir sorunum yok, tor kullanıyorum ben de, niye kullanıyorum bilmiyorum. Sileyim ben bu tor'u.
evet, bugün agresifim.

Nihilist karinca  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 12:21

@ebru, yüzde 47 kadar taş düşsün başınıza. Sen kimsin ülkenin büyük bir kısmını oluşturan bu insanları ufak bir şey karşılığında ülkelerini satmakla suçluyorsun. Bu sözlerin açıkça bu insanlara en büyük hakarettir.
Sırf siyasi tercihleri sizinle aynı değil diye sizin istediğiniz insanlara oy vermediler diye ne bela okumaya hakkın var ne de hakaret etmeye.
Sence bu insanlar kime vermeliydiler oylarını?

Eğer illa bir eleştiri yapacaksan hala bu konuda daha iyi yasalar yapmadığı için hükmeti ve diğer partileri eleştir. Bunlara oy verenlere hakaret etme!

birool  |  (-2 puan) 01 Ağustos 2008 12:21

@birool
öncelikle ebru değil erbu.
and the oscar goes to;
"Güngören", ali bulaç.. (2008,imdb.com)

Düşün ki bu yazı insanları nasıl etkiliyor? Düşün ki bir "köşe" yazarı genelleme yaparak insanları din düşünce ayrımına sürüklüyor.

Nihilist karinca  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 12:37

öncelikle nihilist değil, nihilist doğrusu.

arasındaki farkı göremedim bende mi bir sorun var yoksa ? =)

neyse youtube'a girmek için bir çok çözüm var. Bu sebeple yasaklayarak kendi kendilerini tatmin etsinler.

zifir 8 mg kinotik 0,7 mg karbon monoksit 9 mg
Purasango  |  (1 puan) 01 Ağustos 2008 12:38

bu işi türk medyasının yaptığından şüphelenmeye başladım
(gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum)

zur  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 13:04
çoğumuz dinciyiz elhamdülillah
kelimeleri doğru kullanalım lütfen.
"dinci" diye bir tanımlamanın oluşmasından utanç duyuyorum.

vayyy beahhh... kır yıl değil kırk ömür uğraşsam bu üç cümleyi aynı açıklamanın içinde kullanamazdım. yalnız takdir ettim ettim açık açık "dinciyim" diyor adam. en azından gizlemiyor. takiyye yapmıyor, mırın kırın etmiyor. olmadığı gibi değil olduğu gibi görünüyor demek ki.

@Insigna arzın merkezine seyahet için bilet de bulunur mu abisi sende?

hanimiş : 1 2 3 4 5 6 7
Banned  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 13:19

@zur, çok ilginç bir yaklaşım hiç öyle düşünmemiştim. Bir tür komplo teorisi ama gerçekçilikten çok uzak, çok uçuk bir komplo teorisi gibi de gelmedi doğrusu. Bu video siteleri yüzünden izlenme oranları oldukça düşmüştür gibi geliyor bana, şahsen internet sayesinde TV'den oldukça uzak kaldım, artık izlemek istediğim şeyleri kendim seçiyorum. Youtube'un kapanmasından beri ise TV yönelimimde bir artma oldu, çünkü yemek yerken falan hep Youtube'daki üye olduğum kanallardan birini açar ordan videolar izlerdim. Tunnel'lar falan da bıktırıyor reklamlardan... Elbette daha birçok mantıklı komplo teorisi var ortalıkta ama sonuçta medyaya bayağı bir yararı oldu bu olayların...

ZuLuuuuuu  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 13:30

@Insigna: dinci, dindar. Farklı şeyler. belirtmek istedim. Gaykedi'nin laf attığı kesim dinci kesim. "Galatasaraylı" birinin "fenerli" birine laf atması gibi. kesinlikle ve kesinlikle dindarlara değil.

En Kahraman Kahraman!
kahraman masa esat  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 13:33

Dinci ve dindar ayrımına dikkat etmeliyiz.

Ayrıca @erbu yorumların fazla sert kaçmış dikkat etmelisin. Hele ki bu ortamda bu denli gereksiz ağırlıktaki yorumlar okuyuculara rahatsızlık verebilir.

Tasarım Aşkına!
msbekil  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 13:46

Haberlerde de bugün türk bürokrasisi ve siyasetinin kazandığına şahit oldum youtube artık türkiyede bir ofis açacak ve tabiki vergi verecek ve içeriğin denetlenmesi içinde yeni bir domain adı olarak www.youtube.com.tr adresi alınacak tabi bu da vergi nic.tr alınacağı için ve içeriği intihar,çocuk istismarı ve Atatürk'e hakaret içeren videolardan ayıklanacak"mış" maşallah demokrasiyi öyle bir temele oturttular ki artık 9.0 şiddetinde darbe bile etkilemez maşallah işallah din allahım süphaneke (fırat :)).

adeep  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 13:49

Alan adının sonuna .tr ya da .com.tr ekleyerek zararlı içeriği süzmeyi öneren YouTube, yeniden kullanıma açılıyor. yahoyt.com

gaykedi  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 13:54

alan adının sonuna .tr ya da .com.tr ekleyerek yayın yapınca ne olacak?

türkiyeden ulaşılan içerik bizlere sunulurken sansürlenmiş ve elimine edilmiş olarak gösterilecek.

peki youtube.com'daki yayınlar ne olacak? aynen devam edecek... sadece biz görmeyeceğiz.

yani bizler yasaklı videoları göremeyeceğiz ama türkiyenin dışında tüm dünya bizim hassasiyetlerimize saldırıların olduğu videoları izlemeye devam edecek... yine bu vatanın topraklarına göz diken dinciler, pkklılar, hizbullahlar, elkaideler, yumuşakçalar, oynakcalar, godoşcuklar, dünyanın seyredebildiği youtube'da cirit atacak, at koşturacak...

şimdi amaç üzüm mü yemek yoksa bağcıyı mı dövmek?

bu çözüm ile değişen tek şey şu olmuş oluyor: biz tüm içeriğe ulaşamıyorduk artık sansürlüsüne ulaşabileceğiz. başka değişen ne? hiçbirşey...

haa şunu unuttuk. bir de devlete yeni bir gelir kapısı yaratılmış olacak.

bu iktidarın çözüm üretebilme kabiliyitene hastayım. çözümlerini alana yanında sorunu bedava. (bknz : en son olan key ve diğerleri...)

şimdi sormazlar mı, dünya bu yasaklanmaya sebep olan videoları izlemeye devam edecekti madem bunca yaygaranın sebebi neydi? mesela ben soruyorum, sebep?

hanimiş : 1 2 3 4 5 6 7
Banned  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 14:19

Aa bende aynı konuyu paylaşmıştım niye onaydan geçmedi demiştim arkadaş daha önce el atmış.

Yorum: İnternet özgürlüktür bunun önüne geçilirse eziyet olur.

birgün ama birgün..
myp  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 15:47

@insigna dinci dinci demek işte.
vakit gazetesi dinci basındandır mesela.
bilmem anlatabildim mi?

wanadooo  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 18:35

dinci, bazı şeylere dini alet eden ve din sömürüsü/propagandası yapan; dindar ise dinini başkalarına "zarar" vermeyecek şekilde kendince yaşayan demektir.

isasari  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 18:40

yok dinmiş yok dinciymiş. bazıları saçmalama ve (insanların ilgilenmediğini göre göre) siyasi işe yaramaz görüşlerini kusmaya devam ediyor. akp'ye oy mu verdin bana ne? sevmiyor musun bana ne?

başbakanın işi gücü yok video sitelerine dava mı açacak günlük. böyle insanlar böyle ileri görüşlü yorumlar oldukça koyun muamalesi görmeye devam edeceğiz. bir kez olsun tavuskuşunu oynamayalım ya bir kez kafanızı çıkarın şu kumdan.

önce youtube. hadi anladık milyonlarca video var birtanesi dokundu birilerine. ama dailymotion? işte bu kabul edilemez. tam türkçelemişken türkiye'den kullanıcı çekebilmeyi başarmışken, neden kapandı. ya da yanlış soru. kim neden dava açtı. bu video siteleri kapanınca kim ne menfaat sağlıyor.

aklına birşeyler gelen var mı?

nthm  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 19:32

@erbu
%47 iyi oturmuş galiba:)

fatihmehmed  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 20:08

burada ne oluyor?
herkesin seviyesinde bir düşüş.
"yok düşmedi" diye ısrar etmeyin, seviyeden kasıt bildirgeç seviyesi ve bildirilerin konu kapsamı. lütfen konuya dönelim.

oasonmez  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 20:29

@nthm devekuşu olcak dostum ;)

redbox  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 21:10

ya bildirgeçte 2-3 kişi var, her bildiriye girip siyasi görüşlerini kusuyorlar ( bildiriler genelde siyasetten uzak ) ve 40 kişide onun yazdığı mesaja göre yorum yazıyor, bildirilerde bu yolla gölgeleniyor.. ve yorumlardan sonra oturupta kıs kıs güldüklerini, bu şarlatanlıklarından büyük bir zevk aldıklarını zannediyorum.. o yüzden lütfen böylelerine cevap yazmayalım ve adam yerine koymayalım.

pisho  |  (0 puan) 01 Ağustos 2008 21:25

Nihilist karinca hocam zman gazete(!) sindeki link için çok saol.. hemn alıntı yapıyorum..

Başkaları da var! İstanbul'un göbeğinde, Ali Sami Yen'de Metallica adlı müzik grubu bir konser verdi. Türkiye'nin her tarafından 40 bin kişi toplanmıştı. Programın başlamasından 15 dakika önce, konserin verildiği yerden birkaç km ötede, yani Güngören'de cesetler parçalandı; kol bacak havaya uçuştu. Bu laik, ateist, agnostik, aczmendi müsveddelerinin de umurunda olmadı. Transa geçmiş vaziyette kafalarını sallamaya devam ettiler; tepindiler; kendilerine özgü ritüelleriyle satanizmden ödünç tapınmalar yaptılar. İçtiler, bağırdılar, gürültüyü bastıran gürültü cinsinden müzikleriyle İstanbul semalarından arşa yükselen çığlıkları, bedenleri parçalanan masum insanların feryatlarını bastırmaya çalıştılar. Ve elbette sorumsuz gazete ve televizyonların boy boy yayınladığı kanlı ceset görüntüleri. Bu, kan tutmasının insana vahşeti teşhir ettirmesidir

sadece G*TÜMLE GÜLÜYORUM! ve açıklıyorum.. bende o konserdeydim.. bende SATANİSTİM!!!

www.DjarumTurk.net
Serhat7  |  (-1 puan) 01 Ağustos 2008 21:30

Halkın gözünü boyamaktan ve Türkiye'nin adını dünyada küçültmekten başka bir şey değil. Sanki ampüller bilmiyor neyin nasıl olduğunu. Siz o siteyi kapatınca oradaki vidyolar sanki yok oluyor, asıl izlememesi gerekenler yani yabancılar onları yüksek hızlı internetleriyle kesintisiz izlemeye devam ediyorlar. Bu mudur çözüm anlayışı.

Son anda yırtan bir partiden ne beklersiniz ki. Atalarımızın bir çözü var tam bu konuya göre "Eceli gelen ***** cami duvarına *******."

*Maksat bildirgec zarar görmesin.

microturk  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 00:06

madem engellenmiş girip bakayım ne var ne yok

noches noches
szoszy  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 01:20

Merak ediyorum bu konuda Ak Parti'yi doğru yasaları çıkartmamakla mı ( yada çıkarttıkları ilgili yasalar ile mi )suçluyorsunuz yahut zaten siyasi tercihiniz olmadığı için karşınıza hedef olarak onu mu görüyorsunuz. Doğru yasaları çıkartmamakla suçlayacaksanız bunda diğer partilerinde payı var.

Şimdiye kadar bu site kapatmalar kimin zamanında yapılan yasalara göre yapılıyor? Şöyle bir düşüncem var. Bazılarımız bu site kapatmalarını mahkemenin değil hükümetin aldığı kararlarla olduğunu sanıyor. Eğer bu konunun çözüme ulaşmasını istiyorsak gerekli yasaların yapılması ve yetkili mahkemelerin kurulması yönünde talepleri dile getirin çözüm önerileri ortaya koymaya çalışın. Konuya ideolojik ve siyasi olarak yaklaşıp sorunu içinden daha zor cıkılacak kıvama getirmeyin.
@microturk, bildirgec zarar görmesin diyorsan sebep olacak şeyleri yapma.

birool  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 03:43

aslında gizlemek istedikleri video yayınlandı diye kapattılar ney mi merakmı ediyorsunuz :-) edin edin iyidir.

yoksa pkk aleyhine videolar halen mevcut ki kaç senedirde mevcuttu. dailymotion'u kullanan biri olarak bilirim.

aslında sansür kötü bir şey değildir. iyidir iyi.. ( sadece internet için değil. )
sansürlenen kitaplar , sansürlenen belgeler , sansürlenen ses kayıtları , sansürlenen videolar iyidir iyi..

çünkü insanının cahil kalmasına tozpembe tarihini yaşamasına ,
insanını koyun gibi gütmesine ( istediği gibi yönetmesi maksadında )

aslında soruna burdaki sansüre karşı çıkan,çıkmayan herkes dahil tek taraflı bakıyor.!

son sözüm sansür iyidir iyi.

ji bir nakim.!
Mazyol  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 08:50
Ben cahilim ve dediklerinizdn bişey anlamıyorum zaten.

-
@Insigna her seferinde de kendimizi şöyle acındırmasak..
-
esas sorun akp'nin yasalar şöyle geri, böyle çağdaş değil deyip bunu değiştirecek bir hareket
yapmaması.
-
yapıcam diye ayağa kalktığında da ne yazık ki birleştirici ve herkesi kapsayan yasalar yapmak yerine içlerindeki liboşlara ve kökten dincilere yaranan, sadece kendi dediklerini kabul ettirmeye çalışan hareketler içine girmelerinden kaynaklanıyor.
-
çağdaş olmayan (!) anayasa da her zaman ellerinde bir silah olarak kalıyor.
-
o yüzden de kendini cahil tanımlayan @Insigna gibi arkadaşlar her seferinde yasaklamayı "entel görünümlü danteller" 'in işi olduğu kanısına kapılıyor..
-
bundan dolayıdır ki @insigna, doğan görünümlü bir şahin (!) olarak saf, temiz, özgürlükçü ve cahil bir gencimiz olarak kendini temsil ediyor...
-
yani diyorum ki herşeyi çağdaşlaştırmak elinde olan iktidara kızmak bir vatandaş olarak hakkımızdır.
-
bütün yasakların da, ülkenin iyi yada kötü durumunun da, sahibi şuan ki iktidardır.
-
herşeyi düzeltmek onların elindedir...
uykusuz kutup ayisi  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 11:53

@uykusuz kutup ayisi
doğru söylüyorsun.

Insigna  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 12:24

dailymotion ı kapattırmaya çalışan zihniyeti tanımıyorum, ancak sansürcü zihniyet, dinci zihniyet, terörist zihniyet, hepsini aynı kefeye rahatça koyabilirim. kimsenin de beni suçlamasına ihtiyacım yok bence.

mesgulsinyali.com passwerk.com soluksayaci.com apandist.com Photography türkiye'de internetin gelişmesi için, gördüğünüz kişisel sitelerdeki reklamlara tıklayın. adsense veya değil. böylece daha çok olanağımız olacak
fckmeimfamous  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 14:21

Siyasilere laf atanların, açıkçası bir yerlerinden şüphe ediyorum.. Ülkede yargı bağımsızlığı diye birşey var dimi.. Bu site kapatmaları içinse yargının bir yerlerinden şüphe ediyorum :)

cengiz36  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 16:30

youtube u kapatılmasının nedeni dolaşan bazı örgütlerin konuşmaları v.s. idi dincilerle alakası yok konunun . her gün birinin telefon konuşmasının yayınlanması v.s.

promoder  |  (0 puan) 02 Ağustos 2008 16:35

geçmiş olsun , her kapanma bildirisi gibi bu bildiri yorumlarından da bişeyler kaptım :]

Coming Soon!
ErrorLog  |  (0 puan) 03 Ağustos 2008 17:36

ikiyüzlü olmasalar, "kapattık kardeşim, sözümüzün de arkasındayız" deseler daha az ilkel hayvanlara benzeyecekler..
3-4 gün önce adnan oktar'ı istanbul kanyon alışveriş merkezi'nde gördüm..
yürüme yollarında bir taraf açık, alçak bir korkuluk var sadece.. yani bi itişme olsa, biri eşek şakası yapsa direk düşersiniz 20 metre aşağıya (zaten kafam bugüne kadar almadı nasıl böyle saçma bir mimari yapabildiklerini)
her neyse, adnan bey dışarda dizilmiş yemek yiyen bayanların dekoltelerine ve yırtmaçlarına o kadar kitlenmişti ki, bi ara cidden sağa, alçak korkuluklara doğru çekiyordu..
not : ey adnan hoca'nın müritleri.. okursanız da hocanıza laf uçurursanız deyin ki, korumaları hayatımda gördüğüm en kötü "kalabalığa karışma" yöntemini uyguluyorlar.. hatta o çirkin sakalı olmasa hocanızı tanımayacaktım.. önünden ve arkasından mesafeli yürüyen korumalar çok daha ilgi çekiciydi..

o kadar çok içi çürümüş insan var ki bu ülkede, masum ve çalışmanın gücüne inananlar azınlık kaldılar ve yok oluyorlar..

Who wills, can.. Who tries, does.. Who loves, lives..
normandy  |  (0 puan) 04 Ağustos 2008 17:00

biz siyasetçi doğmuşuz arkadaş...

ne zaman ülkede kötü giden birşey olsa millet hemen düşünüyor. nasıl çamur atarım, şu lavukları nerelerinden tutup eleştiririm diye... artık kim kimi çekemiyor sevmiyorsa. bunu yapan akp yandaşları da olabilirdi. ama madem dinci düşmanı gençlerimiz yapmış onları ayıplayalım. bu video sitesinin akp'yle ne alakası var. senin tayyip'e kustuğun kin kadar o sana ilgi göstermiyor. bu video sitesine de ilgi göstermiyor. geceleri rahat uyu düşünme bunları. kömür dağıtıyorlar diye çirkefleşen insanların ülkedeki her tersliği sömürmesi ne kadar ilginç. dindar insan namaz kılar. kıldığı için gerikafalı dediğin hani. sonra dua filan eder. bunların dailymotion'la alakası ne. bir video sitesinin kapanması senin için neyse onun içinde o. ucuz siyaset yapıp komikleşmeyin. bu ülkede her kafadan bir ses çıkar. takan yok arkadaşım anlayacağın.

anladın mı? anlamadın boşver devam et...

nthm  |  (0 puan) 25 Ağustos 2008 11:41

ya bu kapatmada ki siyasi nedenler sadece kapatmak için bahane asıl kapatma ttnet in altyapısının kaldırmadığını görmek çok mu zor ?

insan tani merkezi
mkd  |  (0 puan) 25 Ağustos 2008 11:55

asıl youtube açılsın diye AK parti uğraşıyor siz burada kendi kendinize kasın durun . neyin ne olduğu açık . kapanma nedeni bazı bürokrat ve asker kayıtları idi . tek ip blok yiyen youtube . diğerlerine ip block koymazken ttnet neden youtube a ip block koydu . diğer çocuk istismarı sitelerine ip blok koymayan ttnet bu uygulamayı neden yaptı .

bırakalım bunları herşey çok açık .

18 yaş altı dailymotionda yüzlerce çıplak görüntü var hani çocuk istismarı savunucuları v.s. youtubedan bin berbat bir yer .

promoder  |  (1 puan) 26 Ağustos 2008 12:19

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

pilli ilan

son yorumlar

pilli ilan

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu