« önceki yazı Fantastik bilgisayar kasası |
sonraki yazı » "timsah avcısı" steve irwin hayatını kaybetmiş |
Yorumlar
"Bakınız askerlik herhalde yan gelip yatma yeri değil. Hepimiz askerlik yapıyoruz, terör bir beladır, her ülkede bu var, buna karşı bu mücadeleyi uzun soluklu olarak yapıyoruz, yapacağız."
R. Tayyip Erdoğan
04,09,2006
| skywalker | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 19:42 |
menderes te koreye asker gonderdi. Vatan evlatları öldü veya gazi oldular. Sonuç menderes birgün asıldı. RTE de gönderirse sonunun aynı olması muhtemeldir...
| junip | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 20:27 |
skyawalkerbende okuyunca çılgına döndüm... elbette hepimiz bu vatanın evladıyız ve o şehit olan kardeşlerimizde ne çok hayale sahipti ve başarılara imza atacaktı... demem o ki,bu terör belasının bu kadar uzamasının nedeni aşikar artık ve birçok evladımız kurban ediliyor bu adice ploitikalara... aziz vatanımızda, eğer askerde şehit düşmezsek birşeyler yapailir olduk... bir nev-i sırat köpüsünden geçmemiz gerekiyor... hani bilim?hani sanat? hani kültür? hani dayanışma! ortada bir savaş yok! ortada terörle mücadele var ve bu mücadele sadece askerle halledilmez,şehitler ver ver tükenmez... nerede politikacılar,iş adamları?yok be kardeşim, askerlik elbette yan gelip yatma yeri değil ancak askerlik pisi pisine ölme,vatana daha fazla yararın olabilecekken,bir parça et gibi görülme yeri değildir... sen doğ,büyü,bilgisayar programcısı ol!(ki maalesef ülkemizde bilgisayar programcıları vb kişilerin zerre değeri yok "bilgisayar mı? o da ne?") sonra kıçını yıkamaktan aciz ve tuvalet görmemiş bir kalleş tarafından katledil... vatana can feda ama bu ".."lere asla...
| emsvizyon | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 20:30 |
ŞEHİT,VURULUNCA DEĞİL,UNUTULUNCA ÖLÜR.
BU ACIYI İLİKLERİMİZE KADAR HİSSETMELİYİZ.
| yurt13aka | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 22:16 |
Bu haysıyetsızlıgı yapanalr heryerdeler.Ortasyda pkk evlerıne kadar var devletımızın buralarada el atması lazım.Bakın Kazakıstana Pkklı(serefsızler)cırıt atıyolar.BUda bizim canimizi cok sıkıyor.İnsallah iyi olacak.
| FoRiOuS | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 22:20 |
sahsen teror yuzunden bir sehit haberi daha gorursem bu ulke gercekten savas konumunda olmadikca kesinlikle askere gitmeyi dusunmuyorum etrafimdaki kimseyi de gondermeyi dusunmuyorum. soylenenlere ek olarak tekrardan vatana can feda ama bu sekilde degil.
| onuro[pilli_silinen_hesap] | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 22:20 |
@onuro, askere neden gidilir? vatanı korumak için. kimi zaman kendi aç gözlü insanından, kimi zaman anası belli babası 1250 olan bin türlü insandan. ne zaman ne olacağı belli olmaz.
bu vatanı korumak ne kadar kutsal bir görev ise bu vatan için de ölmek o kadar kutsaldır...
| yusuph | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 22:28 |
@yusuph;
vatanı korumaktan bahsediyoruz. peki. ben iki teröriste kurban gidince benim bu vatana faydam olmuş olacak mı? pkk'ya karşı bir zararı olacak mı?
biz tabancayla saldırıyoruz onlar kaleşnikov ediniyorlar. biz makineli alıyoruz onlar roketatarla geliyorlar. bunları birileri besliyor silahi elime alacaksam hedef onlar olmalı onları istiyoruz.
dolayısıyla 84'ten bu yana verdiğimiz şehitlerin yasını tutmaktan başka kim bana somut bir gelişme katedildiğini gösterebilir. öcalan kodeste heyo. ee niye hala şehit veriyoruz?
vatanı korumak değil bu sadece vatanın ortasında bir pislik var zor çözüm yerine kolay çözüm uygulanıyor adam harcansın ülke içten kemirilmeye devam etsin. birilerinin bu konuda iki tüfek bir operasyondan daha öte şeyler yapması lazım.
yoksa tabii ki can da gider. ama şehit olanlar yaşasaydı onlar da bunu isterdi: verdikleri canın bir anlamı olmasını...
| onuro[pilli_silinen_hesap] | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 22:42 |
Gözlerinizin ikisi de yerinde, Adnan Bey,
iki gözünüzle bakarsınız,
iki kurnaz,
iki hayın,
ve zeytini yağlı iki gözünüzle
bakarsınız kürsüden Meclis'e kibirli kibirli
ve topraklarına çiftliklerinizin
ve çek defterinize.
Ellerinizin ikisi de yerinde, Adnan Bey,
iki elinizle okşarsınız,
iki tombul,
iki ak,
vıcık vıcık terli iki elinizle
okşarsınız pomadlı saçlarınızı,
dövizlerinizi,
ve memelerini metreslerinizin.
İki bacağınızın ikisi de yerinde, Adnan Bey,
iki bacağınız taşır geniş kalçalarınızı,
iki bacağınızla çıkarsınız huzuruna Eisenhower'in,
ve bütün kaygınız
iki bacağınızın arkadan birleştiği yeri
halkın tekmesinden korumaktır.
Benim gözlerimin ikisi de yok.
Benim ellerimin ikisi de yok.
Benim bacaklarımın ikisi de yok.
Ben yokum.
Beni, Üniversiteli yedek subayı,
Kore'de harcadınız, Adnan Bey.
Elleriniz itti beni ölüme,
vıcık vıcık terli, tombul elleriniz.
Gözleriniz şöyle bir baktı arkamdan
ve ben al kan içinde ölürken
çığlığımı duymamanız için
kaçırdı bacaklarınız sizi arabanıza bindirip.
Ama ben peşinizdeyim, Adnan Bey,
ölüler otomobilden hızlı gider,
kör gözlerim,
kopuk ellerim,
kesik bacaklarımla peşinizdeyim.
Diyetimi istiyorum Adnan Bey,
göze göz,
ele el,
bacağa bacak,
diyetimi istiyorum,
alacağım da.
Nazım Hikmet Ran
25 Haziran 1959
| junip | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 22:50 |
Beni, Üniversiteli yedek subayı,
Kore'de harcadınız, Adnan Bey.
Bunu bu kadar yalın, bu kadar net, ancak nazım dile getirirdi. eline sağlık junip.
ortadoğuyu karıştıranları, bulandıranları da unutmayın. buralarda birşeyler yapılmak isteniyor, ve türkiye'yi de içine çekemek istiyorlar. yoksa nerden çıktı yine bu terör. nerden alevlendi... bu olanlar bu adamların umurunda mı... haysiyetsizler...
| spinodal | |
|
|
(0 puan) |
|
| 04 Eylül 2006 23:02 |
junip, daha önceden hiç okumamıştım bu şiiri, ama ilk satırlarından anladım Nazım'a ait olduğunu, ne iyi anlatmış şehitlerin acısını.
| bluish | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 00:21 |
bildirim silinmiş sanırım. haklısınız. aslında daha da ağırlarını yazmak geçmişti içimden ama bu nezih ortam için yazdıklarım bile ağırdı. ortamın, pillinetwork'ün zararına olacak bi bildiri olduğu için silinmiş galiba. dediğim gibi haklısınız.
ama düşüncelerim o yönde. ve okuyan arkadaşlar şanslılar.
bu ülkede yaşamak istemiyorum. bırakıp gideceğim ilk fırsatta. lanet olsun lanet olsun lanet olsun...
türklüğümle, yurdumun her karış toprağıyla gurur duyuyorum ancak içindeki bozuk düzenden nefret ediyorum!
| SnefeRu | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 00:38 |
Şiir güzelmiş.
Başbakan falan filan faso fiso ...
Bu tür konulara tek ve tek Çankaya Köşkü ve oranın heyeti olan Genelkurmay karar vermeli.
Başbakana böyle bir yetki verilmemeliydi ...
| lonelycavalry | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 00:38 |
osman pamukoğlu'nun unutulanlar dışında yeni bir şey yok kitabı geldi aklıma. doya doya ağlamak ve siyasi/askeri düzeni biraz olsun anlamak için daha iyisini bilmiyorum. Allah rahmet etsin.
| impala[pilli_silinen_hesap] | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 03:36 |
askerlik herhalde yan gelip yatma yeri değil.
Sanırım Başbakanlığı tam tersi görüyor. Yat sen Tayyip Yat. Bilirsin sen kimle yatağa gireceğini !
| tiviti | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 09:38 |
bunlara bir daha oy verenin eli kırılsın.şiir çok çok güzel olmuş,keşke yorum değil de bildiri olsaymış.
| yurt13aka | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 10:32 |
bu bildiriyi girerken amacım birşeylere olan nefreti körüklemek,belki küllenmesi gereken acıları tekrar canlandırmak değildi. sadece furkan'da biraz kendime yakın birşeyler bulunca unutulmasın, bilinsin istedim.
bu konuda konuşulacak tartışılacak çok şey var ama şu an bu konu benim sağlıklı düşünmemi engeller boyutlara geldi o yüzden sadece şunu söylemek istedim: medyadaki şehit haberlerinin son dönemde bu kadar körüklenmesinin sizce de bir sebebi yok mu? bundan önce de onlarca şehit veriliyor fakat birkaç saniyelik haberler şeklinde geçiliyorken şimdi uzun uzun cenazelerin gösterilmesi normal mi sizce? lübnan'a asker gönderilme konusuyla bağlantılı olduğundan mı dersiniz? hiç sanmam. seçimlerin yaklaşmasından ve akp hükümetini köşeye sıkıştırma çabalarından olmasın sakın? lütfen bunları da düşünün bir yandan.
| hikikomori | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 11:58 |
Furkan keşke cepheye gönderilmeden önce, yıllarca eğitilip, terör ve savaş kosununda uzman hale getirilseydi.
Ya da askerliğini bilgisayar programcısı olarak yapsaydı da onun yerine terör ve savaş konusunda uzman olanlar bölgeye gitseydi.
O zaman Furkanın bilgisayar programcısı olması için harcanan emek zayi olmazdı belki ve ölen askerimiz değil terörist olurdu kim bilir.
Furkan geride program yazsaydıda terör konusunda uzman profesyonel askerimiz orada şehit olsaydı, bu memleketin insanları böyle feryad etmezdi, şehidine ağlar, vatan sağ olsun derdi.
İsyan, askerimizin şehid olmasına değil dostlar, boşuna kaybolmuş emeğe, ısrarla yapılan yanlışa.
| ikuzgun | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 20:43 |
Çelişki aramamak gerek,ne kadar kabul görür yada görmez bilemem ama bazı çevrelere göre susmak kabullenmektir,güçsüzlüktür altında ezilmektir.
Etki tepkiyi getirdiği gibi çoğu zamanda tepki etkiyi getirir.
| erususre | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 20:46 |
Arkadaşlar konu hakkında kafama takılan birşey daha var. Eskiden şehit cenaze törenlerinde vatan sağolsun diye bağıran halk. Artık bu törenlerde bu şekilde bağırmıyor... Acaba bu iktidarın suçu mudur ? Halkı vatanından soğutmaya başladılar. Kuzey Irak'a girmek o kürt bayrağını oradan indirmek. Atatürk'ün tek vasiyeti Musul ve Kerkük'ün Türk toprakları yapılması çok mu zor ? Basiretsiz, yeteneksiz, beceriksiz hatta satılmış yöneticilerle zor tabi. Yok mu bir babayiğit bu ülkeye gerçek liderlik yapacak...
| junip | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 21:37 |
ve bütün kaygınız
iki bacağınızın arkadan birleştiği yeri
halkın tekmesinden korumaktır.
nazım hikmet'i her okuduğumda, bir kez daha hayran oluyorum.
| Ege | |
|
|
(0 puan) |
|
| 05 Eylül 2006 21:41 |
öyle görülüyor ki her kes kendi dünya görüşü ile olayı değrlendiriyor. Yakın tarihimize baktığımızda yönetim ve iktidarın yanlışlarından çok şehit verdi bu millet...Sarı Kamışı hatırlayın eğer bilmiyorsanız araştırın. Bütün bunlara rağmen ,biz yine bir Kurtuluş savaşı vermiş şaha kalmış bir milletiz. Ne yazık kı biz kendimizi iyi araştırmadan günlük hareket ediyoruz. Hiç bir şehit boşuna verilmez. Hepsi kutsaldır. Bu şehitlerin yüzü suyuna Biz varız.
Gaflete düşürüyorlar sağ duyulu olmalıyız.
Bayrakları BAYRAK yapan üstündeki kandır.
Toprak eğer uğrunda ölen varsa VATANdır.
| taltuk | |
|
|
(0 puan) |
|
| 09 Eylül 2006 23:01 |
Haklısınız Junip,
Keşke insanlarımızın hepsi sizin gibi duyarlı olsa.İktidar partisine karşı nefret mi oluşuyor ne! Böyle olması da çok doğal.Hatta nefret oluşmasa anormal.
| yurt13aka | |
|
|
(0 puan) |
|
| 09 Eylül 2006 23:20 |
Aşırı ulusçu bir insan olarak büyük bir kin duyuyorum Başbakanımızın dediklerine ve içim acıyor keşke böyle sömürülere kucak açmış bi millet olmasaydık vatanı şeker gibi görenlerin ellerine bakmasaydık biz ki 6oo yıl Dünya'yı yönetmiş bir ağacın gövdesiyiz şimdi bizi ne cürretle birileri yönetmeye kalkar uyan vatan uyan uyan gençlik uyan eller istesede sen bilirsin bu toprakların değerini verme sakın diren son nefesine kadar desede birileri mışıldamak sen bırakma terk etme yerini yurdunu bu zamanlarda hepimizin birbirimize ihtiyacı var yurdun 7 bölgesinde içten çökertme yaşatmak isteyipte gaza gelen insanlar var dert bilmeyenler var biz Çanakkale'de hiç bir ırk gözetmeden Türk kürt demeden omuzomuza savaştık mışıldamadık ama kendimiz için, pisi pisine değil birileri istiyor onların dediği olacak diye hiç deil sen hakimiyeti bırakma sen ki Ortadoğu'nun tek liderisin TÜRKİYE güücünü yitirme lazım oacak çok az kaldı bitirilmek istiyosun enerjini azar azar almaya çalışıyolar boyun eğme Osmanlı torunu asla boyun eğme ecdadını atanı düşün akan kanı düşün KURTULUŞ'U, ÇANAKKALE'Yİ, gereksiz SARIKAMIŞ'I düşün Enver Paşa'nın iktidar koltuk sevdasına gitti giden asker hiç uğruna en büyük örnek, İsmet İnönü'nün Londra Konferansında ki sert tavrını düşün ve sende ver kaya gibi sert tepkini Dünya Türk lafını duysa yeter sen bir lidersin senden herkas korkuyor yeter ki iyi bir hale yap seni herkes biliyor..
| azre | |
|
|
(0 puan) |
|
| 10 Eylül 2006 00:50 |
pillinetwork sitelerine yorum ekleyebilmek ve daha fazlası için, üye olun ya da giriş yapın.
Bu Yazıyı Tutanlar
Beğendiğiniz bir yazıya "tuttum" demek için başlığın yanındaki yıldıza tıklayabilirsiniz.


