Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan kodaman.org'da: "ASP Round() Fonksiyonu"

Tuncay Özkan Türkiye'nin iktidar karşıtı tek kanalı olan Kanaltürk'ü 30 milyon dolara Fethullah sempatizani ve müridi olan Koza İpek Gurubu ve iktidarı öven yayınlarıyla gündemde olan Bugün gazetesinin sahibi Akın İpek'e sattı.

Bir kaç senedir Bizkaçkişiyiz Platformunu kurarak milyonlarca temiz yürekli gerçek Atatürkçü kişileri arkasına alarak siyasete adım atan Tuncay Özkan'ın gerçek kişiliği ve amacıda ortaya çıkmış oldu.

CHP ye tepeden inme üye başvurusu yapan ve bu talebi yerine getirilmediği için genel başkan adayı olamayan Tuncay Bey yeni bir parti kurmak için Kanaltürk gibi bir kanalı gözden çıkardı.

Daha önceleri ücretsiz üye olunabilen Bizkaçkişiyiz platformuda yaklaşık 5-6 aydır ücretli. Demek oluyor ki Tuncay Beyin bu platformu kurmasının esas amacı saf ve temiz insanların düşüncelerini ve Atatürk sevgilerini kullanarak o insanlardan gelir elde etmektir.

Platformun tüm üyelerini şaşırtan asıl mesele ise Kanaltürk ün AKP yanlısı ve Fethullah müridi kişilere satılması. İktidar zaten basının ve medyanın %80 nine sahip. Kanaltürk üde alarak artık hepsine sahip oldu. Tuncay Özkan da iktidara çok güzel bir hediye vermiş oldu.

Bildirgec.org sayesinde buradan Tuncay Özkanı ayıplıyorum. Tüm Bizkaçkişiyiz Platformuna temiz bir Atatürk sevgisi ile üye olan arkadaşlarımdanda üyeliklerini iptal etmelerini rica ediyorum.

Spacer
Spacer
 | 42 yorum var 
 | 16 Mayıs 2008 17:02 

Yorumlar

aynen kardeşim sana katılıyorum. bizlerin içindeki atatürk sevgisini kullanmaya çalışanların gerçek yüzlerini zaman hep gösterecektir. atatürkçüyüz deyip her naneyi yiyen adamların aslında içimizdeki atatürk sevgisine darbe vurdukları alenen ortaya çıkmış oldu. onlar değil asıl atatürkçü biziz. güzel paylaşım için teşekkürler.

eratnow  |  (0 puan) 16 Mayıs 2008 18:48

Peki bizler, Türk milleti'nin ilerlemesi için gitmesi gereken yolun Atatürk'ün gösterdiği yol olduğuna inananlar ne yapacağız? Düşüncelerimizin ve duygularımızın sömürülmesi midemi bulandırıyor artık.

antepian  |  (0 puan) 16 Mayıs 2008 19:57

Siz değilmiydiniz yıllardır aman sizin dini duygularınızı sömürüyolar, siz enayisiniz, şusunuz, busunuz diyen?
Demek ki büyük konuşmamak lazımmış.
Bu işler ben Atatürkçüyüm diye lak luk ötmekle olmaz. Önce insan olmak ve haddini bilmek lazım.

..
mgwordpress  |  (0 puan) 16 Mayıs 2008 20:04

Bir eksiklik olmuş ben samimiyetine inanmadığım için zaten bizkaçkişiyiz hareketine dahil olmamıştım, şahsen sömürülmedim ama biz sömürülüyoruz bu da bir gerçek. Tıpkı sizin sömürüldüğünüz gibi mgwordpress.

antepian  |  (0 puan) 16 Mayıs 2008 20:07

ben yorumumu biz sömürülüyoruz şeklinde kabul ederek yapmadım. ama sizin gibi düşünen arkadaşlardan bu iddiayı çok duydum. oysa tek beklediğim biraz mütevazilik ve haddini bilmek.

..
mgwordpress  |  (0 puan) 16 Mayıs 2008 20:14

neye dayanarak tuncay özkanı ayıplıyorsunuz ki.
kanal borç içinde çalışanlarına bile paralarını ödeyemiyor.

reklam yayınlama yasağı ve iktidarın baskısına rağmen yayınlarını şu güne kadar devam ettirebilmiş ama bir noktadan sonra ya Kemal Unakıtan kucağına oturacaktı yada belli bir paraya satılacaktı.

şu durumda kime satılırsa satılsın çalışanların maaşları ve işlerine devam etmeleri garanti altında. ki tuncay özkan bir çok yere gittiğini kanalı bedava bile olsa verip borçlarının ödenmesi koşuluyla kanalı vermek için çabaladığını söyledi. (iktidara karşı kimsenin kanalturk'ü almak istemiyeceği anlaşılır bir durum)

şimdi bu durum @mgwordpress, @64egesel64 ve @eratnow gibi kişilerce kolayca saldırma nedeni olabiliyor.

sömürü bu durumun neresindedir @mgwordpress ?

sen bu durumu nasıl hırsız ve yalancı bir kısım dinci üç kağıtçılarla kıyaslarsın ve biz kandırılmadık ama siz kandırıldınız gibi birşeyi neye dayanarak savunursun...

bizkaçkişiyiz'e üyeliklerin paralı olması yada herneyse para yardımı yapılması nasıl bir üç kağıt olduğunu gösterir ki.

yeni bir parti kurmak için Kanaltürk gibi bir kanalı gözden çıkardı.

düşünsenize kanalturk'te işler çok iyi gidiyordu da bu adamlara para tatlı geldi ve yeni bir parti kurmak için bu kanalı sattılar diyelim. halk bilmeyecek mi peki bu durumu. ve o partiye bu duruma rağmen oymu verecek yani.

kanalturk'ü takip edenlerin uzun süredir haberi olduğu bir durumda bu mali kriz.

satılması ve yeni bir parti ve kanal kurulması çok da iyi olur elbetteki.

@mgwordpress ve @64egesel64 yazıları ve yorumları çok taraflı ve haksız suçlamalar içeriyor.

Bir kaç senedir Bizkaçkişiyiz Platformunu kurarak milyonlarca temiz yürekli gerçek Atatürkçü kişileri arkasına alarak siyasete adım atan Tuncay Özkan'ın gerçek kişiliği ve amacıda ortaya çıkmış oldu.

şu ne kadar aptalca bir yorumdur böyle. ne oldu da gerçek kişiliği ve amacı ortaya çıktı.

böyle kişilerin dinci yobaz sermayeye karşı varolmaları ve siyasete girmeleri gerekir zaten. demokrasinin gereğidir...

ne yapacaktı. silah alıp yobazları bir bir vuracakmıydı yani. hani şu yobazların ulusalcuları ergenekoncular gibi göstermeye çalışması gibi yani...

ulusalcılar bir anda dinci yobazların olduğu konuma radikal ve faşist gibi gösterilmeye çalışılıyor.

tuncay özkan gibileri siyasete girsin. siyaset sadece dini tarikatların arkasında olanların ve çocuklarına yiğenlerine gemiler alıp. vergi borçlarına bir kolaylık yapanların yeri olmasın...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 16 Mayıs 2008 22:31

tuncay koş burda bir kankan var.

