Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan hafif.org'da: "Hiçbir Şey Yapmayarak Dünyayı Kurtaran Adam"

\

isveç'in başkenti stockholm'de kurulmuş olan karolinska enstitüsü'nde yapılan araştırmada mutedil miktarda çay ve kahve içmenin felç ihtimalini düşürdüğü ortaya çıktı.14 yıla yakın zamanda yapılan araştırmasında, sigara içen erkeklerde çay ve kahve içmenin yararlı olduğunu ortaya koydu
Spacer
Spacer
 | 0 yorum var 
 | 26 Haziran 2008 11:26 

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu Yazıyı Tutanlar

Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu