Türkiyenin ençok takip edilen haber sitelerinden biri olan samanyoluhaber'in buradaki haberine göre genelde hürriyet, milliyet, vatan gazatelerinin yalan haberlerini listelemiş. Sözkonusu gazateler epeyice yalan haberler yayınlamışlar...
« önceki yazı Cep Telefonuna Türk Tasarımcı Bakış Açısı |
sonraki yazı » Keyifli bir satranç programı: NagaSkaki |
Yorumlar
bu adamlar sadece kendi elemanlarının haberlerini kovalıyor yalanlıyor.. bunlara neden inanıyım.. yalanlayan adamın yalan söylemediği ne malum vs. şeyler :) samanyolunun yalanlama servisine kaldıysak ot olmuşuz demektir
| mkd | |
|
|
(0 puan) |
|
| 26 Mayıs 2008 20:33 |
İnanmak zorunda değilsin zaten. Hangisine güvenirsen hangisinin sunduğu şeyler sana daha güvenilir gelirse ona inan. Direkt sırf haberin kaynağı burası diye inanmak ve inanmamak ne kadar saçma ise bilgi ve belgelere bakmadan, bu haberi bunlar yapmış kesin yalandır demekte o kadar saçmadır.
Hadi hep yapılan bayatlamış espiriyi bende yapayım.
"Sen inanmasanda Kadir inanır :) "
| birool | |
|
|
(0 puan) |
|
| 26 Mayıs 2008 22:14 |
Rastgele birini seçtim, Erdoğan'ı adana'da izleyen sayısının az olduğuna dair olan haberin gerçeği yansıtmadığını belirten habere tıkladım, milliyet'in miting alanını gösteren fotoğraflara karşılık olarak miting alanı içinden birinin çektiği fotoğrafları koymuşlar "aslında ne kadar kalabalık" demişler...bu mudur yani?
| antepian | |
|
|
(0 puan) |
|
| 26 Mayıs 2008 22:18 |
Peki milliyet'in mitingin az katılımlı olduğunu göstermek için kullandığı fotoğrafın mitingin henüz başlamadığı ve kalabalığın toplanmaya başladığı ilk saatlerdeki fotoğrafı kullanması nedir?
| birool | |
|
|
(0 puan) |
|
| 26 Mayıs 2008 23:44 |
bu mudur yani derken miting içinden çekilen fotolarda ne kadar kalabalık olduğunu anlamak mümkün değil demek istedim...
| antepian | |
|
|
(0 puan) |
|
| 26 Mayıs 2008 23:56 |
aklıma nedense cumhuriyet mitinglerinin aslında birkaç kendini bilmez bindirilmiş kıtalar olduğuna ilişkin malum medyalar topluluğunun haberleri geldi. yalanlama konusunda da, her ne kadar kartel medya falan denen doğan imparatorluğunu sevmesem de, bana onu en son yalanlayabilecek kurum, samanyolu haber falan olan hocaefendi medya kuruluşlarıdır gibi gelmekte.
| Gwain | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 00:03 |
Bende diyorum ki; (yukarıda da belirttim) bir haberin doğru ya da yalan olduğuna, haber kaynağına bakarak değil , haberde sunulan bilgi ve belgelerin doğru olup olmadığına bakarak karar vermek daha akıllıcadır. SAdece iddiadan (dedikodu ya da fısıltı) ibaret bilgi ve belgenin olmadığı haberlerde ise önce mantık ve önsezilerinizi kullanıp analiz ettikten sonra haber ispatlanıcaya dek sadece bir iddia olarak kabul etmek bence en doğru olandır.
| birool | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 00:26 |
artık yerel medyadan beslenmek, doğruya giden en kestirme yol gibi görünüyor.. elimizi hangisine atsak bir yamukluk..
biri kendi tarafını kolluyor diğeride yıpratmaya.. en iyisi haberi bu ikisinden dinleyip kabullenmeden araştırmak.
| pisho | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 02:14 |
geçen gün gazetecinin önünde gazetelere bakıyordum.. amacım uzun otobüs yolculuğumda bişeyler okumak.. o gazeteye bakıyorum.. "yok olmaz bu doğan grubunun" bu gazeteye bakıyorum "bu fettullahçı" diğerine bakıyorum (daha önce emekçisi olduğum bir gazete) "bu da katar şeyhinin ve damadımızın" eeee?? okuyacak ne kaldı??
bu arada mevzubahis samanyoluhaberdeki yalan haberlere bakarsanız hepsi ya akp ya türban ya da fettoş hakkında.. böylelikle kimin zurnacılığını yaptığını gayet iyi anlıyoruzz..
| supermeg | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 09:31 |
| true | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 12:13 |
ya işte biri çıkar 14 yaşındaki kıza ahlaksızca sulanır ve kullanır kıcağızı sonra da utanmadan arlanmadan "ya ben zaten bu kızı nikahıma alacaktım" der. öteki cümleyi öyle bir verir ki, islam dininin en büyük günahlarından biri olan yalan söylemekte ısrar eder.
biri my name is earl dizisini "kul hakları falan neymiş ki" diyerek, adamın tipine kadar aşırıp, utanmadan adını da "hakkını helal et" gibi birşeyler yapar, beri ki, ahiret hesaplaşması tiyatrosunda (ahiretin tiyatrosunu bile yaptılar ya bu kadar din sömürüsüne kocaman bir yuhhh diyorum) sanık olan çağdaş bir kızın yaptığı kötülüklerin arka fonuna atanın resmini koymakta herhangi bir beis görmez.
yok anlamıyorum, bu adamlarınki islam ise eğer, kesinlikle ben müslüman değilim, yok benimki islam ise, o zaman bu adamların yaşadığı şeye islam falan denemez.
girin özellikle islami haber sitelerine, gerdek gecesinde karısının bakire olmadığını zanneden bir insan özeti, zavallı insancağızın gencecik karısını vurmasını nasıl ağızlarından salyalar akarak anlatmışlar. yorumlarda kız bozuk çıktı gibi cümle ve kelimeler bile var, ki asıl bozuk olan senin örümceklerin kemirdiği beynin ve vicdanın farkında değilsin. (internethaberdeki yorumlarda da var - ki zaten o yorumları yapanlar hakkındaki düşüncelerimi biliyorsunuz). senin hocaefendinin beslemelerinden biri olan zavallı bir kart zampara, en ahlaksız bir şekilde küçücük kızların ırzına geçecek, bir de saçma sapan savunmalar yapacak. beri yanda gencecik bir kız (doğru ya da yanlış bilemem - ama son haberlerde doğru olmadığını söylemekte) geçmiş hayatındaki bir kararından ötürü öldürülecek. ne güzel memleket ya.
umarım o ahiret tiyatrosu gibi birşeyler vardır gerçekten ötede de, iki çift laf söylerim ben de orada.
| Gwain | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 13:50 |
ülkemizin saygın gazetelerinin bu dereceye düşmüş olması gerçekten üzücü. vatanını milletini seven bunu neden yapsınki! yalancılar.
| yunusemreklk | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 15:48 |
FETHULLAH GÜLEN’DEN PAPAZ OKULUNA BAĞIŞ
zaman ve samanyolu islamiyetin hristiyanlaştırılarak bize sunulmasındaki araçlardan bazıları. bu islam'da ruhban sınıfı ve kurandaki ahiret anlayışından çok farklı bir öteki dünya servis ediliyor.
medya kendi başına bağımsız bir sermayeye sahip olmadıkça. (%100 bağımsız olması beklenemez) saçma sapan o yalan haber yaptı bu şunu çarpıttı diye abuk sabuk atışmaları dinler dururuz.
| true | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 15:56 |
ne kadar ayıp ya .insanlara saygısı olmayan zavallı insancıklar.
| nebe | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 16:01 |
true senin derdin nedir? şimdi söylediğin şeylerin konuyla ne alakası var.konuyla ilgili yorum yap geç.konu farklı olay farklı.sen nie herşeyi aynı konuya bağlamaya çalışıyosun.bi derdin varsa bu şekilde çözemezsin.
| nebe | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 16:05 |
true senin derdin nedir? şimdi söylediğin şeylerin konuyla ne alakası var.
@nebe budur benim derdim.
medya kendi başına bağımsız bir sermayeye sahip olmadıkça. (%100 bağımsız olması beklenemez) saçma sapan o yalan haber yaptı bu şunu çarpıttı diye abuk sabuk atışmaları dinler dururuz.
| true | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 16:09 |
bu yapılan şeyi haklı çıkarmaz ki.%100 olmasa tarafsız olmasa bile birazcık dürüst olunabilir bence.yalan dolanla olcak iş değil ki.kendi düşüncelerini insanlara dikte etmek değil ki gazetecilik.
| nebe | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 16:22 |
True, bahsettiğin kişileri hiç sevmem.
zaman ve samanyolu islamiyetin hristiyanlaştırılarak bize sunulmasındaki araçlardan bazıları. bu islam'da ruhban sınıfı ve kurandaki ahiret anlayışından çok farklı bir öteki dünya servis ediliyor.
Sen bundan rahatsız oluyor musun? Merak ettim.
| hfufihalf | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 16:28 |
@hfufihalf elbetteki.
%100 olmasa tarafsız olmasa bile birazcık dürüst olunabilir bence
@nebe katılıyorum bende. şu, bu yalan haber yaptı diye sözde yalan haberi yalanla haber yapanlarında aynı kuyunun içinde olduğunu düşünüyorum.
NTV'nin haberi YALAN MI? diye bir yalanlama haber yapmış samanyolu;
Haberin kaynağı olarak gösterilen Al Riyadh gazetesinin Genel yayın Yönetmeni Abdulmuhsin Ed Davud, Yeni Şafak Gazetesi'ne yaptığı açıklamada söz konusu haberin tamamen uydurma olduğunu ve kendilerinin asla böyle bir haber yayınlamadıklarını kaydetti.
haberde;
"Arap kadın kocası yüzüne baktı diye boşanma davası açtı"
yanlız işin komik yanı ntv'de bir öğlen programında da bu haber yalanladı.
Al Riyadh gazetesinin Genel yayın Yönetmeni Abdulmuhsin Ed Davud'un yeni şafakla bir röportaj yapmadığını doğrulatmışlar.
yani ağzından yalanlama bir yalan haber yapmışlar. hadin çıkın bakalım işin içinde.
taraflı bile olsan. sırf bir haberi yalanlamak için yalan haber mi yapar insan.
kendi düşüncelerini insanlara dikte etmek değil ki gazetecilik.
aynen @nebe'ye katılıyorum...
| true | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 16:52 |
yeni şafak
Al Riyadh gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Abdulmuhsin Davud’a sorduğunu, Davud’un “Bizim gazetemizde böyle bir haber hiçbir zaman yer bulmamıştır. Böyle bir olay yaşanmamıştır” dediğini yazdı.
bunun üzerine ntvmsnbc dünya haber ajansı
Al Riyadh’ın internetteki arşivini taradı ve haberi buldu, Arapça orijinalinden çevirtti. Yeni Şafak’ın “birinci kaynağı” onları yanıltmış.Al Riyadh Genel Yayın Yönetmeni’nin “asla” gibi kesin bir ifadeyle reddettiği haber, gazetenin internet arşivinde, üstelik yayınlandığı sayının PDF formatıyla duruyor.
| true | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 17:14 |
Doğru habere ulaşmaya çalışmak ya da doğruda olsa yalanda olsa inanmak istediğine (kendi ideolojsine uygun olana) inanmak işte bütün mesele bu...
Haber nereden gelirse gelsin körü körüne inananlar oldukça yalan haber yapan çok olur. (Eşek olana semer vuran çok olur)
| birool | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 18:34 |
hahahahaha hahahahahaha hahahahaha işde bizim türkiyemiz. yalansınız hepiniz.
| nohacker | |
|
|
(0 puan) |
|
| 27 Mayıs 2008 19:30 |
pillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.
İlgili Yazılar
Bu Yazıyı Tutanlar
Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.


