Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan 3ayak.org'da: "arthur elgort"


Enteresan bir ufo videosu… Helikopterden çekildiği için belki de en yakın çekim ufo kaydı özelliğini taşıyor. Uçan ve tanımlanamayan nesnelerle ilgilenenler için


 | 34 yorum var 
 | 05 Haziran 2006 19:40 

« önceki yazı
ipod book
sonraki yazı »
06.06.06 06:06

Yorumlar

sıkıştırma aracının içinden çıkan text dosyasının içine yazdığın yazı kesinlikle spamdir. kişisel görüşümdür.

video ile ilgili,çok dikkatli ve ağır çekim ile izlerseniz göreceksiniz :)

beyaz_sayfa |  (0 puan) 05 Haziran 2006 19:53

neyse tikladim bikere nekadar yardimci olur bilemem :)

Tek bir yorum yapayim, arkadaslar gözünüzle görmediginiz biseye asla inanmayin, benden söylemesi.

Vista |  (0 puan) 05 Haziran 2006 20:32

ağır çekim izledim ne olduğunu anlayamadım.. hile var sanki bu vidyoda

\

\

\
\
\



powered by dotnet
Frosten |  (0 puan) 05 Haziran 2006 21:00

beyaz sayfa görüşüne saygım sonsuz ancak bu dosyayı zaten ilk orası için upload etmiştim. epey de eski bir video'ydu bu. bildiri'yi gönderdikten sonra jeton düştü ama artık bazı şeyler için çok geçti.: )

kusura bakmayın. iyi niyetime inanın; kesinlikle reklam amacı gütmemiştim.

esatergun |  (0 puan) 05 Haziran 2006 21:39

egzozu olan bir ufo :) bunu bir yerde daha görmüştüm,güzl bir 3D uygulamsı...

emsvizyon |  (0 puan) 05 Haziran 2006 23:02

@esatergun, iyi niyetine inanıyorum. konuyu kapatıyorum. bir daha olmasın :p

@ferit, bu videoyu 2 sene önce seyretmiştim. bir kaç arkadaş çok dikkatle inceledik ve tanımlanamayan bir cisim olduğuna karar verdik. ufo mu? değil mi?

gerçekten bir ufo gördüm. bir gece yarısı balkonda nargilemi tüttürürken 150 metre apartman üstünden geçti ve bu olaya mahalleden çok kişi şahit oldu. yıl 1998 yer istanbul/sahrayıcedid mahallesi :)

beyaz_sayfa |  (0 puan) 05 Haziran 2006 23:29

hatta amcam (ufo) bir daha geçer diye evlendikten sonra mahallemi de değiştirmedim. :)

beyaz_sayfa |  (0 puan) 05 Haziran 2006 23:29

Benden bir kaç soru;

Ufo helikoptere o kadar yaklaştığında neden pervanelere hiç zarar gelmiyor?

Ufo helikoptere o kadar hızla yaklaşmış olsa helikoptere şiddetli bir hava akımının gelmesi ve helikopterin dengesini bozması gerekmez mi?

Ufo ikiz kulelerde neredeyse pencereden içeri bakarken neden kulelerdeki çalışanlardan biri olayı çekmemiştir?

sefalet |  (0 puan) 05 Haziran 2006 23:32

@sefalet, soruların çok anlamlı. helikopterin dengesi bozulur mu bozulmaz mı bilmiyorum lakin üstteki yorum da belirttiğim olay olduğun da ne bir ses ne bir rüzgar meydana geldi. bu video gerçek olabilir ya da yalan olabilir. şu bir gerçek ki yalnız değiliz. yaşıtlarım iyi bilirler insan değil. :)

beyaz_sayfa |  (0 puan) 05 Haziran 2006 23:36

ben de 96da ufo gördüm. Independence day filmindeydi, perdede. Böyle 10km çapında kocaman birşey.
"O filmdi ne alakası var" diyorsanız, hı hı diyecem. Anladın sen.

Hatta ne diyecem biliyor musunuz. Şurayı da okumanızı.
Bir miktar bilgi için de hoax ve cgi başlıklarına yönlendiriyorum sizleri.

Ufo diye gözlemlenen anlaşılamayan uçan cisimlerin dünya dışı canlı olmadıklarına olan sağlam inancım neticesinde bu tip olaylara, videolara hep skeptic yaklaşmışımdır. Henüz de yanıldığım olmadı.

sendorm |  (0 puan) 05 Haziran 2006 23:39

ufa cok etkilemiş olmalı seni @beyaz_sayfa :p

abacus |  (0 puan) 05 Haziran 2006 23:55

:)
ama sendorm'a da katılmıyor değilim. abd yapıyor olabilir. bu samanyolun da yalnız olsak bile diğer samanyolların da canlıların olduğuna inanıyorum.

beyaz_sayfa |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:00

bence su koskoca gezegende yalniz olma ihtimalimiz yok. Video nun gercek mi sahte mi oldugunu bilemiyorum.

waking life |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:09

@Waking Life

Katılıyorum bu gezegende kesin yalnız değiliz, şuan içerden gürültü geliyor mesela, kesin biri var.

sefalet |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:16

"şurayı" dediğim linkte yazanı da aktarayım buraya o halde.
"Editor's Note: This video has been exposed as a hoax. Barbara S. has admitted that she filled the role of the tourist as an actress, and the UFO in the scene was computer generated."
Meali: Editörün notu: Bu videonun sahte olduğu ortaya çıkmıştır. Barbara S. bacım filmde turist rolü oynadığını ve görüntülerin bilgisayar destekli olduğunu kabul etmiştir."

sendorm |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:23

video gerçek olsa mutlaka her yerde olurdu.Ufo haberlerinde falan hep bu videoyu gösterirlerdi ama videoyu daha 2. görüşüm.Diğer noktaysa New York'un ortasında ufo dolaşıyor ! puah

ozguryavuz |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:24

Piramitler... Bir sürü efsane var çevrelerinde dolanan. Zira hem ölüm gibi henüz tam çözemediğimiz bir gizemi barındırıyorlar, hem de halen tam olarak anlayabilmiş değiliz bu yapıların yapım aşamalarını. Anlayamadığımız şeyi de daha gerçek kılmak için hayal gücümüzü kullanıyoruz. Tıpkı gökten yıldırımları atan zeusu uydurduğumuz gibi (eski yunan tanrılarına inanmakta olan kardeşler varsa aramızda, aflarına sığınıyorum) Neymiş efendim merkezinde süt bozulmuyormuş. Mythbustersda denediler bunu, yalan. Belki içersi soğuk olduğu için soğuk hava deposu etkisi yaratıyordur ama mistik bir anlam yüklemek mantıksız. Neymiş bilmem kaç tane taş varmış o şekilde üst üste konamazmış. Geçen yine discoveryde izledim (ve bu bilginin nasıl oldu da bunca yıldır hiç ortalıkta dönmediğine şaşırdım), 1920lerde hazine avcısı ingiliz amcamlar piramitin dışında dinamit patlatmışlar. Bu şekilde piramidin içindeki taşlar da ortaya çıkmış. Dışardakiler gibi düzgün kesim taşlar değil bunlar. Bildiğiniz köy duvarı modeliydi. Bir piramitin iç yapısının tek göz önünde olduğu yer de orası imiş.
İlk etapda anlaşılamayan ve bir sürü efsane eklenen bu yapı "insan işi" değil gibi geliyor bizlere. E kim yaptı o zaman. "Ben yapmadım miki yaptı" misali uzaylı olgusu çıkıyor ortaya.

Tahminimce bizi sürekli gözeten koruyan güç, varlık kavramı insana huzur veriyor. Kimi dinle kazanıyor bu huzuru kimi uzaylılara inanarak. İkisine inanan da var, inanmayan da.

sendorm |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:32

i want to believe

11 |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:40
the truth is out there.

(saadettin teksoy olsa da izlesek, ufo'ydu, piramitti.. hepsi vardı onda.)

Iyul[pilli_silinen_hesap] |  (0 puan) 06 Haziran 2006 00:56
egzozu olan bir ufo :) bunu bir yerde daha görmüştüm,güzl bir 3D uygulamsı...

Aynen :) Bu motorlar ışık hızını defalarca katlayıp geçerek dünyaya ulaşıyor, sonra biz f1 izliyoruz :p kaç beygirdir kimbilir...

Kommix |  (0 puan) 06 Haziran 2006 01:03

allah'ım, birgün bu yorumlar beni öldürecek :)

oky |  (0 puan) 06 Haziran 2006 01:08

Dizel ufo var mıdır acaba?

Bende şairin dediği gibi "yanlız değiliz" diyorum.

suphi |  (0 puan) 06 Haziran 2006 08:36

yanlış mı hatırlıyorum bilmiyorum ama bu videonun aynısının başka versiyonunu görmüştüm ben. bu sefer turist kadın değil de böyle askerler falan vardı. daha bi inandırıcıydı. neyse gerçi fake olduğu söylenmiş üzerinde durmaya gerek yok. böyle videolar çekip de milletin aklını bulandıranları ıslak meşe odunuyla dövmek lazım aslında.

otomatikportakal.net - otomatikleştiremediklerinizden
hikikomori |  (0 puan) 06 Haziran 2006 08:40

UFO K18 1.6S modelidir, videoda görülen. Gelmiş geçmiş en ekonomik ufo olan bu alet, bir ışık yılında 6 litre benzin harcar. Bunun yanında performansı da iyidir. Yetmiş beş milyon beygirlik güç üreten motoru ile, 0-100km hızlanması 3 milisaniye olup, dünya gezegeni üzerinde kendisine rakip tanımamaktadır.

Ege |  (0 puan) 06 Haziran 2006 09:49

kardeşlerimin yorumlarına bak :)

beyaz_sayfa |  (0 puan) 06 Haziran 2006 09:51

bir de bir şey var: uzaylıları nedense hep bizim gibi kafası, elleri kolları olan; düşünebilen canlılar olarak lanse ediliyor. köpek gibi düşünme yeteneğinden yoksun veya bitkiler gibi (kısmen) hareket yeteneğinden yoksun canlılar olamazlar mı? ya da tek hücreli canlılarsa bunlar? belki de sadece ruhtan ibaretlerdir. illa ki bizden daha yetenekli, daha zeki ve teknoloji bakımından daha üstün olmak zorundalar mı? ya da paralel evrende var olan canlılarsa bunlar? bizim bomboş toprak arazi olarak gördüğümüz gezegenler medeniyet timsali ise eğer? ve neden dünyamızı ziyaret etmek için kullandıkları araç (bizim uçaklarımız gibi) metalden yapılma, uçan, hızlı cisimler olsun ki? teknolojisi bizden ileriyse eğer ışınlanma veya teleport denen hedeler yok mu bu amcamlarda?

off da off.. dolmuşum bayağı. daha var da boşverin..

bunlar hep amerikanvari şeyler gibi geliyor bana. hayal gücümüz bu kadar dar mı?
(bi de ufolar en çok new york'ta felan geziyo, filmlerde uzaylılar amerika'yı işgal ediyor, ne hikmetse!)

bilgiyi paylaşmak aklın zekâtıdır..
NetCini |  (0 puan) 06 Haziran 2006 09:54

ama bakınız ne de güzel uçan daireler üretmişler. bu, teknolojilerinin gelişmiş olduğuna bir kanıt değil de ne; sorarım size. =)

ama ben uçan dairem olacağına ferrari enzo sahibi olmayı tercih ederdim. Şimdi nereden çıktı bu diyebilirsiniz; inanın ki ben de bilmiyorum.

Ege |  (0 puan) 06 Haziran 2006 09:59

bu aslında bir ufo'dur. çünkü, ufo belirlenemeyen uçan nesne (Unidentified flying object) bkz. anlamına gelir. neden ufo denince insanların aklına sadece uzaylılar gelir anlamam.

Oyuncağıyım ben kaderin
idelab |  (0 puan) 06 Haziran 2006 10:46

"Bir gün bir ufo gördüm ve hayatım değişti"
Merih gezegeninde yaşayan insanlara neden uzaylı deniyor anlamıyorum.Biz dünyalı isek onlarda merihli.
Kusura bakmayın hemşericilik yapıp dünyalıları tutacak değilim.

Bu merihlilerin evlerinin boyları aynı.Kimse kimseye üstünlük taslamıyor.Tel örgülerle çevrili tarlaları yok.
Bizim kominizm diye adlandırdığımız sisteme yakın bir sistemle yönetiliyorlar.Hırsızlık, talan, bonservis, falan filan gibi durumlar yok.Huzurlu sakin insanlar.Sevgi dolular ve japon turistler gibi seyahat etmeyi seviyorlar.Eğer biri kapınızı çalıp sizi bir kahve içmeye davet ederse çekinmeden gidebilirsiniz.Yolculuk esnasında cam kenarını size tahsis ediyorlar.Yanlız cep telefonunuzu kapatmayı ihmal etmeyin.
Benden söylemesi.

suphi |  (0 puan) 06 Haziran 2006 11:06

@netcini ben de onu anlamiyorum zaten. NASA su gezegende su avr bu gezegende yok o yuzden de yasam olamaz diyor. Ya neden uzaylilar da bizim gibi olmak zorunda. Belki onlar sudan yapilmis ve suya ihtiyaclari yok.

waking life |  (0 puan) 06 Haziran 2006 13:08

@waking life

Gezegenimiz dışındaki canlı organizma arayışlarında, su gibi oluşumların aranıyor olması bilebildiğimiz tüm organik canlıların karbon temelli olmasından kaynaklanıyor.Karbon dışında canlı olarak tabir edebileceğimiz oluşumların olmasının mümkün olması çok daha az olarak nitelendiriliyor.

sefalet |  (0 puan) 06 Haziran 2006 18:57

üzerinde son konuştuğunuz konu hakkında rahmetli carl sagan'ın bir sözü vardı; bir gün jupitere gittiğimizde jelatinden müteşekkil iki kanguru zıplayarak yanımıza gelirse olaylara tek açıdan bakmanın ne kadar büyük bir yanılgı olduğunu anlayacağız..

ean blog yolu bilmekle yolda yürümek farklı şeylerdir.
ean |  (0 puan) 06 Haziran 2006 19:17

carl sagan'ın toprağı bol olsun. çok güzel söylemiş, özetlemiş.

esatergun |  (0 puan) 06 Haziran 2006 19:50

biraz da ırkçılık yapıyoruz galiba

Ege |  (0 puan)