..
mgwordpress  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 09:03

nie şaşırıyonuz ki bu adamların kişisel çıkarları her zaman ideolojilerinden öncedir zaten.adam sahipsiz kaldı tabi yandaşları parti kapatmakla uğraştığı için bu şahsiyet kendini gazlıycak kişilerden ayrı kalmış ve drek satış koymuş...

nebe  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 11:03
nie şaşırıyonuz ki bu adamların kişisel çıkarları her zaman ideolojilerinden öncedir zaten.

bunu biz fethullah gülen için deyince suç oluyor...
Not: Fethullah Gülen ile Tuncay Özkan'ı aynı kefeye koymuşum, liderlik karakterleri aynıymış gibi bir sonuç çıkarmayın lütfen
antepian  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 11:16

faturasız trilyonlar ve parasızlık... ne diyelim Allah Tuncay Özkan'ın gönlüne göre versin.. bazen kaş yapayım derken göz çıkarıyor ama olsun. yeni bir sahip bulana kadar gözü yaşlı bir buçuk milyon kişi yeni alternatiflere yönelecektir. şimdilik bazı tavsiyeler burada :D

sunshy  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 11:59

mgwordpress ve true adlı arkadaşlara cevabım:

önce mgwordpress : kardeşim bizler en azından kendi özeleştirimizi yapabiliyoruz. peki sizlerin yıllardır sömürülmesini hanginiz açıklayabiliyorsunuz. erbakan geldi dini duygularınızı sömürdü kilolarca altın sahibi oldu. tayyip geldi sömürdü yatlar katlar sahibi oldu. sizde bir özeleştiri yapabilseniz türkiye bu durumda olmazdı

true kardeşim : taraflı değil yaptığım eleştiri. bizkaçkişiyiz in duyurularını çok yaptım millete ve çok üye kazandırdım. ama paralı üyeliği kabul etmediğim için bütün haklarım kısıtlandı sitede. ve tuncay özkan için meydanlarda dolaşanlardan gırtlak patlatanlardan biriydim. sözde ulusalcı Atatürkçü Tuncay bey bizim bütün hevesimizi kırdı şimdi. CHP ye tepeden inme üyeliği kabul edilmediği için kendi partisini kurma kararı aldı. evet para konusunda sıkıntılıydı . ama Türkiyedeki solcuların büyük bir bölümünün güvendiği kanalı fethullah gibi bir vatan haininin müridine satmasıda ne oluyor ? bunu açıklarmısın bana ? ona satacağına CHP ye satsaydı madem yeni bir parti kurmayacaksa

64egesel64  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 13:40

tıpkı sağlık ocaklarında, hastanelerde uygulanacağı gibi, bundan sonra bildirgeçte yorum yazmak için ayak bastı parası vereceksiniz. kimse tayyibime laf söyleyemez. oğluna yeni bir gemicik alacak adamcağız. yarından itibaren benzinin litresi 5,42 morotinin litresi 6,18 YTL (sizi uyanıklar sizi!) olacak. bildirgeçte yorum yazanlar kelime başı 68 kuruş ödeyecekler. laik kelimesinin tdk bir karşılığını bir yerlerinden çıkarana kadar kullanımdan da kaldırıyorum. bırakın adam gibi dinimizi yaşayalım. bize oy vermeyen bir avuç gayrimüslim! de çok umrumda değil.

ezoryak  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 14:43

bazı arkadaşlar siz biz ayrımı yapmaya başlamış gene. ulusal değerleri savunmayı radikallik olarak gösterilmeye başlandı ya, ben hayretler içerisindeyim. ulu önder boşuna dememiş, gün gelecek insanlar gaflet ve dalalet ve hatta ihanet içerisinde olacaklar diye. herkese derin mavi sularda hoş yolculuklar dilerim, tayyip efendinin gemicikleri ile.

Gwain  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 15:28

bkk ( bu da ne böyle pkk yı anımsatıyor) lı arkadaşlar acınızı anlıyorum. şimdi gemiydi, tayyipti su yüzüne çıkmaya çalışmayın.

..
mgwordpress  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 16:21
Türkiyedeki solcuların büyük bir bölümünün güvendiği kanalı fethullah gibi bir vatan haininin müridine satmasıda ne oluyor ? bunu açıklarmısın bana ? ona satacağına CHP ye satsaydı madem yeni bir parti kurmayacaksa

@64egesel64 nerden biliyorsun tuncay özkanın satmak istemediğini. chp almak istemedi belkide. sonra chp alsa bu seferde birileri aha işte chp'nin kanalı belliydi diyecektir.

dinciler deniz fenerleriyle millet'den dilenip o paraları her işte kullanmasını biliyorlar o zaman niye öz eleştiri yapmadınız @nebe ve @mgwordpress

tuncay özkan için meydanlarda dolaşanlardan gırtlak patlatanlardan biriydim

@64egesel64 bırak bu bende sizdendim ama gerçek yüzlerini gördüm ayaklarını.

ben oraya ne üyeyim nede bir ilişkim var. ama
@mgwordpress gibi ahmakların vakit ve zaman gazetesi gibi yayın organlarını okuyup sonra gaza gelip atıp tutmasına dayanamıyorum.

nie şaşırıyonuz ki bu adamların kişisel çıkarları her zaman ideolojilerinden öncedir zaten.adam sahipsiz kaldı tabi yandaşları parti kapatmakla uğraştığı için bu şahsiyet kendini gazlıycak kişilerden ayrı kalmış ve drek satış koymuş...

@nebe seninde kininin neden olduğu anlaşıldı.
sağdan soldan alıyorsunuz gazı. anayasa mahkemesi din karşıtıdır. bu akp düşmanıdır. şu ergenekoncudur diye...

tuncay özkanın kanalı kime sattığının bir önemi yok. vuracaksanız buradan vurmaya çalışmayın. adam gibi araştırın beyninizi çalıştırın varsa birşeyi bende katılırım.

sağdan soldan aldığınız gazlarla "oh işte nasıl kandırıldınız" diye ağzınızdan salyalar akıtarak zil takıp oynamayın...

kanal satması siyasi parti kurması zaten çoğu birçok bizkaçkişiyiz üyesinin bahsettiği ve istediği birşeydi.

parti kurmak siyasete atılmak suçmudur?

bu adam insanların din duygularını sömürerek şirket mi kurdu. yardım vakfı kurup paraları cebe mi attı?

bunları cevaplayamayan boşuna çamur atmaya kalkmasın.

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 19:23

@true
demişsiniz ki varsa birşeyi söyleyin bende katılırım.
daha ne olsun yahu?bakın benim kimseye kinim falan yoktur şahsiyetlerin kim olduğuna değil ne yaptıklarına bakarım.lütfen sizde bi zahmet okuyun araştırın bi bakın bakalım (ama lütfen beynizinzdeki o kalıpları bi kenara bırakıp bakın)kim ne yapmış,bu ülkeye ne zararı olmuş ne karı olmuş.sırf menfi çıkarlar uğruna ne canlar yakılmış?kendilerini vatansever olarak gösteren bu şahsiyetlerin ne yaptıklarına bi bakın.kaçı gerçekten bu vatan evladı ona da lütfen bi bakın!

nebe  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 21:03

yahu herkes biyerden gaz alıp konuşuyor. bir true kendiliğinden konuşuyor. mübarek otomatik tüfek.
tuncayınız (pardon tuncoşunuz) bkkçiler için tv kuracakmış ayrıca 2o milyon kişinin oyunu alacak parti kuracakmış. hadi yine iyisiniz kesin ağlamayı. tuncoş şeyhinizin eteklerine sarılın.

..
mgwordpress  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 22:02

true,

dinciler deniz fenerleriyle millet'den dilenip o paraları her işte kullanmasını biliyorlar o zaman niye öz eleştiri yapmadınız

ispatla. yoksa aynen son cümlendeki gibi:
bunları cevaplayamayan boşuna çamur atmaya kalkmasın.

---------------------------

ben oraya ne üyeyim nede bir ilişkim var.
kanal satması siyasi parti kurması zaten çoğu birçok bizkaçkişiyiz üyesinin bahsettiği ve istediği birşeydi.

bu ne yaman çelişki anne?

positive  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 22:53
yahu herkes biyerden gaz alıp konuşuyor. bir true kendiliğinden konuşuyor. mübarek otomatik tüfek.
tuncayınız (pardon tuncoşunuz) bkkçiler için tv kuracakmış ayrıca 2o milyon kişinin oyunu alacak parti kuracakmış. hadi yine iyisiniz kesin ağlamayı. tuncoş şeyhinizin eteklerine sarılın.

@mgwordpress düzgün bir adam olsan zaten bakın nasıl kandırıldınız naraları atıp dansöz gibi oynamazdın etrafta.

böyle gerdan gere gere biryerlere ulaşamazsınız. anca insanlara böyle saldırmayı bilirsiniz.

iktidardakilerin ne olduğunu gösteren bir ton kanıt var ama o konularda bir tek öz eleştiri yapıp konuşmazsınız...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 22:59

@positive üye olmamak takip etmemek değildir. deniz feneriyle ilgili de neler neler çıktı. sırf o da değil.

Alman savciligi deniz feneri dernegine davayi açti

İETT'de 100 milyon euro'luk yolsuzluk

belediyelerde ihale diye birşey kalmadı. istediklerine ihalesiz veriyorlar herşeyi.

Yeni gübre kralı Unakıtan

Unakıtan döktürüyor; İsterse Söylemesin

AKP nin ALTIN ÇOCUKLARI

oradan buradan cümleleri çekip daha ne çelişkiler çıkartırsın kendine @positive. devam...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 23:02

İett ile ilgili videoyu bende gördüm sağ tarafta. Deniz Feneri'nin kamuoyu duyurusu da aynı bölümde çıkıyor onu da izleyiver. Davanın sonucunu biliyorsan onu da bir zahmet öğrenelim. Sana da herhangi bir suçlama yapıp dava açabilirler, bu senin o suçu işlediğin anlamına mı gelir? Gazetelere "hırsız bu" deyip senin fotoğrafını bassalar sonra da mahkeme sonucu aklansan ne hissedersin? Yargısız infaz nedir bilir misin?

Yorumların çekiştirilmeyecek gibi değil. Sizinkiler eleştirmeyi geçmiş durumda çünkü. Sürekli agresif bir tavır görüyorum bu yüzden katılmıyorum. Çünkü sağduyu diye bir şey yok ortada. Bu söylediğim herkes için geçerli. İnandığı ya da savunduğu şeyin tek doğru olduğunu zanneden birileriyle sağıklı tartışmaya girmek imkansız. Son bir soru sorar, bu konuya nokta koyarım:

Empati yapın. Cirosu büyük bir işiniz olsun. Misal tekstil sektörü. Her sene büyüyorsunuz. Bir gün siyasete atıldınız ve iktidar ya da muhalefet farketmez bir partidesiniz. Siyasete devam ederken, iyi gitmekte olan işiniz sayesinde yeni sektörlere açılmayı hedefliyorsunuz. Bayağı açılım yapıp holding bile oldunuz mesela. Şimdi soruma gelelim. Siyasetçiler veya yakınları ticaret yapamaz diye bir kural, kanun var mıdır? Böyle bir şey yoksa neden birilerinin bir takım işleri olması zorunuza gitmektedir? Tuncay Özkan başbakan olsa, Türkiye şirketlerinin yarısına sahip olsa beni niye gersin?

positive  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 23:44

Bir de Fethullah'ı "Fetoş" yapanların Tuncay'ı "Tuncoş" yapması meselesi var. Beyler niye lafı istediğiniz yerden anlıyorsunuz? Tuncay ismini tuncoş yaparak cinsel kimliğine bir atıfta bulunuyorsunuz ancak fetoş denilmesindeki esas sebep fetiş(vikipedi,tdk )kelimesi ile olan benzerliğidir. Cinsel kimliklerle ilgili problemi olan kişiler biz değiliz ki zaten, eşcinselliği küçümsenecek bir değer olarak görüp sizin "hoca"nıza öyle seviyesiz bir atıfta bulunalım.

