- yamuk bey
- 73 yorum var
- 04 Ekim 2006 09:26
sonraki yazı » spellcasters v1.1 |
Yorumlar
bildirgec (pillinetwork) yönetimi sanırım 6alatasaraylı çünkü ben bi link göndermiştim FenerSözlük die dünyada ve Türkiye'de tek bir site bu ama nedense bildiri olarka yayınlanmadı ama böylesine bazı insanlara hakaret amaçlı bir videonun yayınlanmasına izin verilmiş bana biraz garip geldi. Sizce bu normal mi ?
| brbrc | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 10:26 |
fanatik fenerliyim, rahatsiz oldum!
bildirgec'te bu tip bir kurumu, grubu veya kitleyi kotuler bildirilere onay verilmesine de karsiyim. slogani Internet, tasarım ve mucizeleri olan bir sitede boyle bir bildiri yayinlayip birde "fanatik fenerli arkadaşlar rahatsız olabilir" yazmakda ayrica dusunulesi bir hareket...
| skywalker | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 11:04 |
daha önce bildirgeçte kaç kere tartışması yapıldı bu konunun. kaliteli veya kalitesiz, bi kesimi rahatsız etsin veya etmesin, youtube'de 500000 kere gösterilmiş her video bildirgeçin konusudur.
futbolla ilgilenmiyorum, kaçırdığım bi şeyler olabilir ama hadi siz de kabul edin, adamın sesi ne süper di mi? akustik versiyonda da elemanları çıplak sandınız hatta.
| yamuk bey | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 11:27 |
bildiri değeri taşımıyor
| mnc | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 11:27 |
nasil bir mantiktir buki ? iyi ozaman adam anamıza sövsün, orda burda 300-500 kere yayinlandi diye bildirgece konu edelim .. ayiptir yahu ..
| skywalker | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 11:41 |
annelerle fener'i aynı kefeye koymak nasıl bir mantıkdır ki?
| ucanpenguen | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 11:44 |
orda burda 300-500 kere değil de youtube'de 500000 kere izlense, insanlar buna özenip kendi videolarını çekse, olay bir "internet fenomeni" haline gelmeye başlasa, onu da bildirgeçte görürdük. -kınayan, veya öven bir şekilde.
| yamuk bey | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 11:48 |
ya bu eser fenere diilde başka bi takıma bestelenseydi aynı reaksiyonları gösterip bu kadar hassas olurmuydunuz acaba?
ateş düştüğü yeri yakıyor işte..
ama sinir olmak yerine hoşlarına gitse bu sefer coook yanlış anlaşılırdı (anladın sen:)
| ebrehe | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 12:38 |
Gerçekten de suyu çıktı artık bu işin. Bu mudur yani şimdi bildiri dedikleri? Türkiye gibi futbol kulübü fanatikliğinin üst düzeyde yaşandığı bir ülkede bu tür yazılar yazmak için art niyetli olmak gerekir. Futbolla ilgilenseydin ne demek istediğimi daha iyi anlardın.
Ne iyi ya, sen yazacağını yaz sonra da kalkan olarak fanatik arkadaşlar rahatsız olabilir diye not düş.
@ucanpenguen demiş ki:
annelerle fener'i aynı kefeye koymak nasıl bir mantıkdır ki?
@yamuk bey demiş ki:
kaliteli veya kalitesiz, bi kesimi rahatsız etsin veya etmesin, youtube'de 500000 kere gösterilmiş her video bildirgeçin konusudur.Demek ki neymiş okumadan, anlamadan konuşmamak gerekliymiş.
Bu mantıkla, yani çok ilgi görmüş her şey konu olabilir mantığıyla, olaya bakarsak örneğin dinimize yönelik kabul edilemez görüntülerin veya diğer materyallerin yayınlamasına da ses çıkarmayacak mıyız? Alkış mı tutacağız yayınlandı diye? Konuyu nerelere çektin diyenler olabilir ama ben her şey kelimesinden bunu anlarım. En normal konudan en uç konuya kadar her şeyi anlarım.
@yamuk bey demiş ki:
orda burda 300-500 kere değil de youtube'de 500000 kere izlensekomik. bizim standartlarımızı youtube mi belirliyor?
Bu tür bildiriler nasıl yayınlanıyor aklım almıyor. Kaliteli bildiri yayınlamak için zaman harcayan arkadaşların emeklerine hakarettir bence bunların yayınlanması.
| holydreamer | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 12:46 |
Bunu yayınlayan arkadaşın zihniyetine ... buradaki varlığına ... karşıyım bildirgeçi ne derece takip etmekte bunu eklerken etkilerine düşünebilecek standart ıq ya sahip miydi değilmiydi onuda merak ediyorum. Art niyetli yaklaştığı açık !
Kaliteli bildiri yayınlamak için zaman harcayan arkadaşların emeklerine hakarettir bence bunların yayınlanması.kesinlikle katılıyorum !
Bir başkasıda gelsin 6S hakkında birşeyler döktürsün mevzu bahis bumudur ? Çok mu zordur küfretmek şarkı düzmek ! Biz bu safsatalarla uğraşırken dünyada olan biteni bildirgeç üzerinden takip etmeye ve biz hala nelerle uğraşıyoruz demeye devam bilmem anlatabildim mi ?
| undsoul | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 12:58 |
ne olacak canımcılara, fenerbahçe sizin anneniz micilere ithaf ediyorum bu videoları!
bu video'yu yapanlar da burda yayınlayanlarda eziktir ve ne yaparlarsa yapsınlar bu eziklikleri baki kalacaktır.
| Emiracle | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 13:37 |
o değil de, bu bildiriye karşı çıkanların tümü bana fenerli gibi geldi?
yanılıyorsam düzeltiniz.
| ucanpenguen | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 13:55 |
bir besiktaslı olarak çok da hoşuma giden bir olaydı bu, tabi burada yayınlanması çok saçma. hem siteye uygun değil hem de küfür içeriyor.
| SaintEagle | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 14:03 |
bir besiktas taraftari olarak bu bildiriyi bildirgec'te gormekten utandim ve ayni zamanda yayinlanmis olmasina cok sasirdim. youtube'da 500 bin kusur kere gosterilmis olan videolarin mim olmasi mantigini hayretle karsiliyorum. editorleri daha dikkatli olmaya davet ediyorum.
kimileri begenmiyorsan gec git diyecektir, cogu zaman ben de oyle dusunuyorum. Fakat bakis acima gore bugun tam bu bildiri ana sayfada iken bildirgec'e ilk defa giren bir kisinin acaba burasi hakkindaki fikri ne olacaktir sorusunu sormaliyiz bildiri yazarken. kanimca yazdiklarimizdan gelir elde ettigimiz bir siteyi daha iyi benimseyip, daha sorumlu davranmali ve polemik yaratacagi su goturmeyen ve tartismanin hicbir fayda getirmeyecegi bu tip bildiriler ile bu guzel ortami kirletmemeliyiz.
| hamletk | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 14:16 |
bu yazı bildirgeç'in kapsamına giriyor nokta
1. yazarı çok güzel izah etmiş. uyarısını eklemiş. mimin boyutu hakkında rakam vermiş.
2. bildirgeç bir mim sitesi.
3. verilen mim sıradan bir mim değil. yapısı itibariyle güçlü bir mim. "fener için opera" adıyla fenomen sitelerinde yer alacak. wikipedia'da gördüğünüzde de hiç yakışmıyor diyebilecek misiniz?
4. goatse nasıl bildirgeç'in konusu olabiliyorsa bu mim de bildirgeç'in konusudur.
5. bildirgeç'te yayınlayacağımız mimleri hit kaygısıyla filtrelemiyoruz.
6. pilli ekibi takım tutmayı bırak futbola çok uzak kişiler..
| aftermath | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 14:32 |
6. pilli ekibi takım tutmayı bırak futbola çok uzak kişiler..
Ne yazık ki konunun hassasiyetini anlayamayacak kadar uzaksınız.
Yapı olarak güçlü mim nedir tam olarak? Çok merak ettim de. Çok ses getiren mi? Çok hit alan mı? İçeriğine bakılmaksızın yani.
aynı video, yabancı fanatikler tarafından Türk milliler için söylenmiş olsaydı, tıklanma savunucuları aynı yorumu yaparlar mıydı ?
Bu ne ne diyebilirsiniz peki?
Bildirgeçte bildirilerin yayınlanması için en uç nokta nedir acaba?
Yok mu bu yazıyı başka tutanlar? Yoksa hepiniz Fenerbahçeli misiniz? Ya da bu konuya onların gözünden bakabilecek kadar duyarlı?
| holydreamer | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 14:59 |
insanların kişisel yorum/eleştiri sınırlarını anlıyorum, ben de sahip çıktığım birşeyin bu şekilde "laylaylay" olarak küfürle anılmasına; bunun da destekçisi olunmasına karşı çıkabilirim.
kalkıp birinin porno videosu da "youtube'da çok izlenmiş" mantığı ile burada yer almamalı diye düşünüyorum, site konsepti içerisindedir veya değildir tartışılır. ama bildirgeç bildiri görevini yaparak yayınlamış, aslında bildirgeç'in duruşunu bozan birşey değil tamamen ahlaki değerlendirme yakışıp yakışmadığı hakkındaki yorumlarımız.
ancak; çocukla çocuk olmak, ateşe ateşle karşılık vermek vardır ya. neden fenerbahçeye sahip çıkanlar "bildirgeç'in sahipleri 6s'li galiba" gibi yorumlarda bulunuyorlar onu kavrayabilmiş değilim. ben de bundan rahatsız oluyorum.
otokontrol?
| laroux | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 15:04 |
neden operaya bu kadar saygısızlık ediyorsunuz anlam veremiyorum
şaka bi yana bu sanat eseri zaten herkesin bildiği güldüğü ya da sinirlendiği bi olaydı bildirgeç'te ne işi var demekten alamıyorum
söz sende güntekin
| ebrehe | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 15:08 |
bildirgeç bir geek sitesidir ve geek'ler bazı alanlarda (futbol gibi) empatiden yoksunudurlar. onlara göre futbol 22 kişinin bir topun peşinden koşmasından başka bişey bile değildir çoğu zaman. bu mimin yayınlanmasının 2. bi açıklamasını bulamıyorum.
| Emiracle | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 16:14 |
@f205;
taraftarlık bir insanlık ayıbı değil, senin ömrü hayatında hissedemeyeceğin bir eksikliktir.
| Emiracle | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 16:22 |
onu bunu bilmem. yamuk bey bu konudan iyi para kaldırdı valla :)
| yusuph | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 16:36 |
@f205 bu bildiriye karşı durmak için sandığın kadar fanatik bir taraftar olmak gerekmiyor. Aslında anlatmak istediğin şey doğru. Sırf futbol fanatizmi için değil, her türlü konudaki aşırılık için. Ancak bu doğruyu anlatırken seçtiğin tümcelerin bazıları çok seviyesizce. Zira bu bildiriye karşı çıkıp da futbol kulübü taraftarlığı konusunda aşırıya kaçmayan insanları da içine alan sözler bunlar. İnsanların hayatlarında neden zevk alıp almadıkları seni hiç ilgilendirmez. Anlatmak istediğin düşünceye tamam ama insanlara şahsi zevklerinden dolayı küçük düşürücü sözler sarfetme hakkın yok. Tıpkı başkasının da senin şahsi zevklerin için sana bu tür sözler sarfetmeye hakkı olmadığı gibi.
| holydreamer | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 16:46 |
Bildirgeç askerlik gibi oldu. Beynini bırakıp girmen gerekiyor içeri. Örneğin takım tutuyorsan, tuttuğun takımın kimliği ile giremiyorsun. Çünkü eğer o şekilde girersem buraya bu mimi koyan yamuk bey'e şunu söylerim.
"Benimkini ye yamuk"
Ama ne yapıyoruz? Sarı Lacivert aktığını var saydığımız kanımızı bir kenara bırakıp içeri öyle giriyoruz. Ruhsuz ve kimliksiz.
Devamı yarın....
| tiviti | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 16:51 |
Ben bunu fenerli bir arkadaşıma gösterdim, sadece güldü. Sonuçta aynı evde derbi seyrediyoruz, hiç te birbirimize girmedik.
Ama buranın yöneticileri gs lı galba demek direk öküz altında buzağı aramak.
Ben Galatasaraylıyım, şu meşhur flash animasyonlardan çok gönderdi arkadaşlar, hiç te gocunmadım. Hatta hasta fenerli bir arkadaşım düzenli ses kaydı gönderir gsye küfredilen. Komik olana gülerim, olmayanı da takmam.
Efendim bu küfürler her hafta, her stadda, her takım için ediliyor. Eğer "Ben maça gidiyorum, ama küfürlü sloganlara eşlik etmiyorum" diyen varsa buyursun. Ama maçta ana avrat düz gidip burada "böyle şeyleri tasvip etmiyorum" ayağına yatılmasın.
Aynı marş benim takımım için söylensin, yayınlayanın arkasında dururum kimsenin şüphesi olmasın.
| redogre | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 17:31 |
f205'in de bahsettigi gibi futbol zevk ve hobiden ote; kendini birseyin kollarina atmaya hazir olan bir kesim icin kolay bir afyon. ve ne yazik ki; ulkede sansasyonlarin oldugu donemlerde dahi bizim gozumuz halen futbolda oluyor.
birbirimizi yiyor, farkli takimdaki insanlarla mac izlenilen yerlerde bulunamiyoruz. dogal bir nefret nedeni oluyor farkli takimi tutmasi karsimizdakinin.
bu video ornegin; her ne kadar belirli bir bilincle yapilmasa da, yalnizca masum bir kiskirtma olsa da nefretin disa vurumu adeta. zikir goruntuleri gibi egleniyor insanlar.
bu video ve benzer diger ornekler, marslar da tum fanatizmi korukleyerek, ona destek veriyor. cocuk pornolarini desteklemekten farkli bir hali yok bu video'nun arkasinda durmanin. her ikisi de insanliga ve toplum anlayisina zarar veriyor, dejenere ediyor.
prim verirsiniz veya vermezsiniz ama tehlikeyi gormek icin asiri pesimist bir bakis acisina sahip olmaya gerek yok.
| laroux | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 17:43 |
@f205 senin beni anlamadığın burdan belli:
yani sen bana diyorsun ki; anasına bacısına küfür eden sloganlar atmanın, başka takımı tutuyor diye adam dövmenin ardında yatan şeyi dile getirmek ayıp ve seviyesiz.
Seninle futboldaki fanatizm ve yarattığı olumsuz sonuçlar konusunda hemfikiriz. Ancak sen bana derken aslında kendin konuyu başka yönlere çekiyorsun. Zira konu, burada bu bildirinin yer almasının doğruluğu veya yanlışlığıyken sen kalkmış futboldaki fanatik tavırların sonuçlarını burada yorum yapan bizlere bağlıyorsun. Ben böylesi bir lakırdıyı kabul edemem.
bu da senden bir inci:
ama sen diğer takımı tutuyor diye bir adamı yok etmeye kalkacak kadar kendini bilmiyorsan, bu videoyu döner döner izletir, bildigeç'e mim olarak getirtirsin. sonra kendi yaptığın şeye de kaldır bunu diyemezsin haliyle...
Bu bildiriye yorum yapmış birisi olarak ben bunu üstüme alırım. üstüme aldığım zaman da yukarıda sarfettiğin sözleri de üstüme alırım. fanatik olduğum için değil, sırf burada yorum yaptığım için. Umarım şimdi ne demek istediğimi anlamışsındır.
Yorumların gelişimi, bu bildirinin bildirgeç'e yakışıp yakışmadığı, olup olmaması, yayımlanıp yayımlanmaması üzerine. Bence de konuşulması gereken bu.(bakın bence diyorum) Futbolu, fanatizmi ilgili isteyen arkadaş yazsın, onu da ayrıca tartışalım.
Tema, bildirgeç'te güzel linkleri arar olmamız, bu tarz bildirilerilerin bildirgeç'e layık olup olmadığı...
Başından beri tam olarak anlatmak istediğim şey buydu.
| holydreamer | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 18:12 |
evet evet, bu konuştuklarımız çok açılmasın aramızda kalsın, temizliyeyim şu yazdıklarımı :)
| f205 | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 18:13 |
bunu daha önceden seyretmistim.
yeniden izlemek gülümsetti.
sevdim ;)
| MerovingiaN | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 18:45 |
bu bildirgeçte bi tane daha böyle "yauv bu nasıl bildiri, burası internet tasarım ve bla bla" diye başlayan bi yorum görürsem kafayı çizip bi video da ben çekicem youtube'a koyucam hergün tıklayıp rekor kıracam burada yayınlayacam. cam da cam cam da cam..
| hikikomori | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 19:56 |
yeterince yorum yapılmış,video hoş ama daha fazla şey söyleyip fanatik arkadaşları kızdırmak istemem,Ayrıca belirtim ilk defa izledim neden burda gibi sorulara katılmıyorum.
yakında bunun haberinide tv de görecekmiyiz acaba ben onu merak ediyorum :)
bu akşam sanırım atv haber deydi okulda yaşananlar,sınıfta ders esnasında sigara içen ve bir ögretmeni derste tartaklayan denyoların bir videosunu gösterdiler,tabi bizim medyamızda buldum dercesine olayın hemen üzerine atlamış,
bu youtube herkezi besler oldu walla.
| erususre | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Ekim 2006 20:42 |
