Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan 3ayak.org'da: "ricoh gxr mount a12"

Microsoft CEO'su Steve Ballmer, bir konferans sırasında OpenOffice hakkındaki düşüncelerini anlatırken, Google Docs ve diğer web tabanlı ofis uygulamalarını ilkel bulduğunu söylemiş.

Microsoft CEO'su Steve Ballmer
Microsoft CEO'su Steve Ballmer

Ballmer aynen şu ifadeyi kullanmış "hiç kimse gerçekte onları kullanmıyor, yalnızca deneniyor, hepsi bu kadar." OpenOffice ve Staroffice'in onlara Google Apps'tan çok daha fazla rekabet ortamı sunduğuna değinen Ballmer, Google'ı bu arenada rakip olarak bile görmediklerini söylemiş.

Steve Ballmer'in yorumlarının tümünü okumak için şuraya göz atabilirsiniz.

Spacer
Spacer
 | 34 yorum var 
 | 21 Ekim 2008 18:37 

Yorumlar

ben arada sırada google docs u kullanıyorum.
Pc'm de genelde office kurulu deÄŸil :)

BarisGURENC  |  (1 puan) 21 Ekim 2008 19:05

ben de genelde kullanıyorum.Microsoft ceosu geleceği göremiyor :)

iridium  |  (2 puan) 21 Ekim 2008 19:11

Google docs daki excel yardımı ile bir bayi programı hazırlamıştım. Basit formüller vardı ama online olması ve her bayiye ayrı şifre verilebilmesi programı çok değerli yapıyordu. aynısını satın almaya kalksaydık kim bilir kaça yazarlardı.

erturkerdal  |  (4 puan) 21 Ekim 2008 19:12

biri Steve Ballmera web office ile masaüstü office arasında farkı öğretmesi lazım

pauselife  |  (2 puan) 21 Ekim 2008 19:28

Ben de google docs kullanıyorum. Bu adam ayakta yatıyor.

mesuthayat  |  (2 puan) 21 Ekim 2008 19:29

o ne güzel bir fotoğrafmış öyle :)

uparlayan  |  (2 puan) 21 Ekim 2008 19:41

Eskiden izlediğim videolardan yola çıkarak Bu kişinin Microsoft'un başına gelmiş olmasını çok yadırgamıştım. Önyargımı haksız çıkaracak adımlar da ortaya koyamıyor zaten, yaptığı açıklamalar genelde öngörüsü zayıf açıklamalar oluyor (gaf sınıfına sokmazsak). iPhone için de benzer bir açıklama yapmıştı zamanında...

ZuLuuuuuu  |  (2 puan) 21 Ekim 2008 19:45

Google Cephesinden Ne Cevap Gelecek, onu düşünüyorum ben ya... Rezilde edebilir, vezirde...

Ddelikan  |  (5 puan) 21 Ekim 2008 20:05

doğru söylemiş abimiz.

(Ayrıca ben google'ın yerinde olsam döverdim :)

selmantambura  |  (3 puan) 21 Ekim 2008 20:22

google docs u denemiştim zorla kullandırtacak bana orayı localde halledeyim diyordum işlerimi ama olmayacak başlamak gerek

www.oscommerce.com.tr
musabaltaci  |  (-3 puan) 21 Ekim 2008 20:53

bende şu an windows kurulu değil ubuntu kurulu diğer gnu sürümlerinden bir kaçı yüklü wündows yok office de yok . sorunda yok . virüs de yok . spy botlarda yok . rezillik de yok . takılmada yok , internette 4 mbit hız empedansı böyle sanki kalp atışı gibi . ubuntu bir numara. open office'de eli öpülecek vakıf.

promoder  |  (4 puan) 21 Ekim 2008 21:37

enterpatates reklam kokan yorumlar bunlar :) 22dakikada da gozumden kacmadi degil.

Razielz  |  (0 puan) 21 Ekim 2008 21:44
bende şu an windows kurulu değil ubuntu kurulu diğer gnu sürümlerinden bir kaçı yüklü wündows yok office de yok . sorunda yok . virüs de yok . spy botlarda yok . rezillik de yok . takılmada yok , internette 4 mbit hız empedansı böyle sanki kalp atışı gibi . ubuntu bir numara. open office'de eli öpülecek vakıf.
alkış.... Harika bi yorum... +1
Ddelikan  |  (1 puan) 21 Ekim 2008 21:45

Ee microsoftun adamından başka ne söz bekleyebiliriz ki. İşine geldiği gibi konuşuyor. Gerçekleri görüyor ama söylemek işine gelmiyor bence, üzerine fazla gitmeyelim. :)

webthese_w3  |  (4 puan) 21 Ekim 2008 23:36

Olur mu kardeşim fiyatları ortada microsoft'un hizmetlerde belli... Susmak olmaz...

Ddelikan  |  (1 puan) 21 Ekim 2008 23:53

kanımca google'un pek iplemeyeceği bir durum olmuş steve abinin bu çıkışı

düşünmek, kendimizi eşyaya değil eşyayı kendimize uydurmaktır... http://www.varolmak.com
aslanbash2  |  (-2 puan) 22 Ekim 2008 00:01

dün bir domain'e google apps kurdum. denemek için değil...

imzaya sponsor
kirpit  |  (0 puan) 22 Ekim 2008 00:47

bütün memleketin bilgisi google'da, türkiye tümden izleniyor desek; nasıl olur?

promoder  |  (0 puan) 22 Ekim 2008 01:09

Paranoyak olmayın canım. Uydular uzaya gönderildiği andan itibaren tuvaletlerimizi dahi inceliyorlar diyelim o zaman.

gorkemtezcanli  |  (1 puan) 22 Ekim 2008 01:21

steve abi ben de şöyle bir karşılaştırma yapmak istiyorum (seninkinden iyi olmasın ama):

photoshop express (online) gerçekten berbat, 100 mb'lık bi dosyayı işleyemedim, üstelik hiç bi özellik de yok.

halbuki photoshop cs3'de yüzlerce mb'lık dosyalarla çalışıyorum, ne ararsam var nimet olarak. photoshop cs3'e rakip olarak görmüyorum.

the7  |  (2 puan) 22 Ekim 2008 02:22

microsoft'un böyle düşünmesi normal. google docs, ms office ile kıyaslanabilecek seviyede değil. fakat bu düşünce, uzun vadede ms office'in sonunu getirir. çünkü christensen'ın asimetrik rekabet teorisine göre, mevcut bir pazara yeni giren erişilebilirliği çok daha yüksek fakat özellikleri çok daha zayıf olan ürünler, uzun dönemde yerleşik ürünlerin yerine geçer.
microsoft, google docs'un çevresinde oluşmakta olan değer katan ürünlerden oluşan ekosistemi görmüyor. bu ürünler yavaş yavaş birikiyor, bir süre sonra öyle bir hale gelecek ki, gdocs ms office'le sadece erişilebilirlik açısından değil, özellik olarak da çok daha üstün hale gelecek. o zaman da ms için rekabet etmek çok zor olacak.

mnuhoglu  |  (2 puan) 22 Ekim 2008 09:44

bence kesinlikle doğru söylemiş. Herkes kendi açısından bakıyor olaya, sizin için problem değil google 'a girip accountunuzla oturum açıp google servislerinden birini kullanmak ama gelde bu olayı babama öğret. O kadar uğraşacağıma masaüstünden çift tıklarım olur biter diyor, baba heryerden ulaşabilirsin diyorum ; laptopum hep yanımda diyor. Diğer insanlarla paylaşabilirsin diyorum mail ile gönderirim diyor. Sanırım ancak yeni nesil için (şuanda 13 - 18 yaş arası) ileride tamamen google docs kullanacaklar diyebiliriz.
ddelikan fiyatlardan bahsetmiş, kesinlikle doğru söylüyor, msoffice o kadar para vermek aptallık openoffice varken.Zaten bu yüzden ballmer sadece open office ve star office 'i rakip görüyor ki bencede haklı.

zekee  |  (1 puan) 22 Ekim 2008 10:06
bütün memleketin bilgisi google'da, türkiye tümden izleniyor desek; nasıl olur?


Paranoyak olmayın canım. Uydular uzaya gönderildiği andan itibaren tuvaletlerimizi dahi inceliyorlar diyelim o zaman.

google paranoyaya gerek bırakmıyor o kadar insanın gözünün içine baka baka , yapıyor ki herşeyi .

promoder  |  (1 puan) 22 Ekim 2008 10:24

Openoffice konusunda haksız olabilir ama google docs konusunda kesinlikle haklı.

Yapmayın Allah aşkına Google docs'ta bir belgeyi düzenleyin sıkıysa ya da ne bileyim bir metini alın MS Office Word de yada Openoffice Writer da Pdf yapın belge aynen pdf olarak çıkar ama docs yamultmadan pdf çıktı alamadım daha..

Dantes  |  (0 puan) 22 Ekim 2008 11:46

Aslında office konusunda haklı olmadığını söylemek pek mümkün değil. Ben ikisinide denedim ama şu an microsoft office kullanıyorum...

yazılımcı adam tembel olur.
nercan  |  (0 puan) 22 Ekim 2008 11:59

Ya bu reklam yapmak için yazılmış olan yorumlar ne anlamadım? Burada ciddi ciddi yorum yazıp birşey tartışıyoruz birileri reklam için habire araya birer cümlelik manasız manasız yorum yazıyor??

ZuLuuuuuu  |  (1 puan) 22 Ekim 2008 12:04

ahahahha gülesim geldi hem bir kere ms office ürünü IBM"den çalıntı , IBM lotus dan lotus da vardı word exell bir çok ofis uygulamaları..
Microsoft kendi ürününü yap abi başkalarından alıp bu benim ürünüm diyerek ortalarda gezinme
hep oradan buradan çaldın kendin yeni bir şeymiş gibi çıkardın ...

icli kofte  |  (-2 puan) 22 Ekim 2008 15:20

@icli kofte bravo sana, çalıntı tespit uzmanı yapalım seni. çok bilimsel bulgularla yorum yapıyorsun.

bursar  |  (0 puan) 22 Ekim 2008 16:44

Sanırım GoogleDocs Laptoplarını yanında taşımayanlar için birebir fakat kıymeti bilinmiyor...

Ddelikan  |  (0 puan) 22 Ekim 2008 22:24

Docs hizmetini bende kullanıyorum, Yani Koskoca Microsoft Yöneticisi ofis ile docs arasındaki farkı ayırt edemeyecek kadar mı düşüncesiz... Anlamadım.

tuncelik81  |  (0 puan) 23 Ekim 2008 21:24

yalnız bazı yazılar fanboyism kokuyor.

bir kere bir gerçek var; ms office piyasanın çooook büyük bir bölümünü elinde tutuyor. burada çoğunluğun "ben openoffice vs." kullanıyorum demesi yersiz.

google docs, tabii ki bir masaüstü uygulamasının muadili değil. ama ms zaten gelecek sürümünde office'i web'e de taşıyor. bu resmen duyuruldu. yani ms eğilimi farketmemiş değil aslında.

ama ballmer haklı mı? alaycı tavrı hoşuma gitmese de haklı bence. google docs şu anda, ms office için rakip değil. bu geleceği görmüyorlar anlamına da gelmiyor, yeni çıkacak office'deki web desteğini de değerlendirirsek...

yine kişisel fikrim; ms office > tüm diğer ofis yazılımları.. uzun süre openoffice, kısa süre staroffice ve google docs da kullandım. tabii ki google docs'un web ortamında olmasının bazı faydaları olsa da, toplamda "iş görme" konusunda yetersiz kalıyor.

Ractamainus  |  (-1 puan) 10 Kasım 2008 11:58

ofisin yapamadığı online'lığı var, ne kadar yetersiz olsada hiç yoktan iyidir diyebiliriz bence...

Ddelikan  |  (0 puan) 25 Kasım 2008 23:33

valla zaten bu kavgaların ardı arkası kesilmez. şuradan mac ve pc nin nasıl amansız bir kavganın içinde olduğunu görürsünüz zaten :)

tuncelik81  |  (0 puan) 18 Ocak 2009 01:08

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu Yazıyı Tutanlar

Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu