Ülkemizdeki mahmeke kararıyla erişim engelleme furyası gazete sitelerine de zıpladı, bu kapatmadan ilk nasiplenen Vatan'ın sitesi gazetevatan.com oldu, anasayfa ve haberlere ulaşılamıyor, gazetevatan.com anasayfası gazetevatan.com.tr'ye yönlendirilmiş olmakla beraber haberler diğer alanadında bulunduğu için ulaşılamıyor. vatanim.com.tr alanadından sitenin bir kısmına ulaşabiliyorsunuz.
Vatan'ın niye kapatıldığı tam olarak belli değil. Vatan erişime kapatılma kararını bu şekilde vermiş. Vatan'ın haberine göre kapatılma sebebi bir okuyucu yorumu ve şikayet de Adnan Oktar tarafından yapıldı:
BÖYLE REZALET YALNIZCA TÜRKİYE'DE OLUR!Bugün öğle saatlerinden itibaren Telekom üzerinden gazetevatan.com'a ulaşanlar, "Bu siteye erişim mahkeme kararı ile engellenmiştir" yazısıyla karşılaştılar.
Bu engelin nedeni kamuoyunda 'Adnan Hoca' olarak bilinen Adnan Oktar'ın, 'cemaati' hakkında sitemizde yayınlanan bir haber üzerine gelen okur yorumları hakkında aldırdığı bir mahkeme kararıdır.
Herhangi bir tebligat bile yapılmadan bir okur yorumundan yola çıkarak tüm sitenin kapatılmasına ilişkin hukuki mücadelemiz sürüyor.
Yarın geniş bir açıklamayla okurlarımızı bilgilendireceğiz.
Her gün 1.5 milyondan fazla ziyaret alan, Türkiye'nin en büyük 3 gazete sitesinden biri olan gazetevatan.com'un
böyle bir nedenle kapatılmasının takdirini kamuoyuna bırakıyoruz.Bu tip 'zavallı' girişimler, elbette VATAN'ın gücünü daha da artırmaktan başka bir işe yaramayacaktır.
Binlerce mail ve telefonla tepkilerini dile getiren değerli okurlarımıza ve meslektaşlarımıza şükranlarımızı sunuyoruz.
İlki Vatan oldu ikincisini merakla(!) bekliyorum. Ne diyelim Vatan sağolsun!
« önceki yazı Sandisk'ten 20$'a MP3 Player |
sonraki yazı » kayan resim ve yazılar |
Yorumlar
akparti iktidara geldikten sonra porno siteler mp3 siteleri ve buna benzer sitelerin kapatılması sıklaştı.Bunların kapatılmalarına bir itirazım yok ama eksisozluk , youtube gibi sitelerin kapatılması üzücü.yakında kendi çıkarları doğrultusunda , partilerine karşı muhalefet yapan online yayın organlarını kapatmaya kalkmaları beni pekde şaşırtmadı.
| exedat | |
|
|
(-5 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 03:05 |
oha artık olayı bu kadar abarttılar .
" Önce çingeneleri götürdüler,
Sustuk!
Sonra Yahudileri,
Sustuk!
Sonra komünistleri,
Yine sustuk!
Ardından sosyalistleri,
Biz hep sustuk!
Sıra bize geldiğinde,
Artık haykıracak kimse kalmamıştı!!! " sözü geldi nedense aklıma ..
| rsolid | |
|
|
(-2 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 03:23 |
zaten olanlar hep "olsun ne olacak ki!!" vurdum duymazlığı yüzünden olmuyor mu?
içinde bulunduğumuz çember gitgide daralıyor...
| uykusuz kutup ayisi | |
|
|
(-2 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 04:52 |
Bu Oktar'ın avukatı da amma başaklı adammış haa. Helal olsun.
| UVERCANKi | |
|
|
(4 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 10:15 |
"porno kapansın mp3 kapansın ama youtube kapanmasın" mantığını da ben anlamıyorum. sansür sansürdür? parasıyla almıyor muyum neden kapansın ? pornoya girmek istemiyorsan ya da mp3 indirmek istemiyorsan bu seni bağlar. devletin bunları kapatmaya ne hakkı var? siz böyle sansürde seçici oldukça herşeye bir kulp takmak kolay arkadaşım.
richarddawkins: zaten ingilizceydi bişey anlamıyordum (sahi mi)
youtube: yorumlar küfürlüydü iyi oldu (efendisin yani)
haber siteleri: zaten hep olumsuz haber yapıyorlardı.(halbuki çok ayıp)
mp3 siteleri: çok reklam koyuyorlardı. ayıptır.(yaa)
imdb.com: beğendiğim filmlerin puanı düşüktü zaten.(vah vah)
porno: günah.
erotizm: ayıp.
ekşisözlük: yazar olanlar düşünsün.
pc donanım siteleri: zaten tanıttıkları ekran kartı 150 usd den başlıyor. bana faydası yok.
komedi siteleri: fazla gülmeyelim başımıza bişey gelir.(diyosun)
oyun siteleri: flaş olmadan çalışmıyo. kapatsınlar. (memursun yani?)
-o-
bir de opendns var, proxy var ne diye tasalanıyorsun arkadaş diyen tipler var. o da ayrı bir konu tabi.
| kayvenk | |
|
|
(1 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 10:57 |
Kapatılmaların sebebi, tarafı olmadığım AK Parti iktidarına mâl edenlerin aklında noksan ararım. Şöyle bir kapatılma sürecini gözünüzde canlandırın kim şikayet ediyor, kim yargılıyor, kim kapatıyor. Unutulmamalıdırki youtube Atatürke hakaret videoları yüzünden kapatıldı. Eğer AKP hükümeti yaptıysa helal olsun derim, susarım.
Ayrıca gazetevatan da diğer online haber servisleri gibi yorumları inceledikten sonra yayına göndertiyor. Sanırım editorlerinde problem mevcut ki birilerini rahatsız etmiş.
| KIFO | |
|
|
(1 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 11:53 |
eğitim-sen'in bile sitesi engelli. muhalif herkesi ve herşeyi kapatmaya and içmiş sanki birileri? sözde demokrasi çığırtkanları despot tutumlarına son gaz devam etmekte...
| Banned | |
|
|
(-1 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 12:21 |
Kararı verenin hep aynı mahkeme olduğuna dikkatinizi çekerim.
AKP'lilerin her işlerini gördürdükleri bir mahakeme de var, malumunuz. Adnan Oktar da işlerini hep bir başka "aynı" mahkemeye gördürüyor.
| realidad | |
|
|
(-1 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 12:36 |
akparti iktidara geldikten sonra porno siteler mp3 siteleri ve buna benzer sitelerin kapatılması sıklaştı.Bunların kapatılmalarına bir itirazım yok
daha önce yazmıştım buna benzer bişey. hatırlayan hatırlar. bir kere porno sitelerinin kapatılması (tabi çocuk pornosu hariç) son derece geri kafalı bi olaydır. bu siteleri kapatanların da, izleyenlerin de, izlemeyenlerin de, kısacası bütün insanlığın ilk çağlardan beri gelen bir dürtüsü var: seks. her ne kadar kimse konuşmak istemese de, seks bir ihtiyaçtır. bu ihtiyacın giderilmesi engellenirse, aynı aç kaldığınız da yaşadığınız gibi açlık çekersiniz. bu da son derece normaldir. bir şekilde sosyal becerileri yeterli olmayan, özellikle genç yaşta insanlar ise sokakta kızları taciz eder sonra. tecavüz de eder. yani pornoya ulaşmayı istediğin kadar zorlaştır, insanların temel ihtiyaçlarından birini bu şekilde yok etmeniz imkansız. o yüzden hiç porno siteler kapansın onlara bişey demiyorum demeyin.
| MisterMadDog | |
|
|
(-2 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 15:43 |
Unutulmamalıdırki youtube Atatürke hakaret videoları yüzünden kapatıldı.
insanlara söylenenle, aslında kapattıran kişinin kafasındaki nedenin farklı olabileceğini unutmamamız lazım bence.
| MisterMadDog | |
|
|
(0 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 15:46 |
Ne güzel olmuş dostaları, niye kapanmasına bu kadar tepki verdiniz ? :)
Biz Türk değiliz, önce Müslüman , sonra Türküz. Müslüman olmaya bir adım daha yaklıaştık işte.
____________________________
Demek istediğim, sonuna kadar laikliğin yanındayım. Din, insanın kendi içinde yaşanmalı, birilerine gösterilmemeli ve ALLAH İLE İNSAN ARASINDA KALMALIDIR ! Paçalarımızı zımpara ile eskitip, İran'daki gibi alkol almak için, -zenginlerin yaptığı gibi- alkol kullanmak için başka bir ev yaptırmak (gözden ırak)....
Neyse, lafıma devam edemeyeceğim. Kısa bir alıntı ve özetle demek istedimkerim :
Küçük hırsız el feneri ile, büyük hırsız deniz feneri ile soygun yapar. Sonra müslümanlığına toz kondurmaz...
Allah'ım; Sen bize yakın zamanda laik, bizi bir sömürge ülkesi olmaktan kurtarıp, HÜR TÜRK CUMHURİYETİ ile tanıştıran, cennete gitmesi için cehennemi göze alabileceğim Ata'mın kemiklerini sızlatılmasına izin vermeyecek bir yönetici ile kavuşmamızı sağla. Eğer mümkünatı varsa, lütfen dürüst, -babamın bana söylediği tabir gibi- herkesi köpek gibi ısırmayan, asil asker soylu Türk ve Türk ülkesi içerisinde Türk gibi yaşayanları ırk, din, ten rengi gibi saçma sebeplerden birbirine düşürmeyen bir öncü istiyorum... Sen yaparsın...
| scaniaperest | |
|
|
(-4 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 15:58 |
Hobaa muhabbet dönmüş dolaşmış "din"e, siyasete gelmiş.
Siteyi kapatan yargıdır. Biri şikayet eder, hakim yargılar ve karar verir. Kararını da kendi insiyatifince veremez, yasaya göre verir. Eğer kendi insiyatifince vermişse ve de davalı karara itiraz ediyorsa davayı yargıtaya taşır.
Bunun siyasetle, dinle ne alakası var allah aşkına? Sırf bunun üzerinden ona buna çamur atarak bir amaca ulaşılabileceğine inanan arkadaşlar eminim ki hiç bir konuda amaçlarına ulaşamazlar (o kafayla).
| UVERCANKi | |
|
|
(3 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 16:22 |
"Siteyi kapatan yargıdır. Biri şikayet eder, hakim yargılar ve karar verir. Kararını da kendi insiyatifince veremez, yasaya göre verir. Eğer kendi insiyatifince vermişse ve de davalı karara itiraz ediyorsa davayı yargıtaya taşır."
uvercanki, çok iyi söylemişsin. Böyle olması gerekir, ama böyle olmuyor. Yanlış mıyım ?
| scaniaperest | |
|
|
(1 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 16:41 |
Gazetelerde (hepsi değil tabiki) işlerine gelen yorumları onaylıyor işlerine gelmeyenleri onaylamıyor. Yani sansür heryerde var!
| FoRMaTTeR | |
|
|
(4 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 17:34 |
bende bir adnan oktar hayranı ve fanı olarak yaptığı herşeyi destekliyorum. Tahrikatına katılmak istiyorum hizmet aşkıyla yanıyorum
| rebird | |
|
|
(-5 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 20:04 |
Hukuk devletinde maganda, it, ekşi sözlük yazarı da olsa vatan gazetesi okuyucusu da olsa istediği gibi ona buna sövemez. Karşısındaki kişinin akpli olması, kemalist olması, yobaz olması, ....pu çocuğu olması hiçbir şeyi değiştirmez. Bunu kendi politik fikrine yontmaya çalışmak kötü niyetten başka birşey değildir.
| mgwordpress | |
|
|
(-3 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 20:29 |
@MisterMadDog
katılıyorum bir ihtiyaçır ama bu ihtiyaç böyle mi giderilmeldir? asıl soru budur.. evliliğin zorlaştırıldığı ve gayri-meşru yollara ait kapıların da sonuna kadar açıldığı bir ülkedeyiz.
| pisho | |
|
|
(1 puan) |
|
| 17 Ekim 2008 21:16 |
sevgili adnan oktar bir ara çeşit tv de gösterilen hiristiyanlık propagandasından çalınmış (aaa yoksa ilham mıydı o!) belgeselleri görsel medyaya karşı sempatimi birtirdiği gibi elini kolunu şimdide internete çevirdi!
sevgili adnan hocamız 61 siteyi bizlere kapattı ve bu siteler bizim sıklıkla kullandığımız siteler.
‘google.groups.com’
‘geocities.com’
‘wordpress.com’ ‘ekşisözlük’ ‘ateizm.org’ ‘antoloji.com’
'gazetevatan.com'
'Doctus.Net'
'youtube'
tabi bunlar gibi www.adnanhocabizikapatsana.com
bir sitenin kapatılmasını haklı gören arkadaşları anlamıyorum.
şurada vatan olayının nasıl saçma (aslında farklı birşey kullanacaktım ... ) olduğunu öğrenebilirsiniz.
şu sitede yasaklamalara dair çokca bilgi bulabilirsiniz ama sonunun adnanhocabizikapatsana.com dan farksız olmayacağı kanaatindeyim. olayın nasıl tezahür ettiğini zaten sitede yayınlamışlar. saçma sapan bir hukuk boşluğu.
neden bu adnan oktar ın sitesini kapatmıyorlarki? bence o çok daha zararlı.
kendini mehdi olarak ilan etmeye çalıştığı ve kimsenin yemediği günleri hatırlıyorum. hukuk hakkındaki açıkları kullandığı gibi birde din üzerindeki açıkları kullanmaya çalışıyor. ayıp ... gerçekten ayıp.
-------------
@rebird
yazını ciddi yazdıysan seni Allah kurtarsın. sırf kopyala yapıştırcı olan adamın neyiniz sevdiysen ... diyorum birde buralarabak diyorum.
| cxc | |
|
|
(2 puan) |
|
| 18 Ekim 2008 00:44 |
şimdi biz bu bildirede adinoş'a giydirsek bildirgec'de kapanacak öyle mi?
aslında ben çözümü biliyorum ama uluorta söyleyemem...
Konudışı : "asil asker soylu türk ve türk ülkesi içerisinde türk gibi yaşayanları ırk, din, ten rengi gibi saçma sebeplerden birbirine düşürmeyen bir öncü istiyorum..."
70 sene önce gitti.. Bir daha da gelmez........ :(
| supermeg | |
|
|
(-1 puan) |
|
| 18 Ekim 2008 09:34 |
yaw eline saglik telekomun, ilk defa bi kapatma icin sevindim
| totallyalien | |
|
|
(0 puan) |
|
| 18 Ekim 2008 11:39 |
Düşündüğümüzü söyleyebileceğimiz,söylerkende başkasını zora sokmayacağımız günleri özlemle hasretle bekliyorummm.....
| gooogle | |
|
|
(1 puan) |
|
| 18 Ekim 2008 12:19 |
birkaç gündür giremiyordum, öncelikle gazete siteleri ve youtube, ekşisözlük gibi sitelerin kapatılmasına karşı olmakla birlikte, bu kapatmaların akp ile bağdaştırılmasını anlamıyorum, saçma buluyorum, bu kapatma kararını akp mivermiş ve kapatma şikayetini akp mi yapmış?
@pisho'ya da bu konuda sonsuza kadar katılıyorum.
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 19 Ekim 2008 22:30 |
akp ile alakası şudur; "temiz internet" denen yönetmeliği çıkarmış ve bu kapsamda atatürke hakaret, müstehcenlik (ki her siteyi bununla kapatabilirsiniz), kumar gibi son derece genel içerikleriyle iş bilmeyen adamlarla istediğiniz her siteyi kapatabilirsiniz. ben de açıkcası yargıyla bağdaştırılmasını anlayamıyorum. yargı babasının hayrına vermez kararı yönetmeliği uygular bu yönetmelik de akp sayesinde çıkmıştır. olay bu yani.
| kayvenk | |
|
|
(-1 puan) |
|
| 20 Ekim 2008 10:01 |
@kayvenk adamlar Atatürk'e hakaretten site kapatıyor buna kızıyorsun, iddasına girerim Atatürk'e hakaret eden bir site kapatılmasa o zaman da yeri göğü irticacılar, Atatürk düşmanları diye inletirdin!
Yargı babasının hayrına karar vermez, yönetmeliği uygular, yargıyla bağdaştırmak saçma diyosun, sonra da yönetmelik açık değil, iş bilmeyen adamlarla her siteyi kapatbilirsiniz diyorsun. burada bir çelişki var mı, "iş bilmeyen adamlar" dan kastın ne?
Ben site kapatmaya( çocuk pornosu ve kumar hariç) karşıyım, bununla birlikte insanların porno ve sex ihtiyaçlarını internet ya da gayri resmi yollar aracılığıyla yapmasını da (kendim, ben) doğru bulmuyorum. Akp ile site kapatmanın alakası olmadığında da ısrarcıyım...
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 21 Ekim 2008 18:10 |
@pasacocugu bir siteye erişimi engellemek siteyi kapatmak değildir.
| Xas | |
|
|
(1 puan) |
|
| 21 Ekim 2008 19:52 |
@kayvenk
şuradaki yazının aşağıda yazdığım kısmına dikkat
HAKİM YETKİLİ DEĞİL
Web sitesinden ’kişilik haklarına saldırı’ olduğunda uygulanacak yasa belli geçen yıl yürürlüğe giren 5651 Sayılı Kanun. Oysa hakim, bu özel yasaya göre değil başka bir yasaya göre karar oluşturdu. Daha da önemlisi bu yasa sadece Sulh Ceza Hakimlerini yetkili kıldığı halde, Asliye Hukuk Hakimi olarak bu kararı verdi.TAM ANLAMIYLA HUKUK SKANDALI
VATAN gazetesinin internet sitesi “gazetevatan.com” un kapatılmasına neden olan hukuk skandalı, internet alanında çıkartılan özel yasanın uygulanmamasından kaynaklandı. 5651 Sayılı “İnternet Ortamında Yapılan Yayınların Düzenlen mesi ve Bu Yayınlar Yoluyla İşlenen Suçlarla Mücadele Edilmesi Hakkındaki” Kanun’un 9’uncu maddesi özel olarak bu konuyu düzenliyor.Yasa 23 Mayıs 2007’de Resmi Gazete’de yayınlanarak yürürlüğe girdiği halde, bir yıldır az sayıda mahkeme tarafından uygulanıyor. Çoğu hakim hala özel düzenlenmiş kanun yerine genel kanunları kullanmayı tercih ediyor. Bu durumda pek çok internet sitesinin kapatılmasına neden oluyor.
Vatan gazetesinin avukatları zaten AKP'nin çıkardığı yasanın uygulanmamasından şikayetçi. :)
Yani yargı AKP'nin çıkardığı 5651 yasaya göre yargılaması gerekirken başka bir yasaya göre (AKP iktidar olmadan önce hazırlanmış bir yasa) yargılama yapmış.
Vatan'ın avukatları senin beğenmediğin yasaya sığınır olmuşlar :P
| UVERCANKi | |
|
|
(1 puan) |
|
| 21 Ekim 2008 20:03 |
@xas belki alışkanlıktandır, istemeyerek engellemeyi kapatma olarak telaffuz edip yazabiliyorum, engellemenin kapatma olmadığının farkına varabilecek (teknik) bilgi düzeyi ve zekaya sahibim, uyardığın için teşekkürler....
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 21 Ekim 2008 21:17 |
@uvercinki verdiğin aydınlatıcı bilgi için teşekkürler...
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 21 Ekim 2008 21:18 |
Vatan'ın sitesine baktım da belki engellenmeyi gerektermeyecek, ama hiç hoş olmayan bir uslubu var, muhalefet yapılacaksa da böyle yapılmaz...
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 22 Ekim 2008 01:46 |
pasacocugu "iddasına girerim Atatürk'e hakaret eden bir site kapatılmasa o zaman da yeri göğü irticacılar, Atatürk düşmanları diye inletirdin!" demişsin de neye göre söylüyorsun bunu? medyum musun sen? ben bir siteyi beğenmiyorsam browserımı kapatırım. youtube da sinir bozucu can sıkıcı tek video atatürkle ilgili olan mı? bir videoya kızıp bir siteyi kapattırmak ancak bir gerizekalının yapacağı bişeydir. aklıma bile gelmez ama sen kendin düşünüp yaptırırdın diyorsun. bir düşün bence bunu... aynı zamanda "normal olan benim" demek, toplumu kendi gibi görmek de yine bir gerizekalının veya gerizekalıların kurduğu bir sistemin yapacağı birşey. iş bilmeyen adamlar diyorum evet çünkü imdb.com' un ne olduğunu bilmeden "film paylaşımı yapılıyor" diye kapatanlar açanlar da bu adamlar. aynı zamanda akp ile bal gibi alakası vardır. müstehcenlik sadece dine uygun olmadığı için suç kapsamına alındı. bunun aksine kimse inandıramaz. uyuşturucu-çocuk pornosu arasında bunu da güme götürdüler. kimse sesini çıkarmaz nasıl olsa. "ne yaptın lan sen" diye sorduklarında "bak ama çocuk pornosunu da yasakladık" diyecekler. ayrıca şu laikliği küfür gibi yönelttikleri güruh akpden öncesinde de internet olmasına rağmen hiçbir internet sitesini "türbanlı kadın resmi var" diye mahkeme kararıyla kapattırmamıştır. müstehcenlik, içki, kumar, fuhuş... bunlar ceza kanununda bile kökten yasaklanmamış standartlara bağlanmıştır. hadi arasına bir de atatürke hakaret ve çocuk pornosunu da kattınmıydı kimse ses çıkarmaz nasıl olsa.... tamamen toplumun dönüşümü değişimi için yapılıyor bunlar. televizyonlarda erotizm sahneleri, küfürler filan çıkarıldı. hadi kamuya açık herkes istemese de zaplarken denk gelebiliyor diye ses çıkarmadık, ama internet gibi arz - talepe dayalı etkileşimli ortamlarda da yapılınca buna işin suyunu çıkarmak denir. şimdilik buna da opendns, proxy, anonymous gibi yöntemler var diye insanlar ses çıkarmıyorlar. fakat git gide yasaklara ses çıkarmayacak ve dine aykırı herşeyi anormal bulacak bir toplum haline dönüştürülüyoruz. bundan 10 yıl sonrasında eminim porno kelimesinin kullanımı bile kişiyi toplumdan izole edecek bir suç sayılacak. aynı zamanda güvenlik cihazlarıyla proxy kullanımı, tunneling siteleri, farklı DNSlerin kullanımı da yasaklanacak. artık zaten bunlara da ses çıkaracak kimse kalmamış olacak. tıpkı şu an tv lerde sevişme sahnelerinin atlatılması, sigara veya alkol içilen sahnede tuhaf yuvarlakların konulması, şiddet, sistem eleştirisi, kafa çalıştırıcı yayınların rtük tarafından sorgusuz sualsiz ve alınan iki üç kişilik üst kurul kararıyla engellenmesi gibi. bizim ülkede böyle herşeyi partisini savunmak adına fanatiklikle "ama haklılar", "ama haksızlar" gibi parti başkanının ağzıyla konuşan insanlar varken sorgulamayan, kabullenen bir toplumken daha çok yasak göreceğiz.
| kayvenk | |
|
|
(-1 puan) |
|
| 22 Ekim 2008 09:53 |
tv'lerde sevişme sahneleri atlatılıyor mu? yuh artık, aklına gelmeyecek olması beni sevindirdi, "iddaasına girerim" sözünü daha önce aynı senin gibi düşünen birçok arkadaşım, yakın dostumla bu konu hakkında görüşmemiz sonucunda bende oluşan kanaate göre söyledim, biraz iddalı bir genelleme belki...
Senin o gerizekalılardan(arkadaşlar kızmasa bari) farklı olmana sevindim...
Ak parti ile alakalı olmama konusunda düşüncem değişmiş değil ve "imdb.com" u film paylaşımı yapılıyor diye kapatıp açacak kadar akılsız değiller(dir)...
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 22 Ekim 2008 17:27 |
@xerre'nin Yoksa sıradaki facebook mu! adlı yazısını görünce aklıma geldi, "sıradaki hangisi olur?" anketi düzenleyelim.
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 26 Ekim 2008 17:46 |
harun yahyanın saygızlığı
kendisi hakkında yapılan yazılara ve yorumlara site kapatma geliyor osayaki kendi yaptığına bakın ;
darwin teorisiyle fikirlerini açıklayabilir özgür düşünce fakat nasıl ki bizim için önemli şeylere yasal yaptırımlar yapıyorsak başka ülkeler için önemli olanlara yasal yaptırım yapılması gerekir ..
yukarıda ki linkte Marx Lenin Stalin üç karede olabilir , bu tarihte onemli roller olan ınsanların savunduklarına karşı çıkabilirsin ama sen bu insanlarla öcalanı nasıl aynı karede tutabilirsin ?
bu demek oluyor ki: amann koy ver gitsin mantığıyla yapıyor .... hayrun yahya bir fiyaskoy dur
| icli kofte | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Ekim 2008 18:03 |
geçmiş olsun google video da gitti galiba, 1 saattir sayfa yükleme hatası veriyor...
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 28 Ekim 2008 00:59 |
saat 22'den beri yani 3 saattir google video uçtu
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 28 Ekim 2008 01:05 |
"google videonun engellenmiş olabileceği" ne dair dedikodu yazıları dmry.net'den sonra sesebian ve şimdi de webrazzi'ye sıçramış durumda, hadi hayırlısı...
bu arada konuyu bildirgeçe yazdım ve bildiğim kadarıyla ilk gönderilen yazı yayına alınıyor, göndermeyi düşünenler varsa boşuna zahmet etmesin...
| pasacocugu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 28 Ekim 2008 01:49 |
pillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.
İlgili Yazılar
Bu Yazıyı Tutanlar
Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.