antepian  |  (0 puan) 17 Mayıs 2008 23:58
Empati yapın. Cirosu büyük bir işiniz olsun. Misal tekstil sektörü. Her sene büyüyorsunuz. Bir gün siyasete atıldınız ve iktidar ya da muhalefet farketmez bir partidesiniz. Siyasete devam ederken, iyi gitmekte olan işiniz sayesinde yeni sektörlere açılmayı hedefliyorsunuz. Bayağı açılım yapıp holding bile oldunuz mesela. Şimdi soruma gelelim. Siyasetçiler veya yakınları ticaret yapamaz diye bir kural, kanun var mıdır? Böyle bir şey yoksa neden birilerinin bir takım işleri olması zorunuza gitmektedir? Tuncay Özkan başbakan olsa, Türkiye şirketlerinin yarısına sahip olsa beni niye gersin?

@positive bu vicdan meselesi sen mal varlığını siyasi gücünle hukuka uygun olmayan yollarla ve piyasadaki aynı holdinglerle eşit olmayan şartlarda ayrıcalıklar tanınarak büyütürsen bu hak mıdır?

oradaki olaylar bulundukları mevkileri yaptım oldu diyerek işleri kendilerine ve çevrelerinbe yontmakdan ibaret

Deniz Feneri'nin kamuoyu duyurusu da aynı bölümde çıkıyor onu da izleyiver.

izledim ve "gözü yaşlı, kalbi kırık, ezilmiş, yoksulluğun pençesinde inim inim inleyen milyonların derdine..." diye acitasyondan başka birşey yapılmamış ne yazık ki.

bunlara alıştık haliyle. daha elle tutulur birşeyler sunsalardı ya kamuoyuna...

ancak fakirler üzerinden "fakiri sevmeyenler olarak anılacaktır" türünden tehdit etmişler.

ntv.com.tr, 25 nisan 2008, Deniz Feneri faaliyetlerine dava

radikal.com.tr, 25 nisan 2008, 'Deniz Feneri'ne dava: Organize dolandırıcılık

durup dururken de bu denli geniş bir soruşturma açmazlar...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 00:08

true kardeşim ismim barış bayer uşaklıyım 28 yaşındayım . araştırabilirsin beni uşaktan . ne kadar sağlam bir Atatürkçü olduğumu herkes bilir. ben deniz baykal karşıtı olduğum için ve ulusal değerleri savunduğum için biz kaç kişiyiz hareketine girdim. fakat gördümkü o hareket insanları yolmaktan başka bişey değilmiş. demişsin ki vakıf kurup paraları cebemi attılar ? diye . vakıf değil dernek kurdular . paraların akibeti belli değil. biz kaç kişiyizde satılan ürünlerin paralarınında nerelere gittiği belli değil.

ayrıca demişsinki parti kurmak suçmu ? diye ... suç değil. ama parti kuracak bir insanın cebinin zaten dolu olması gerekir. yani kanal satıp o parayı o iş için kullanmak saçmalık. o kanal sadece tuncay özkana ait değil çünkü. o kanal ulusal değerler için mücadele iden milyonların kanalı. sırf tuncay bey bir partide genel başkan olacak diye o kanalın satılmasıda çok saçma. ve şunuda söyliyeyim. kanalın kime satıldığının çooook önemi var. çünkü değerlerimizi savunan kanal gidecek yerine hükümet borazanlığı yapan bir kanal gelecek

64egesel64  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 10:52

@true parti kurmaktan filan bahsetmiyorum da şunu çok merak ediyorum. Tuncay Özkan'ın savunduğu değerleri savunmaya devam edebilmesi için Kanaltürk'ü satması şart olan birşey miydi? Unakıtan'ın Maliyecileri gelse ve kanalı kapatsa harekete dahil olanlar "yok kardeşim senin vergi borcun varmış, fakirsin de zaten artık arkandan gelmeyiz!" mi diyeceklerdi? Kendi fikrimce kanalı satmaktansa, maliyecilerin kapısına mühür vurmalarını tercih etmeliydi. O zaman böyle zan altında kalacak bir duruma düşmez, aksine değerini daha da yüceltirdi. Savunduğu ve oluşturduğu hareket içine 3-5-10-100 milyon dolar karıştırılacak bir hareket değil, bir vatansever hareketi çünkü. Kanalı satmasaydı da kapısına mühür vurulsaydı biz bilmeyecek miydik niye kapatıldığını, altında nelerin döndüğünü? Halk o zaman değil 10 milyonlar 100 milyonlarca lira yardım ederdi Tuncay Özkan'a. Bence yaptığı yanlış, bir insanın kendi başında olduğu oluşuma yapılabilinecek en kötü ihanetlerden biri ve savunulacak bir tarafı yok. Biz bu milletin cebinde beş kuruş parası olmadan ne işler başardığını tarihten okuduk, öğrendik.Onun için parası olmalıydı şu bu demeyin lütfen.

antepian  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 11:30

buradan ne anliyoruz artik gözümüze daha az saçma sapan (iğrenç, ahlaksız magazin haberleri), ve yalan haberler çıkacak
hayırlı olsun inşh.

hayat Hay'yla başlar, Hu'yla biter.
yunusemreklk  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 13:13

@mgwordpress sanki yazdıklarınla birilerinden hakaret işitmek istiyor gibisin.cümlelerinin hepsinde diğer insanlara saygısızlık var.
arkadaşlar sizlere böyle insanlarla tartışmamanızı öneririm.zaten rengini belli etmiş,amacı az çok belli.

hiç.
ugya  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 13:45

@yunusemreklk direk iktidar partisi mensuplarından gelen yolsuzlukların ardı arkası kesilmediği sürece niye seviniyorsun ki?

antepian  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 13:48

tuncay özkan bu kanalı hangi parayla açtı?

eratnow  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 20:52

@eratnow bir imam eskisi dünyanın her tarafında okullar açacak parayı nereden bulduysa, tuncay özkan da oradan bulmuştur.

antepian  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 21:06

@antepian, o para direk ilahi yollardan gelmiştir belki o imam eskisine. bu arada eratnowun verdiği haberin kaynağına bakarsan, ironiyi çakarsın. iddiaları ortaya atan kim: ünlü türk müslüman (komedisi - pardon) gazetesi vakit.

hey allahım ya, kimler kimlerle kafa bulmaya çalışıyor.

Gwain  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 21:38

saygı değer kardeşim haberi kimin verdiğinin bu basamakta bir önemi yok, önemli olan öne sürülen hipotezlerin belgelerle destekleniyor olması. bir yerde bir doğru söyleniyorsa, yerine değil söylenene bakın lütfen.

eratnow  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 22:50

tuncay özkanın yediği haltı böylemi örtpas
etmeye çalışıyonuz ?ona buna çamur atarak mı?
@antepian açılan okullar sana batıyo galiba!
vicdan muhasebesi yapın biraz ya .yiğidi öldürün bari hakkını yemeyin ya.
adam satış koymuş işte baya neyini savunuyonuz ki bunun.
gwein sana bişi demiyorum zaten çünkü sen zaten paso boşa zırvalıyosun.desteksiz atıyon o konuda özel bi adamsın hakkını yemiym.o para drek ilahi yoldan gelmiş miş aman ne komik!

nebe  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 22:56

evet desteksiz atmak konusunda üzerime yoktur maşallah. adam öyle ya da böyle (ticari ya da siyasi) kanalını satmış, bize ne. bilmemkaç milyon dolar benim cebime girmedi ya. hem tam bağımsız türkiye fikrini tuncay özkandan ve kanalturkten önce de savunuyorduk. yani bence mal bulmuş mağribi gibi atlamaya gerek yok. laik ve tam bağımsız türkiyeyi savunmak adına, bir mustafa kemal gitti, milyonlarcası geldi. tuncay özkan olsa ne olmasa ne.

bu arada antepliyi bilmem ama evet bana batıyor o okullar. elin rusu bile tehlikeyi anladı kapadı okulları.

Gwain  |  (0 puan) 18 Mayıs 2008 23:29

kapanan okulları değil ben yoğun talep üzerine kontejanını arttıran okulları biliyorum!

nebe  |  (0 puan) 19 Mayıs 2008 00:08

@antepian eminim bu konu "bakın nasıl kandırıldınız" diye gerdan kıranlar olmasa daha güzel konuşulurdu.

benimde fikrimi sorarsan, satmamalı sonuna kadar gitmeliydi.

ama satmasıda "işte sattı sizi kandırdı" denme nedenide olmalı. gerçi bunu diyenler genelde damarına basılmış olanlar.

@64egesel64

demişsin ki vakıf kurup paraları cebemi attılar ?

dediğim;

yardım vakfı kurup paraları cebe mi attı?

bu ikisi arasınd çok fark var. yardım vakfı yada yasal olarak adı herneyse. yardım toplayıp toplanan paraların ticari v.s. gibi onularda kullanmakla karşılaştırılamaz.

paraların akibeti belli değil. biz kaç kişiyizde satılan ürünlerin paralarınında nerelere gittiği belli değil.

keşki suçlama yapmadan önce buraya bununla ilgili bir yazı yazsaydın. hatta sitenin neden paralı olduğunu neden artık parasız siteyi kullanılamadığını sorsaydın.

bunu merak eden ve senin gibi düşünenler çoğaldıkça onlarda eminim buna kayıtsız kalamazlar.

eğer oluşumun hataları varsa bencede hatalarını düzeltmeliler. ama suçlayıp onlar zaten şöyle böyle demek daha kolay geliyor...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 19 Mayıs 2008 00:08

oy oy oy gene bildirgeç olmuş tartısgeç.şimdi bende ortaya bişey atacam her kafdan bir ses çıkacak size şunu söyleyeyim birşeyleri değiştirmek istiyorsanız önce kendinizden başlayın.hani deve sormuşlar neden boynun eğri diye nerem doğru ki demiş.boş verin tuncayı tayyibi kafanıza göre takılın onlar orda kafalarına göre at oynatıyor siz burda ben laik,ulasalcı,cumhuriyetçi,demokratik veya dindarım diyorsunuz inanın bana o adamları hiçbirinin günlerinin 1dk sını bile sizin geleceğiniz için düşündükleriniz zannetmiyorum ve tekrar diyorum birşeyleri değiştirmek istiyorsanız önce kendinizden başlayın 1 insan bir dünyadır.

neguvon  |  (0 puan) 19 Mayıs 2008 00:28

şunu şöyleyeyim hiçbir şeyin ve hiç bir ideolojinin taraftarı değilim ve bir idolojiyi bir partiyi ve bir sistemi savunmak bir imtiyaz değildir.

neguvon  |  (0 puan) 19 Mayıs 2008 00:31

true izmir sorumlusuda dahil bir çok yöneticiye mail yolladım ama hiç kimse bir açıklama yapmadı şimdiye kadar. ve hiç biride mailime geri dönmedi.

64egesel64  |  (0 puan) 20 Mayıs 2008 08:47

siz kaç kişiydiniz tuncay abi?

nthm  |  (0 puan) 20 Mayıs 2008 17:58

...Tuncay Özkan Türkiye'nin iktidar karşıtı tek kanalı olan Kanaltürk'ü...

...İktidar zaten basının ve medyanın %80 nine sahip...

bizim uydu yaptı yine yapacağını. ne kanallar varmış da haberimiz yokmuş. üstteki satırları yazan arkadaş %80 oranını getiren tv kanallarını yazabilir mi? meraktır bendeki.

siyasete bulaştıkça doğruları kaybediyoruz galiba...

nthm  |  (0 puan) 24 Mayıs 2008 11:16

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu