Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan ucandaire.org'da: "Star Wars: Episode 1 - The Phantom Menace 3D"

Cinsel egitimin yayginlasmasi toplum sagligi acisindan onemli oldugu kadar psikolojik sagligi yerinde olan bireylerin yetismesi icin de muhim gorunuyor. Neden mi? Efendim mesela
kimileri vucudumuzun bazi kisimlarinin (uyarı: bağlantısı verilen sayfa cinsel organ fotoğrafı içermektedir. -editör) goruntulenmesine "sanat" ya da basitce bir tasarim adina dahi olsa porno diyerek provokatif ve yanlis yonlendirici yorumlar yaparak algi seviyemizle oynuyorlar. Oysa ki gelismis toplumlar konunun uzerine giderek agac yasken egilir mantigi ile genclerini egitip bu tur garip onyargilardan arindirmaktalar.

bu sitelerden ornek teskil etmesi baglaminda
kisaca goz gezdirdiklerimden bazilari ;

doinitright.org
ruthinking.co.uk
sexualityandu.ca
teenwire.com

Ayrica bu sitelerden tum genclerimizin ve gormemislerimizin faydalanmasini diler, kurcaladikca bulacaginiz site icerisinde ki iceriklerinin hic birinin porno olmadigini sevgi ile belirtirim.

\
Spacer
Spacer
 | 40 yorum var 
 | 08 Kasım 2007 23:59 

« önceki yazı
560 adet harika simge

Yorumlar

... ......... .... .... .........
ben yorum yapacak cumle bulamadım sen porno deil diyon doğru aslında kumdan pornomu olur yahu bide bizide eğitsene

tarihini,geçmişini reddedip onlara küfür eden alay eden gerici yobaz diyen suratları kıçıma benzeyen dangalakların yüzüne tükürmeyi çok gören adam
hikmeturka  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 00:04

içinde internet siteleri geçmesi dışında konunun sitenin konsepti ile olan bağlantısı zayıf kalmış gibi.

neotica  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 00:13

İlk insan medeniyetlerinin çıplak olarak sokaklarda dolaşmalarının hiç çekinmeden ve pervazsızca yapmaları ve daha sonra kıyafeti herkesin kabullenip bir medeniyet devrine geçmeleri kadar anlamlı 2. bir şey bulamıyorum bu bildiri için. Ama arkadaş daha medeni olalım diyor tekrar çıplak dolaşmamız taraftarı. İnsanın veya herhangibir doğadaki hiçbirşeyin sanat, dizayn ve estetik tarafı kalmadımı ki en uç nokta olan insanın mahremiyetini kurcalıyolar. Bu ve bunun gibi fikirleri modernlik altında yutturmaya çalışan bir kısım arkası kuvvetli x güçleri ve bunu inanıp diğer insanlara yaymaya çalışan sapkın ve düşüncesiz noktafa gibi insanlar. Bu tür şeylerin yenilip yutulur cinsten hiçbir savunması olamaz. Ayrıca bu bildirinin internet, teknoloji, webdesign sitesi olan bildirgeçte ne işi var onuda anlamış değilim. Bazı önyargılı insanlar yine beni eleştirmeye kalkacaklar, çünkü onları kalpleri ve beyinleri mühürlenmiştir. Acaba bu sanat ve dizayn harikalarını kendi 5 yaşındaki kızına "-bak kızım ne güzel sanat" diye göstereceklerinden de eminiz.

Ama şuda bi gerçekki ben buraya ne yazarsam yazayım, benim amacım sizin daha real olmanızı sağlamak. Ben 20 yaşındayım ve hayatımın 1/3 ü gitti. Kalan 2/3'ünüde bu saçma fikirlere sahip insanlarla geçirmek istemiyorum.

KIFO  |  (1 puan) 09 Kasım 2007 00:25

resmen adam ayirma var!

Misafir11  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 00:42

daha önce söylemişti :) dediğini yapıyor..

Clough  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 03:21

Allah aşkına,şimdi bu sitenin formatına yakıştımı.Öğrenmek isteyen kaynağını zaten bulur.Bildirgec ne zaman sosyoloji formuna dönüştü.Her kes kafasına estiği bildiriyi yayınlasın o zaman.Bende matematik derslerini burdan vereyim bari.

cazim  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 09:10

typeish ile ilgili bildiriden sonra olayın tuzu biberi olmuş.

resimler ve bildiri başlığı alakasız olmuşsa da, tepki çekip kullanıcıları bu sitelere yöneltmek için farklı bir yol.

ama yazın şuraya, bu bildiride inanılmaz yorum alacak :)

okckilinc  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 10:25

" medeniyet dediğin açmaksa bedeni desene hayvanlar bizden daha medeni "

mehmet akif ersoy

seyfettin  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 11:03

siteler çok başarılı.
5'te 5 bookmark.

11  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 14:06

@seyfettin
+999999999999999999999999999999999999

KIFO  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 14:11

@neotica & @cazim :

sitenin konseptine birakin da editorler karar versin. internet uzerinden cinsel egitimle ilgili kaynak niteliginde web sayfalari daha once bildirgec'de yayinlanmamis. merak eden varsa arastirsin.

@seyfettin : cok haklisin gercekten. giyinmek gibi yasamsal bir olayi, zamanla toplumsal kulturun bir parcasi daha sonra da sinif ayrimi icin sahane bir arac haline getirebilen insan elbette ustunu basini cikarmayi "hayvanlik" olarak gorecektir. birilerinin giyinmemeyi tercih etmesi nasil oluyor da baskalarini rahatsiz edebiliyor bunu anlamak guc.

@tifo: sapkin diye ithamda bulunmak sahane tabi ama temeli olsa daha guzel olur. mesela nedir burada sapkinlik? bildirinin neresinde ciplaklik savunuluyor? insan bedeni gormekten korkmak, bunu alenen reddetmek, gozlerini kapatip sapkin! dusuncesiz! diye bagirmak degil midir asil dengesizlik?

buraya ingilizce yazan esektir. (uzman provokatör)
noktafa  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 15:47

medeniyet, giyinme ve insanlık arasındaki korelasyonu anlatana yuzbin lira veriyorum!

kendi vucudumuzdan mı utanıyoruz yoksa baskasınınkinden mi?

linux is like a wigwam: no windows, no gates and an apache inside.
pentacle  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 16:48
\
seyfettin  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 18:35

Bu konunun yeri bence bildirgec olmamalıydı..Belki hafif.org..

Her yerimizi açtıktan sonra acaba ne yapacağız..Cinsellik hayvani bir dürtüdür ve haytın gerçeğidir.Herkes günümüzde cinselliği hiç zorlanmadan öğrenir bu yüzden kimse endişelenmesin..Ama bu konuda kişisel endişeleriniz varsa bunu kendi aile efradınıza önermeniz , mümkünse bütün pozisyonları anlatmanız en mantıklısı gibi..Diğer taraftan arkadaşların şöyle bir endişeside olabilir giyim -kuşam maliyetlerini azaltıp barışa ve ekmeğe katma değer sağlamak..Olamazmı ? :)

Sokaklarda boşalan insan manzaraları sanırım çok 'hoş' olurdu..

zehirli_  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 21:04
\

seyfettin desene 2010 gibi medeniyetin zirvesinde olacağız :d
cok yasa kamil  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 21:14
seyfettin desene 2010 gibi medeniyetin zirvesinde olacağız :d

koptummmmmmmmm:D:D:D

suuguurccann[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 21:20

yukarıdaki bazı yorumları yapanların sabit düşüncelerini değiştirmek mümkün olmadığından, küçükken bu konularda eğitim görmenin önemi daha da anlaşılır olmuş. düpedüz şeriatçı mehmet akif'ten (cumhuriyetin ilanıyla ülkeyi terk etmiştir; bilmeyen de beni vatan haini sanacak, neyse) örnek veren bile var. sağlıklı cinsel bireyler için bence eğitim gereklidir. esas sapıklık, pornografi ile sanatı ayırt edemeyen çocukların eğitilmeden ortama salınması sonucu edindikleri yanlış bilgi ve hatta deneyimlerle ortaya çıkar. bedeni düpedüz cinsel arzu uyandırıp bundan para kazanmak adına açmak ile bazı bölgelerini ve hatta bazen tamamını sergileyerek bir şeyler ifade edilmeye çalışılmasını karıştıranlar normal değil.

"yok efendim, bunlar sapkınlık, küçüklere gösterilmesi düpedüz düşüncesizlik" diyenlerle de, "bütün çocukları sapık yetiştirmeye çalışan hastalıklı beyinleriz biz; lütfen, muhatap olmayınız" şeklinde karşılık verip geçiştirerek, susmalarını bekliyorum.

Ege  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 21:41

Ağzını açan eğitim de eğitim diyor. Burda böyle bol keseden ahkam kesen kaç kişi sanat ile porno ayrımının eğitimini aldı çok merak ediyorum. Bir kursu mu var? İlkokulda mı öğrendiniz? Ne ara öğrendiniz de sizin çıplaklık sevdanıza karşı çıkanları eğitimsizlikle suçluyorsunuz? Neye göre sanat neye göre porno? Bildiriyi salla gitsin. Şu yorumlara takılıyorum ben...

positive  |  (0 puan) 09 Kasım 2007 23:30

tek bir hayatınız var.. reenkarnasyona inanmıosanız yaşamak için tek bir şansınız.. kendi başınıza hayatı asla çözümleyemezsiniz.. o yüzden de geçmişten öğrenip, biraz kafanız çalışıosa, yarın öbür gün öldüğünüzde, bir sene sonra 2-3 kişinin varlığını hatırladığı bir insan olmamaya çalışırsınız..

hiç bir fikre, hiç bir inanca "hayır yanlıştır" demem.. en fazla "ben böyle düşünmüyorum" diyebilirim.. çünkü ben sürüden farklı olmak peşindeyim.. dogmalardan sıyrılmaya çalışıyorum.. gelin yorumları inceleyelim..
@hikmeturka - kendi inancını kesinlikle doğru bulan, bu bildirinin absürdlüğüne gönülden inanmış birinin alaycı yorumu
@neotica - içerik üzerinde yorum yapmak istemeyen, ama bir bildiri olarak bunun eksiklerini gösteren yapıcı bir eleştiri
@kifo - "Bu tür şeylerin yenilip yutulur cinsten hiçbir savunması olamaz." diyerek direk kafasındaki fikirlerden başka her şeyi kapatmış bir yorum
@seyfettin - bütün yorumları gereksiz, ve sanki bir fikrin savunucularının arkasında duran eleman gibi onları destekleyici göndermeler yapmış.. kendisinden hiç bir şey katmamış..
@zehirli_ - bildirinin fikrine karşı yapılan yorumlardan dikkate bile alınabilecek kadar açık fikirli tek yorumla gelmiştir.. ileriki bir tarihte bu adam, kendi fikrine körü körüne inanmak yerine, onun arkasında durarak, diğerleriyle de empati kurarak, dogma içindekilerden daha üstün bir birey olacaktır.. bir tek onun dedikleri, gerçekten söz sahibi olanlar tarafından ciddiye alınacaktır çünkü..
@cok yasa kamil - bir başka arkacı..
@suuguurccann - nedir amacı tam belli olmamakla birlikte konuyu saptırmaya yardımcı olan, bildiriyi çalan, sulandıran bir yorum
@ege - yok ben sizinle tartışmıcam, ne haliniz varsa görün tutumu içerisinde, var olan sorunlara çözüm getirmeyen, sadece görüşünü anlatan ve kızgınlığını ifade eden bir yorum..
@positive - "Burda böyle bol keseden ahkam kesen kaç kişi sanat ile porno ayrımının eğitimini aldı çok merak ediyorum." hayattaki her şeyin eğitimini mi alman lazım? akıllı bir insanın kendi kendine karar verebileceği şeyler bunlar.. öğrenmek istiosan öğrenirsin.. sonra ona göre kararını verirsin.. "hmm çıplaklıkta bir çeşit güzellik var" ya da "çıplaklık gurur duyulacak, özendirilecek bir şey değildir" gibi.. aklıma gelmeyen daha neler neler.. her insanın fikri kendine.. ama o fikrini kilitleyip de beynine, anahtarını atarsa, işte o zaman, unutulup gitmeye mahkum olan biri olmaya bir adım daha yaklaşır..

not: niye karıştığımı gerçekten bilmiyorum.. ama biriyle bile sağlıklı bir tartışma yapabilirsem değer buna diye düşünüyorum..

Who wills, can.. Who tries, does.. Who loves, lives..
normandy  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 04:05

bekle arkadaşları, gelecekler sabahleyin tartışmaya seninle :)

bu arada sana da arka çıkıyorum, bilesin :)

cok yasa kamil  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 04:19

dişleri dökülmüş bu medeniyetin :)

Hallederiz abi..
Eneskulcu  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 21:06

@normandy: ege nickli kullanıcıya yaptığın yorumu anlayamadım. sorunlara gayet güzel çözüm getirmiş ve tabii ki kendi düşüncesini anlatıp, kızgınlığını ifade edip ortamdan çekilmiş. bunda hiçbir yanlış taraf yok. bence burda sorunlu olan senin yaptığındır. milletin yorumlarını kendi kafana göre eleştirip, yargılamışsın ve kişilerin tek bir yorumundan, tek bir düşüncesinden gelecekte ne gibi bir tip olabileceğini, ölünce hatırlanıp hatırlanamayacağını çıkarmışsın(!). sen de eleştirdiğin diğerleri gibi, en az onlar kadar hatalısın...

ozguryavuz  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 21:21

normandy:)
benim yorumum ortami sulandirdiysa seninki de meyve suyuyla tatlandirmis

çalışıosa

gibi msnden firlamis kelimeler ile...

amacim yok zaten...

suuguurccann[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 22:00

mehmet akife laf atan terk etsin bu ülkeyi zira onun yazdığı siir bu ülkenin milli marsı
-medeniyet dediğin tek dişi kalmıs canavar
budur o siirdeki soz medeniyet elbette çağımıza ayak uyduralım ama milletin hassas noktaları ile oynamayılam yoksa oynatırlar
ben bu bildiriyi kabullenemiyorum simdi bu seriatmı oluyo
hemen kararı veriyosunuz

ege biz senin susmanı bekliyoruz
eğitimliymiş o eğitimi playboy izleyerek mi alıyosun
bilmemneyimin eğitimlisi

tarihini,geçmişini reddedip onlara küfür eden alay eden gerici yobaz diyen suratları kıçıma benzeyen dangalakların yüzüne tükürmeyi çok gören adam
hikmeturka  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 22:27

nodmandy senin fikirlerin ne sanamı sorcam ne yazıp yazmıyacağımı sendenmi izin alcam fikir dedin bak ne guzel bende kendi fikirlerim doğrultusunda yorum yapıyorum senin fikirlerine goremi yapcaz yorumları bildirgecin sahibimisin bildirgecin kabadayısı mı oluyosun sen

sanane kardeşim istediğimi yazarımm senide sinirden hoplatırım

denk geldimi

tarihini,geçmişini reddedip onlara küfür eden alay eden gerici yobaz diyen suratları kıçıma benzeyen dangalakların yüzüne tükürmeyi çok gören adam
hikmeturka  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 22:34

normandy herkezi çözmüşsün : ))
senin içinde bi yorum ben yapayım o zaman " her boku bilen adam"

mart1977  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 23:28

yeni bildirgec levent oran(gutanları) türememesi için bu başlığa olumlu yada olumsuz baksanızda lütfen yorum yapmayın. çünkü artık arkadaşlar bu işi (provokatif bildiri yazıp rant elde etmeyi) iş haline getiriyorlar.

tekrar ricam bildirgecin, birilerinin "uyanıklık yapıyım da yazılarım okunsun" mantığı ile kirletilmemesi için bu gibi provokatif başlıklara cevap vermeyin. desteklemeniz yada desteklememeniz mühim değil.

Anthro  |  (0 puan) 10 Kasım 2007 23:36
Böyle sanatın içine tükürürüm
diyen Gökçek'ten alıntı yapsam şeriatçı mı olurum? bildiriye karşı çıksam bildirgeç'e tavır mı alırım? yalnız mı kalırım?
kimileri vucudumuzun bazi kisimlarinin goruntulenmesine "sanat" ya da basitce bir tasarim adina dahi olsa porno diyerek provokatif ve yanlis yonlendirici yorumlar yaparak algi seviyemizle oynuyorlar

cümlesini;
kimileri vucudumuzun bazi kisimlarinin goruntulenmesine "porno" ya da basitce bir "kışkırtı" adina dahi olsa sanat diyerek provokatif ve yanlis yonlendirici yorumlar yaparak algi seviyemizle oynuyorlar
cümlesine çevirsem algi seviyenizle mi oynarım?
Oysa ki "edepte" gelismis toplumlar konunun uzerine giderek agac yasken egilir mantigi ile genclerini egitip bu tur garip onyargilardan arindirmaktalar
dersem "sanat için soyunmayı" mübah sayan, "çağdaş" eğitime canla başla destek veren bazı kesimlerin din eğitimine, can siparane karşı çıktıklarını unutmuş mu olurum?
  • adım ege değil,
  • ailem ilerici değilmiş demek,
  • dolayısıyla bende ilerici değilim, diye çıkarımda bulunsam, pornografi ile sanatı; edeple-ahlaksızlığı ayıracak seviyede eğitim almamış olduğumu itiraf mı etmiş olurum?

kendisine hayranlık duyduğum, cumhuriyetin ilanıyla ülkeyi terk eden nazım hikmet ne kadar hainse m. akif o kadar haindir desem haksızlık mı etmiş olurum?

lafı bu kadar uzatırsam sevgili @noktafa'nın ekmeğine "bildirgeç kaymağı"mı sürmüş olurum?

lafı beşiktaşa getirsem (azıcık beşiktaşlıyım da) raydan çıkmış mı olurum?

ha, ne dersin @nodmandy, birazcık olsun bende gelecek görüyor musun?

istersen pm mesaj at. seninle daha çok sağlıklı tartışırız.
istersen topla sizin felsefecileri, @egeler,@noktafagiller de çağdaşları çağırsın. biz de @kifo, @seyfettin, ve birde türk bayrağını kendine avatar yapmış @hikmetturka gibi iran zihniyetli, donumuzu örtmekle kalmamış başımızı da örtmüş örümcek kafalı mahremiyet delisi arkadaşlarla biraraya gelelim. iyi tartışırız. hem tipimize de bakarak daha iyi analizler yaparsın. olmaz mı? (tabii @ege bizi bundan sonra muhatap alırsa.)

not1: @positive rep +(positive)1. benden
not2: ben de, alıntı yapmadan, @noktafa son cümlesindeki aynı dilekleri diler bu siteden keyif almanızı umut ederim...
not3: yukarıda saydığım hiçbir şahsı tanımam, isimlerini kullandığım için af diler, fişleneceksem benle birlikte arkadaşlara yazık etmeyin derim.

iygadem  |  (0 puan) 11 Kasım 2007 00:18

@iygadem :
yuvarlaya yuvarlaya yazarsam belki birseyler anlasilir diye ugrasilmis ama olmamis. islami sanat midir alternatifiniz? isin icine din sokmak nereden cikti simdi? su olur muyum bu olmaz miyim nidalari arasinda verdiginiz kulaga baris dolu gelen mesaj yine bedenimize dair bilgilerin bizlerden esirgenebilir oldugunu soyluyor yalnizca.

ayrica bildiriden su ana kadar 4 dolar kazanmisim. yok ucuz baslik yok ekmege yag surme ya da ne bileyim "uyanıklık yapıyım da yazılarım okunsun" mantığı sozlerinin sahiplerine idi bu aciklama. efendim verin banka hesaplarinizi yollayayim 1'er 1'er.

yoksa cok yorum yazilmasindan sikayetinizin sebebi bu degil mi? oyleyse yazin soyle mermer gibi bir yazi, konu hakkinda kimsenin ustune soz soyleyemeyecegi birsey olsun ve kapansin burada. bunu yapamiyorsaniz cok afedersiniz ama bok atmayin.

buraya ingilizce yazan esektir. (uzman provokatör)
noktafa  |  (0 puan) 11 Kasım 2007 00:53

kafayı ortmek orumcek kafalılıkmı oluyo orten iranlımı oluyor ben açana lafmı diyorum sen kapatana hakaret ediyosun ayıptır dostum asıl orumcek kafalı sizlersiniz bırakın milleti ister mini etekle dolaşsın ister çarşafla asıl sizsiniz orumcek koca kafalılıar

ama yazdığın yorum güzel @iygadem
eyvallah

tarihini,geçmişini reddedip onlara küfür eden alay eden gerici yobaz diyen suratları kıçıma benzeyen dangalakların yüzüne tükürmeyi çok gören adam
hikmeturka  |  (0 puan) 11 Kasım 2007 08:29

burada da acildi ya bu konu.
hey masallah yani...
bazilari israrla konuyu buraya getirmeyi seviyorlar. hem de böyle alakasiz bir baslik altinda.

suuguurccann[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 11 Kasım 2007 12:04

yorulduysan kaybol git

tarihini,geçmişini reddedip onlara küfür eden alay eden gerici yobaz diyen suratları kıçıma benzeyen dangalakların yüzüne tükürmeyi çok gören adam
hikmeturka  |  (0 puan) 11 Kasım 2007 20:46

@ benim adımı kullana bazı arkadaşlar ;

ben bunun dışında yorum yapmadım. Yazdıkmaklarım bir alıntı ve bir resim sadece . Kimseyle tartışma gibde bir niyetim yok sadece benim bu iletide cinsellikten baksedip pornokrafik resim konulması ve ayrı kimseyle tartışmaya niyetim ve vaktim de yok çünkü bu konu çok fazla dallanır.

@ege
sadece yazıklarını çok gereksiz buluyorum.

seyfettin  |  (0 puan) 12 Kasım 2007 09:47

gerçekten çıplaklık medeniyetse havyanlar bizden daha medenidir.ama çok yaşa kamil arkadaşımızın astığı o don resimleri bildiriye ayrı bir hava katmış.Cinsellik eğitimine gelince ne intenet ne televizyonlar nede gazete gibi mecmualar insanı cinsellik alanında eğitebilir.kişi ya ailesinden cinsellik eğitimi alacak yada özel kurumlar açılıp cinsellik eğitimi verilecek bunun başka yolu yok.Bir kaç yabancı ülekede okumuştum sırf cinsel eğitim vermek için açılmış özel eğitim kurumları var.Hem bir yeteneği geliştirmek için eğitim kurumlarına gidiyorsan cinsellliği öğrenmek içinde bir eğitim kurumuna gidebiliriz.Son bir şey bu günler de bir bildiri yorum yazmaktan çok yorumları değerlendirip yorumlara yorum yazıyoruz örenek el ve ayağın kökenindeki yazı gibi birbirmize sataşmaktan bildiriyi unuttuk en son 99 yorum almıştı hatırladığım kadarıyla bildirilerdeki amaç bence ismi üzerinde bilgi vermek olmalı başkalarının kişilik özelliklerini sorgulamak olmamalı.farklılıklara evet demeyi öğrenebilmeliyiz başkalarını fikrine yaşayış şekline saygı duymalıyız .

martraks  |  (0 puan) 12 Kasım 2007 14:31

tam artik ugrasmiycam anlatamiyorum derdimi derken imdadima isvec'li kizlarin yetisecegini asla dusunemezdim.

Amacımız, kadın vücudunu cinselleştiren ve ona karşı ayrımcılık yapan, yazılı olmayan kültürel ve sosyal kuralları tartışma konusu haline getirmek

diyenlerin haberi burada.

bu dunyanin duzeni bir garip zaten,binlerce
yildir mistisizmden kurtulamadi insanlik.

buraya ingilizce yazan esektir. (uzman provokatör)
noktafa  |  (0 puan) 13 Kasım 2007 18:58

Olay benim eğitim ve bilgime kadar geldiyse sizinde bunları yapmış olmanızı beklerim:

- Microsoft System Engineer
- Bilgisayar Mühendisliği
- İşletme Fakültesi
- 2002 CS Türkiye 3.lüğü
- İleri düzey jeodezi ve fotogrametri

Buyrun size eğitim.. Bu bildiri saçma sapan ve kabullenilemez. Yukarıdaki yazdıklarımın hala arkasındayım. Sanat böyle olmas. Sanat insana ilham verir. Ben burda ilham alınacak bişey göremiyorum!!!

KIFO  |  (0 puan) 16 Kasım 2007 21:22
yorulduysan kaybol git

hikmeturka | 5 gün önce

ben de gideyim en iyisi, ne güzel kovmuş bizi hikmetturka. yorgunum, sebebi de 36 ahkam (bununla 37) ve dişe dokunur değil bir cümle, kelime bile yok. (benimki de dahil)
ben biraz işe yarar ahkamlar okumaya gidiyorum hadi eyvallah.
Not: hiçbirinizle bi derdim yok. sadece bildirgeç eskiden bu kadar provakatif ve tartışmacı değildi, sanki daha bi öğreticiydi; eğlendiriciydi. özlüyorum o zamanları.

What the hell am I doin' here,I don't belong here...
JSCrst  |  (0 puan) 17 Kasım 2007 01:53

burda dönen tartıişmalar aynen burdaki ne dönmuş. Biz türkler sonuç alınmayacak tartışmaları seviyoruz. Ha bu arada bu @iygadem dikkat derim. Tarz tanıdık geliyor (hemde alev alatlı'nın tarzına).

Paranoyak olsam, çok mu tanıdık gelir

Velhasıl ben @iygadem yazıyı tuttuğum için bu yazıyı da tuttum. Süper olmuş, efem.
Not: Fişleme faaliyetleri devam ediyosa bana da "@iygadem cinsinden" diye şeh düşermisiniz. Saygılar

Ampouble  |  (0 puan) 17 Kasım 2007 01:55

çıplaklık bilgelikmiş. çıplaklığın ayıp olduğunu savunmak dar görüşlülükmüş hatta eğitimsizlikmiş..

hemen söyleyeyim. çıplaklık hiç birşey demek değil. olumlu veya olumsuz hiç birşey demek değil.

artmazsa yetmez. altmışsa yetmiş.
ngagerz  |  (0 puan) 17 Kasım 2007 08:20

Tüm sitelerde bir çıplaklık-türban-akp-tayyip erdoğan tartışmaları almış başını gidiyor...

Daha önemli sorunlarımız var arkadaşlar farkında değiliz... (!)

l337  |  (0 puan) 20 Şubat 2008 10:38

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu Yazıyı Tutanlar

Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu