Tam o sırada, başka bir pillinetwork sitesi olan 22dakika.org'da: "Son Hava Bükücü'nün Son Maceraları - The Promise"

Cem Yılmaz Şahan Gökbakar ve Ata Demirer'in oynadıkları 3 yeni film vizyona girmeye hazırlanıyor.
AROG

arog
arog
arog
arog

Arog Gora nın devamı olarak çekilen ve yine uzaylı teması taşıyan bir film bu filmde cem yılmaz taş devrine dönüyor. Fragmanı izlemek için tıklayın..
Osmanlı imparatorluğu
Ata demirer
Ata demirer

Gani Müjde 'Kahpe Bizans'tan sonra 'Osmanlı Cumhuriyeti' ile sinemaya dönüyor.
Filminde Padişah VII. Mehmet'i Ata Demirer oynuyor. Filmin Çırağan Sarayı'nda çekilen fragmanlarını 1 2 buradan izleyebilirsiniz.
Recep ivedik
Recep ivedik
Recep ivedik

Şahan gökbakar daha öncede oynadığı recep ivedik karakterini bu kez sinemaya uyarlamış ..
Fragman için tıklayın

Spacer
Spacer
 | 33 yorum var 
 | 28 Ocak 2008 23:51 

Yorumlar

aha bi bildirgeç'de yazılmamıştı.
o da oldu

pardonan  |  (0 puan) 28 Ocak 2008 23:51

başlık "Osmanlı imparatorluğu" değil "osmanlı cumhuriyeti" olacak sanırım.

binyatisa  |  (0 puan) 28 Ocak 2008 23:58

yeter artık bu tarihimiz ile dalga geçen,geçmeye çalışan filmlere.Berbat ötesi film olduğunun kanaatindeyim.Daha öncede Kahpe Bizans ve şimdide Osmanlı Cumhuriyeti,yarında kurtuluş savaşınıda yapar bunlar bu tarz komedi..

Zeybek  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 00:31

@zeybek, aynen katılıyorum. Malzeme çıkaralım derken kültürümüzü ve tarihimizi katlediyorlar...
Yazık!!!

Feas  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 01:00

kurtuluş savaşı yapılmasaymış böylemi olacakmış. bakın hele deyyuslara.

SRHT  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 01:32

gani müjde inatla böyle şeyler yazıyor. kendimizle dalga geçelim tamam ama bu kadarı absürd. katılıyorum arkadaşlara.

zee  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 01:39

merakla bekliyorum arog'u gelsin de izleyelim artık:)

fikirbozan[pilli_silinen_hesap]  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 01:57

recep ivedik

..
JardeLGs  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 03:42

Arog'un fragmanı dört günde çekildi ve filmin çekimlerine mayıs ayında başlanacak. Arog sanat ekibi dün mekan bakmaya çıktı. Muhtemelen çekim noktası olarak Kapadokya'yı görüyorlar.

drow  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 07:18

Tarihimizle alay edilmesini kınıyorum, filmi daha görmeden popcorn hazırlamamak lazım ama gidişat o yönde gibi filmde...

vayt  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 12:32

Ülkemizin sinema konusundaki başlıca sorunu zaten senaryo üretememek. Yeşilçam döneminden tutun günümüze kadar yapılan filmler içerisinde kayda değer konusu olan film sayısı kanımca iki elin parmağını geçmiyor. İlk aklıma gelen Eşkiya.

Yapımcılar, izleyicilerin komedi dışında bir konuya sinemalarda ilgi göstermeyeceği gibi bir kanıya da sahipler sanırım. Hemen hemen filmlerimizin çoğu komedi üzerine kurulu. Diziler deseniz zaten öylesine. İşin içine komedi karışıyorsa, burada sık sık malzeme edilen unsur, anlı şanlı tarihimiz oluyor. Oysa İstanbul'un Fethi konulu ciddi bir yapımın dünyada elde edeceği hasılatı hayal bile edemiyorum...

positive  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 12:47

osmanlı cumhuriyeti senaryosundan rahatsız olan arkadaşlar; hadi sinemayi yasaklatalım sonra opendns ile gideriz yine gideceğimiz filme.

akıl fikir diliyorum diyecek başka da söz bulamıyorum.

@positive
istanbul'un fethi konulu film neden çekilmiyor diye ben de yıllardır sağda solda bahsederim. hele 300 gibi bir görsel efekt şaheserinden sonra, keşkelerimin sayısı katlandı. olsa da izlesek yahu.

tabi bir de bu filmin siyasi boyutu, daha doğrusu siyasi bir engeli olacağı konusunda da derin kaygılarım var.

anti. "alaylı"
anti  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 14:16

ohohohoh koltuktan dusuyordum, işyrinde kriz gecirdim, puhahaah 3'leme super olmus, borat 2 yerine recep ivedik global sinemalara yayılsın

totallyalien  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 14:57

Cem yılmaz filmi için;
sahne çekimlerin de bile dr. mabuse araklamaları ve 70'lerin uzay psikozu, arabesk kültürün sömürülmesi ile bezenmiş, gene bir sulu komedi..

Gani Müjde,
senarist yeteneklerin ciddi miktarda sorgulandığı dönemde yat'ı ile deniz turları atan gani bey, tarihsel anakronizm ile bezenmiş, politik kutsallara methiler dizen gene bir sistem yaranması yapmış. Sabun köpüğü, aynı kahpe bizans'ta olduğu gibi.... Eğer 1930'ların Almanyasında doğraymış, Goebbels en kıymetli senaristi olurmuş

Recep İvedik,
Her şeye rağmen bu tiplemeyi seviyorum. Sistem angaje olmaya çalışan, merkezden uzaklaştırılmış ve her gittiği elitist mekanlarda istiskalden başka bir şey görmeyen bireylerin aslında hayatla ne bütünleşik olduğunu anlatıyor. (Facebook esprisi mesela) Tabii şahan'ın bitiş çırpınaşları, artık kendini tekrar ediyor.

Ampouble  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 15:29

Osmanlı Cumhuriyeti'ni neden bu kadar topa tuttunuz anlamadım. fragmanda gayet güzel göndermeler var. gerçektende kurtuluş savaşı yapılmasaydı biz böyle garabet insanların elinde kul olacaktık. (halen öyle değilmiyiz acaba!)

bu bizim kültürümüz diye fes takacaktık. belki de sonra minarelerden arapça ezan ve kadınlara inanç özgürlüğü diye baş örtüsü yasağı getirecektik!!!

daha v.s. v.s.

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 15:43

Bildirgec bizim bildirgecimiz olduğundan bi problem yok.

thefeti  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 16:32

ben ne dendiğini halen bilmiyorum. orta çağ'da da hristiyanlık için aynı şey söz konusuydu. dualar latince yapılırdı halen bazı mezheb'lerde de öyledir. ama bu doğru olduğu manasına gelmiyor.
esas faşizm bilmediğin bir dilde ibadetin dayatılmasıdır.

neyse bu tartışmanın yeri burası değil zaten...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 16:59

@tachyon şurada yanılıyorsun o benimde inancım! niye kendine ait birşeymişcesine böyle korumacı kesiliyorsun anlamıyorum. bana göre ezan türkçe olmalı evet... kimin camiye neden nasıl gideceği ise seni hiç ilgilendirmez.

bir insan camiye gitmesede, ibadet etmesede, o dine mensup olmasa yada ateist bile olsa ezan türkçe olmalı diyebilmeli. hani özgürlük, hani inandıklarını söyleyebilme?

hemen küfür yemişcesine ağzınızdan köpürkler çıkararak saldırganlaşıyorsunuz...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 18:43

tamam ben birşey demiyorum artık. burada bir mantık hatası var ama hadi bakalım...

cumhuriyetin temel ilkelerine karşı olanlar sözde sivil anayasa yapamazlar. demokrasi kullanılarak demokrasi yok edilemez.
true  |  (0 puan) 29 Ocak 2008 19:53

Bazılarının hoşlarını gider kendi ataları ile dalga geçilmesi .Daha film vizyona girmeden tam Gani Müjde'ye yakışan bir film olduğu belli oluyor!

fatihmehmed  |  (0 puan) 30 Ocak 2008 00:01

hiç komik değiller hele cem yılmaz batmış berbat, iğrenç.,

ALI KIRCAve dahası
gg  |  (0 puan) 30 Ocak 2008 00:35

@tachyon, emsali görülmemiş bir galibiyetin mümessili gibi konuşuyorsun...

realidad  |  (0 puan) 30 Ocak 2008 16:39

özellikle arog'u merak ediyorum.

sky03  |  (0 puan) 31 Ocak 2008 00:35

adamlar "kardeşler takımı" diye bir film yapıyor,biz de geçmişimizden utanıyormuşuz gibi "O olmasaydı,Kurtuluş Savaşı yapılmasaydı" diye bir film yapıyoruz.yürüüüüüü bee ganii kim tutar seniiiiii.

BilgiAyar | LastFM | i love you rapid
CmlTRN  |  (0 puan) 31 Ocak 2008 12:30

üye olunpillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.

Bu Yazıyı Tutanlar

Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.

Bu yazıyı rapor et. Kural dışı içeriğe rastladığınızda editörlerimize rapor ederek müdahale edilmesini sağlayabilirsiniz. (Hangi durumlarda rapor edebilirim?)
bildirgec.org bölümleri
pillinetwork hesabınızla giriş yapın.

son yorumlar

bildirgecinfo

bildirgec.org içeriği kullanıcıları tarafından üretilen kolektif bir blogdur.

network siteleri

RSS Dosyası
pillikutu