Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan torpilli.com'da: "eski yazılarınıza link verin"


Etiketler: 

Londra bombalanmış...


 | 18 yorum var 
 | 07 Temmuz 2005 17:27 

Yorumlar

instapundit uk blogs aggregator'den takibi önermiş.. fotolar..

aftermath |  (0 puan) 07 Temmuz 2005 18:41

umarım bizi daha iyi anlarlar. daha da iyisi "terrorizmi" iyi anlarlar umarım.

fatihturan |  (0 puan) 07 Temmuz 2005 20:36

ve bir soru; acaba bu 11 eylül deki gibi bahane edip öteye beriye saldıracakmı bu insanlık vasfını taşımayan insanlar.

sanırım bu sorunun cevabıını zaman gösterecek.

fatihturan |  (0 puan) 07 Temmuz 2005 20:41

Uzunca bir suredir bekleniyordu zaten. televizyon'da konusan ortadogu uzmani bir profesor ' bu olay ingiltere icin pay back zamanidir' yorumunu yapti. Tabiiki ingiltere'nin irak konusunda amerika'ya verdigi destekten bahsediyor.

ap blog arama motoru procesi :)

ap |  (0 puan) 07 Temmuz 2005 22:11

peki dünya aynısı gibi uyuyacakmı buseferde? inşallah uyumazz hiçkimse.

fatihturan |  (0 puan) 07 Temmuz 2005 22:21

amerika'nin robot askerleri ile yeni saldirilara baslayacagini aciklamasindan bira kac hafta sonra yine büyük bir saldirinin olmasi cok dusundurucu. butun bunlar bir tesaduf olamaz.

nirvanaya ulaşamadım, not bıraktım.
ryan |  (0 puan) 07 Temmuz 2005 23:46

Olay oldukca trajik aslinda. Dunyanin tepesindeki ulkeler/liderler beyinsizce kararlar aliyor ve sonucunda masum, olaylarla en ufak bir iliskisi olmayan binlerce insan oluyor. Dunyayi daha guvenli bir dunya yapacagiz dediler bu liderler ulkelerinde. Iste sana daha guvenli bir dunya! Ingiltere'deki secimlerden once bir televizyon programinda kadinin biri tony blair'e 'ingiltere'de bir bombalama olayi olursa, olenlerin tum sorumlulugu size ait olacaktir' demisti. Evet, bencede ona ait su an.

ap |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 01:22

sanal korsan filmini izlediniz mi? orada kevin abimizin peşine düşen şumumuro abimizin "küçümseme" adını verdiği bir program vardı. ve bu program dünyanın tüm internetini elegeçiren merkezi bir truva atı gibi açlışıyordu. şimdi. bu noktada şumumuro abi kız arkadaşına derki : " ben bilgisayar güvenliği uzmanıyım. en büyük hastalığa en iyi ilacı bulmalıyım. bunun için bu küçümseme programını yaptım. kendi yaptığım hastalığın ilecını da ben bululrum"

amerika ve tabii ki kuyruğu ingiltere , orta doğuda bir şeyler yapacaklar. bunun için kontrollü bir kaos yarattılar.

11 eylül de amerika için ne olduysa bu gün de ingiltere aynı şey oldu.

acaba neden? ingiltere acıktı. bu belli... peki nereyi yiyecek? amerika + ingiltere=>iran olabilir mi?

hazır iran da köktendinciler seçim kazandı.. geçenlerde atom bombası sahibi olduğu tantanaları döndü?

al sana iranı yemek için mis gibi bi bahane...

siyasal islam tavan yaptı... nükleer silahları var... eh , radikl islamcılar bize saldırdı... bunları kesin iran destekliyor...

unutmayın , amerika ırak a girerken bu kadar çok geçerli gibi görünen bahanesi yoktu.

bu arada... ingiliz değil mi bunlar... yaparlar.

mastersound |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 12:04

aynen katılıyorum... ama bu sefer uyumayalım yahu..

fatihturan |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 14:48

İnsanların ölmesi tabi ki çok acı fakat ben liderlerin bu olaya pek de üzüldüklerini sanmıyorum birincisi G8 zirvesinde Afrika için alınması beklenen kararlar güme gitti. İkinci bu eylem biz müslümanlara İngiltere ve Amerika'da yapılacak daha ciddi baskılara sebep olacak bakarsınız bu saldırlardan feyz alıp Blair 'de İran'a girmeye kalkar olmayacak şey değil bu dünyada. Hatta ben bu bombalamaların İngiltere veya Amerika istihbaratı tarafından yapılmış olabilceğini bile düşünüyorum. Olayın diğer yani ise İstanbul'da patlayan bonbalar sonrasında Türkiye terör ülkesi güvensiz ülke ilan edilmişti. Acaba 11 Eylül'ü ve metro bombolanmalarını yaşayan Amerika ve İngiltere çok mu güvenli?

kutalmish |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 15:07

:) her ne olursa olsun insanlar ölmemeli... yaşam bir nimet ve bu nimeti kimse kimseden alamaz diyorum.....

:)
yakamoz1 |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 15:22

evet abd veya ingiltere istihbaratı yapmış olabilirler. bakınız 11 eylül olayı

fatihturan |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 15:37

03-12-2003 ...Zamanında ( Kuleler devrilmeden ) acaba amerika laden'den haberdar değil miydi ? Yada Irak'ta bir diktatör olduğunu bilmiyormuydu ? Yaptıkları savaş bocalamalarına bakıp insanın öyle diyesi geliyor. Ama değil. Afganistan, Irak, Suriye... Yani ortadoğu Çin kardeşlerin eline verilememeli. Bunun için de mazeret üretilmeli. Savaş çıkartılamayacağına göre, sovyetlere karşı beslenmiş taliban, amerikayı vuran amerikalı laden, petrolünün maşallhı olan saddam ne güzel hedefler. Üstelik Henüz organize feodal devletlerden fazlası değiller...

Vakti zamanında böyle demişim...

Türkçe internetin büyümesi için sevdiğiniz sitelerde reklamları gözden geçirip ilginizi çekenlere mutlaka tıklayın. Çok şey farkedecek !
zee |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 15:52

Bunlar Iran'a falan saldiramazlar bence. George Bush bile iran'in, irak gibi kolay bir lokma olmadigini biliyor. Birde once irak'tan kurtulmalari lazim.

Ingiltere'nin ise irak savasina isteyerek girdigi soylenemez. 'Ingiltere bundan sonra daima amerika ile birlikte savasa girecek, yalniz girmeyecek' turunden ingiliz generallerin demecler verdiklerini biliyorum. Bir acidan mecburdular 'savas sonrasi ganimet paylasiminda' soz sahibi olabilmek icin.

Diktatorlukmus, demokrasiymis, kitlesel silahlarmis, bu gerekcelere kimse inanmiyor artik. 10-15 yil sonrasinin petrol ihtiyaclari dusunulerek verilmis bir karardi bence. Olan oldu ve su anda herkes bunun ceremesini cekiyor.

ap |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 19:40

i-ih, ingiltere ab icerisinde onemli bir guc. ve1-2 aydir ab uzerinde ingiltere'nin karabulutlari dolasiyor.

ve su bombalama olayi.

abd, savasa neredeyse tek basina girdi. eger ingiltere oyle yada boyle parlamentodan bir savas karari cikarirsa, ab bunu mutlak suretle desteklemek zorunda kalacak. ama kime savas acma?

herhangi bir savas suan icin cikmasi zor bir ihtimal. fakat, cikacaksa da abd gibi oldu-bitti guzergahinda olmayacak.

uzunca bir sure diklenme ve tehdit sureci muhtemel.

kestirmesi cok guc degil olacaklari ama yinede susmak ve beklemek gerekiyor suanda ingiltere tarafinin hamlesini.

ayrica, saldirilacak ulke neden iran olsun?

enemy |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 20:59

ben çok fazla seyretmedin olayı binlerce kez göstermeleirine rağmen fakat ben şöle bi açıdan bakıorum bombalan nie hemen akla geldi??????

relax_matrax |  (0 puan) 08 Temmuz 2005 23:56

adreste ilginç bi fotoğraf var,terörün miliyeti olmadığına dair..

www.cihan.com.tr/blend.php?t=f&f=gfoto

hashoşaf |  (0 puan) 09 Temmuz 2005 17:27

italya'nın eteği tutuştu. sıranın kendilerine geldiğinin farkındalar. ve "bir kısım askerlerimizi çekeceğiz" açıklaması yaptılar. fakat işe yarayacağını zannetmiyorum.

ayrıca bu terör olayları her ne kadar kapitalist ülkelerin aldıkları global kararların neticesinde olmuş olsa da bu eylemlerin faillerini "kahraman" ya da "cihat askerleri" sıfatlarıyla onurlandırmak yersiz olur.

ve bir konu daha; kapitalist ülkelerde yaşanan bu bombalama olaylarına "teror" adı verilirken, dünyanın dört bir yanında hala devam eden "dünya güvenliği adına savaş" olarak adlandırılan sivil katliyamı da bir tür "terör".

sayılar hiç önemli değil pek tabi ama sadece ırak'ta yaşanan "terör"ün boyutu daha büyük. dünya devletleri kendi ülkelerinde yaşanan bu tür "terör" olaylarına tepki vermek zorunda kalmadan önce daha büyük "terör" eylemlerine kayıtsız kalmamalıydılar. ______________ www.anafikir.com fikrin kadar varsın...

Selim, e anlat bakalım.
anafikir |  (0 puan) 09 Temmuz 2005 21:01

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

pilli ilan

son yorumlar

pilli ilan

reklam

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

RSS Dosyası
pillikutu