Hangi Gazete okunmalı sizce?Hangisi tarafsız hangisi doğruları yazıyor?Siz neler okuyorsunuz?Gördüğünüz doğrular ve yalnışlar neler?
Paylaşım için Teşekkürler
Hangi Gazete okunmalı sizce?Hangisi tarafsız hangisi doğruları yazıyor?Siz neler okuyorsunuz?Gördüğünüz doğrular ve yalnışlar neler?
Paylaşım için Teşekkürler
« önceki yazı facebookda poke atılanların listesini bulmak |
sonraki yazı » google hatırlatma |
kanımca tarafsız yazan gazete yok. burayı takip ediyorum ( ama taraflı) . bu dergiyide aylık olarak alıyorum buda taraflı bi dergi. selahattin duman karadenizlere sovene kadar bu gazete ile bu gazeteyi aynı anda alırdım iki tezat gezete ne yorumlar yapmış diye. birde aylık olarak bu ve şu dergiden birini almaya calışıyorum. ama tarafsız yazdığına inandıgım bi gazete olsa mutlaka abone olurum. fakat yok boyle bir gazete
| nohacker | |
|
|
(0 puan) |
|
| 28 Mart 2008 11:29 |
Tarafsız gazete arayışı gerçekten de boş bir uğraş. Okuyabildiğin kadar gazete okursun, edindiklerini değerlendirirsin. Çok çelişkili durumlarda farklı kaynaklardan araştırma yaparsın. En güvenilir yöntem bu. Yeterince güvenilir denebilir mi bilemem.
Özellikle taraf gazetesi okunmalı. En azından fazla iddalı değiller :)
| poshet303 | |
|
|
(0 puan) |
|
| 28 Mart 2008 14:27 |
özellikle taraf gazetesi okunmalı. en azından fazla iddalı değiller :)
| RfN | |
|
|
(0 puan) |
|
| 28 Mart 2008 15:59 |
Haklısınız hepiniz arkadaşlar.Peki bu habertürk biz kaç kişiyiz hakkında nediyorsunuz?Ve onlar neleri destekliyor bileniniz var mı?(Medya anlamında gazete,dergi,tv)
| Megaladon | |
|
|
(0 puan) |
|
| 28 Mart 2008 21:50 |
Eğer maksadın, bir haberin sadece konusunu öğrenmekse bunu gazeteler yerine sitelerden de yapabilirsin. Açarsın 2-3 haber sitesini ve başlarsın günün önemli haberlerini okumaya. Zaten sıradan olaylarda (kaza, buluş, hava durumu, yenilik, araştırma vs..) haberi, en taraflı gazete ya da medyadan almakta bir fark olmayacaktır. Tek farkeden, gazete editörünün haberi yorumlama biçimidir.
Her siyasi fikrin savunucusu ve muhalifi olan yayın organlarına rastlamak mümkün. Taraf sadece siyasi ve ideolojik konularda olur ki bu gayet normaldir. Kimi kendi menfaatleri için taraf olurken kimi sadece inançlarıyla ya da fikirleriyle örtüştüğü için taraf olur. Bu sorunu aşmak için de sanıyorum hangi gazetede olduğu önemsenmeksizin köşe yazarlarını okumaktır. Doğru anafikire kendim ulaşmak taraftarıyım. Bir iki yazarın veya gazetenin yazılarıyla beslenmek insana sadece at gözlüğü kazandırır...
| positive | |
|
|
(0 puan) |
|
| 29 Mart 2008 00:12 |
@positive açıklama için sağol güzel yazmışsın.Haklısın ama taraf derken Türkiye lehine hareketlerden bahsetmiştim.Görünüşte herkes Türkiyenin lehine ama DEĞİL.Neyse Peki haber siteleri hakkında nedersiniz?Neler var mesala takip edilmesi gereken güzel siteler?
| Megaladon | |
|
|
(0 puan) |
|
| 29 Mart 2008 20:25 |
Ben Radikal'i takip ediyorum, takip etme sebebim ise başındaki başarılı gazeteciler.
| erturkerdal | |
|
|
(0 puan) |
|
| 30 Mart 2008 10:20 |
Bi kere sana bişeyler katacak bir gazete okuyacaksan içinde magazin olmayacak!
bence Zaman oku. zaman bir çok yabancı ülkenin önemli siyasileri ve prof. larınında yazılarını yayımlar.
ayrıca yok magazinde olsun istersen Star'da okuya bilirsin. Starı duyunca şaşırma yakın zamanda kıbrıslı bir iş adamı Starı satın aldı ve köklü değişimler oldu. ayrıca yeni çıkan bir gazete var. Taraf ! bence dikkate alınması gereken bi gazete.
Ama sen genede gazete değil aydınları takip et. sana burada bi tane örnek verem mesela.
| ustaninduasi | |
|
|
(0 puan) |
|
| 31 Mart 2008 23:47 |
her gün para vererek aldığım, bence okunmaya en değer gazete, şimdilik radikal bu ülkede.
| gaykedi | |
|
|
(0 puan) |
|
| 01 Nisan 2008 10:10 |
tarafsız gazete bilmiyorum ama televizyon kanallarından NTV tarafsız gibi? çok da dikkat etmedim aslında ama ne haber7 ne de habertürk olmadığı kesin =)
| Ege | |
|
|
(0 puan) |
|
| 02 Nisan 2008 03:02 |
30'una kadar bütün gazeteleri okumalı. sonra yavaş yavaş görüşümüze göre gazete belirlemeliyiz. ama gençlik, internet, teknoloji haberlerini en iyi zaman' da görüyorum. Taraf, Gazetem, amaç doğru haberse; ntvmsnbc, anadoluajansı.
| msadik | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Mayıs 2009 13:27 |
poshet303 arkadaşında dediği gibi boş bir uğraş. Her şeyden önce her türlü konu hakkında kendi yorumlama becerin ve düşüncelerin olur sonra farklı insanların bu konulara yaklaşımını merak edersin ve bu yüzden o insanların ya da gazetelerin takipçisi olursun. Bu noktada yaptığın da farklı kaynakları takip ederek onların düşüncelerini okumak fikirlerini gazete ya da dergi aracılığıyla seninle paylaşmasını sağlamaktır. İşin içerisinde yorumlama varsa tarafsızlık olamaz bence çünkü kimine göre doğrudur yapılan şey kimine göre yanlıştır. Yaşanan süreci merak ediyorsan gazetelerin 3. sayfalarını okursun ama farklı olayların sebep ve sonuçlarını merak ediyorsan çok fazla tarafsızlık aramamalısın çünkü o insanlarda olayları yorumlayarak kendi görüşlerini aktarıyorlar orada (gazeteleri farklı kılan noktanın köşe yazarları olduğu bağlantısından yola çıkarak söylüyorum). Yapman gereken özetle kendi yorumlarını farklı insanlarınkiyle karşılaştırmak onların haklı olduğu noktaları veya yanıldıkları noktaları yorumlayabilmektir aynı zamanda kendinin gözden kaçırdığı veya doğru düşündüğün noktaları görmektir. Bir zaman sonra kimin ne kadar gereksiz yazdığını kimin yalakalık yaptığını kimin insanları etkilemeye çalıştığını ve kimin insanları düşünmeye teşvik ettiğini kendin bulursun
| username | |
|
|
(0 puan) |
|
| 06 Mayıs 2009 13:34 |
pillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.
Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.
bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.